1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Steel Battalion preorder: Waar issie nou?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Sindagon, 28 feb 2003.

1. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op je laatste vraag weet ik wel het antwoord, en het is 'nee'. Jammer genoeg is Steel Battalion het enige spel dat hier gebruik van maakt, en natuurlijk eventuele vervolgen..

2. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tsja, en als het spel slecht verkocht wordt, is ook niemand genegen om er spellen voor te gaan maken.
    dan wordt het een soort van eenmalige actie.

probleem is dus als je het spel niet leuk vind, je ook gelijk weet dat er geen andere spellen voor komen.

3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    De joystick is mee 100% meegevallen, ik verwachte een poepding, maar het is solide en stevig. Alleen heeft een van mijn kompe boerevrienden met ijzer op mijn pedaal bijna gemold met zijn maat 50 stalen kisten :D

However ik heb ;m al vrij intensief mishandeld en alles is nog steeds working fine! De lichtjes onder de knopjes rulen!

Geen force-feedback.

Yup, Steel Battalion online en wie weet wat er allemaal op de E3 aangekondigd wordt.

4. Halo-Ed

Halo-Ed 1 + 1 = geen 3

Leuk Bevonden:
    0
    Aansluitend hierop, waarom was XboxLive bij jullie 59.99 terwijl hij bij solmedia maar 50.50 euro was???

5. Slash

Slash /

Leuk Bevonden:
    0
    48 bij gcshop

6. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Helaas mogen we niks onder de winkelprijs verkopen, en dan nog het is inclusief verzendkosten. Allemaal aangetekende ongein. Ik snap niet precies hoe andere shops werken en dat zo goedkoop kunnen doen, ik probeer alleen maar coole dingen voor onze members te regelen.

Het was of de normale prijs invusief verzending en de garanties die ik erbij kan geven dat je de kitjes voor release krijgt, of niks. Makkelijke keus toch?

Niemand verbied je om het ergens anders te halen, en als ik het goedkoper HAD kunnen doen had ik het gedaan. Ik ben ook maar een gamer, je wilt niet weten wat voor ruzie ik daarover gehad heb met Microsoft.

Anyways dus OF er blijft commentaar gegeven worden , of je respecteerd de beslissing die ik genomen heb. Anders was er namelijk helemaal niks te halen bij XBW.

7. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Poeh poeh, wat zie ik een hoop ondankbare posts. Krijg je de mogelijkheid om er zeker van te zijn om Steel Batallion en Xbox Live een dag voor de release in huis te hebben, is het nog niet goed o_o'.

8. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    *knuffelt koob*
    We houden van je hoor :) cooledingen zijn cool *denkt aan Gamexpo etc etc*

9. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    :'-( *voelt zich niet begrepen door members*

10. Slash

Slash /

Leuk Bevonden:
    0
    Niet alle posts zijn ondankbaar hoor. Ik denk alleen dat iemand wel ff wil weten hoe het kan dat er elders 12 euro minder betaald moet worden. Dat is nu duidelijk. Bedankt xbw!

11. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    ????

dubbel ?????

live is 54 inc verzendkosten, gcshop = ex verzendkosten..

maar ff ontopic: Als iedereen nou is goed de topics leest van Kobold, dan zien ze dat ze dus geen winst erop maken en dit alles pure service is voor de bezoekers van xbw. Niet zitten zeuren en klagen dus als je iets meer betaalt, voor service betaal je nu eenmaal.

ondanks dat ik een eigen shop heb vind ik dit toch super van xbw om zo de (vele) bezoekers tevreden te stellen.

sy
    Tim

12. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Tja...bij ons komt er ook een hele service bij, je wordt van te voren opgebelt om te vragen of je thuis bent etc. 't is heel luxe allemaal. En niemand wordt er rijk van, dat is zeker.

13. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    xboxworld door xboxers voor xboxers :)

14. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    wel door mij hoor:)

15. Halo-Ed

Halo-Ed 1 + 1 = geen 3

Leuk Bevonden:
    0
    GCshop is dus €50,- inclusief verzendskosten. Ik kreeg trouwens een mailtje van GCshop na mijn SB bestelling daar, dat ik ook gebeld werd als ze SB gaan bezorgen. En Xbox Live heb ik hier wel besteld trouwens, maar dat was ver voordat die van 48 euro beschikbaar was.
    Anyway, ik waardeer ook wel dat Mirik en anderen het zo leuk mogelijk proberen te maken, maar ik probeer dat ook... althans voor mijn portomonee :D Maar XBW is wel top hoor!

16. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat een gezeur om prijzen, je bent toch vrij om te kopen waar je wilt?
    hier zijn een aantal mensen die een hoop moeite doen voor de xbw bezoekers. dat je de spullen elders goedkoper kan krijgen. prima, maar het is niet netjes daar over te gaan zeuren.

of gaan jullie ook bij de c1000 zeuren dat de melk bij de aldi goedkoper is?

17. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    ey, maar waarom zoveel euro goedkoper? het is toch al duur, waarom koop je het dan ook gewoon niet voor de gewone prijs...

18. Als je het maar krijgt daar gaat het om!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina