1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Stel dat xboxlive het niet doet wat dan?

Discussie in 'Games' gestart door boomer, 22 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb mijn xbox al wel is op mijn kabel aangesloten (gewoon rechtstreeks) en toen werden alle rondjes gewoon groen en kon ik mijzelf gewoon regristreren als ik een kitje had. Ik verwacht, dus geen problemen. Nu heb ik de volgende vraag. Stel dat je zo'n kitje koopt en hij doet het niet goed? Dan kun je er niks meer mee of weet je al zeker dat hij het goed doet als je geregiseerd bent? Zodat je niet je code kwijt bent?! Snappen jullie het nog? Ik wil namelijk niet 54 euro kwijt zijn, want ik heb al niet zoveel geld :{. Alvast bedankt!
     
  2. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Als het goed is doet hij het dan, maar 100% zeker weet je dat nooit...
     
  3. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Je code raak je niet kwijt als je je registratie afbreekt, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken...het enige zou kunnen zijn dat je internet niet snel genoeg is en daarom niet lekker kan Live!en maar dat zit meestal wel snor (met een b'tje verbinding;))

    Edit: en ik denk nu dat ik je beter begrijp....ehm...tsja, als je geregistreerd bent is je code gebruikt, op, finito, maar als je zover komt zal alles best wel werken (volgens mij controleert ie zelfs of je verbinding snel genoeg is)
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2003
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    MS is niet verantwoordelijk ... het probleem is dat als xbox live niet werkt ... jij schuld hebt ... dus heb je geen goede kabel/adsl provider (jouw probleem) ... heb je geen Credit Card (jouw probleem)... word je gebanned (jouw probleem) ... het enige wat je kan doen is klagen bij je provider ... of hier hulp vragen
     
  5. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Wat voor een verbinding heb je dan?
     
  6. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Mijn verbinding is snel genoeg daar gaat het niet om, maar ik dacht mischien kan er iets anders ofzo zijn :confused:.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nope das dan geen punt ... lijkt me sterk welke provider heb je .. het enige problem dat je nog hebt is een cc
     
  8. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Mijn provider is http://www.cable4u.nl, klein bedrijfje. Ik heb ze al gemaild en zijn zeiden dat het waarschijnlijk geen problemen gaf.

    De snelheiden die zij aangeven zijn:

    Snelheid kabelmodem:
    * Downloadsnelheid 512Kbit/s
    * Uploadsnelheid 256Kbit/s

    Bij speedtest.nl zit ik met downloaden altijd rond de 60/70 kb per seconde en de upload is 16/17/18.
     
  9. dukesofheeries

    dukesofheeries THINK TWICE

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    k heb het gekocht, mijn verbinding was goed, mijn pa heeft een cc van VISA. MAAR HIJ DOET HET NIET!!! Hij zegt dat hij de cc niet kan machtigen. Maar ze krijgen bij visa geen bericht dat iemand het heeft geprobeerd om hem te machtigen. IK SNAP HET NIET MEER. k heb naar xbox support gebeld, daar zeggen ze dat het aan visa moet liggen. en bij visa zeggen ze dat het aan xboxlive ligt. weet iemand hier meer van?????
     
  10. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    De cc zal ook geen probleem zijn, want ik mag ook met mijn vaders cc spullen op internet bestellen enzo. Mijn ouders hebben allebei een credit card dus mocht er een niet werken kan ik de andere nog proberen
     
  11. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik hoorde van iemand dat je het kan proberen om een andere datum in te voeren dat je vaders kaart verloopt. Dus een maandje verschuiven ofzo.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Zie de centrale credit card thread


    /ontopic Je krijgt dan waarschijnlijk geen problemen boomer...
     
  13. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Oke dank je wel allemaal (vooral fardo)! Deze kan dicht.
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Case Closed ... geen dank daar ben ik hier voor ... zie je straks live :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina