1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Stelling: Je kunt je xbox 360 niet op 2 december krijgen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Brandts, 25 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    @willow: Moeilijk he lezen! Ik zeg toch best duidelijk dat ik zou wachten op een premium, OOK als ik wel geld had. De xbox360 premium heeft kwa kast ook een mooier uiterlijk dan de core versie, en het scheelt best veel geld premium <> core!
    Maja je leest waarschijnlijk alleen de laatste zin...je hebt van die dweeps...

2. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    wat is mijn dag naar de klote zeg, ikke eens naar mijn favo gameswinkel.
    wat zegt den chef van de shop " sorry maat er komen geen xbox360 binnen" en de volgende levering is maar in januarie.
    ik dan maar heel belgie gezocht om nog ergens te kunnen te bestellen maar ik had geen geluk zowel de full als de core system allemaal besteld.
    mijn gameshop gaat hier niet gemakkelijk vanaf komen

3. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaals, ik vind het ook heel raar, maar ik had het zelf gevraagd. Ik zou ook nooit een pre-order kitje kopen als ik wist dat ik op plaats 200 terecht zou komen, want dan weet je al bijna zeker dat je er geen krijgt.

4. willow

willow xbox360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik koop ook geen core systeem...wat is het verschil dan tussen premium xbox360 en de core..uiterlijk is tog hetzelfde??

ik ben een dweep? jij praat poep knakker :D

5. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Bij onze lokale gamezaak hadden ze maar een beperkt aantal pre-oder kitjes hoor. En 220 kitjes is een béétje veel :+

6. Nature_1

Nature_1 Stephanovic NL

Leuk Bevonden:
    0
    @willow: Premium is met chroom afgewerkt, core niet

Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  7. willow

willow xbox360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx nature..

dat wist ik nog niet..

ben zo benieuwd hoe vrijdag gaat lopen voor iedereen

8. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stond vandaag ook nog wat hierover op nu.nl. 300.000 in heel europa is weinig. Ik heb geen preorder gedaan, mag nu dus een flinke tijd wachten...

tja....all in the game...

9. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je er om 09:30 uur bij bent (Media Markt bijv.) dan heb je wel erg grote kans...

10. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Heren, accesoires zijn niet de enige verschillen tussen de Core en Premium.

De core xbox heeft ook een wit frontje op de DVD lade, de Premium heeft een donkerchroom frontje.

Mochten ze mijn XBOX per ongeluk verkopen, dan rijd ik per ongeluk met mijn auto door de zaak, doe een burnout, pak een core+HDD, steek mn middelvinger op en rijd de zaak weer uit. :D

11. Keano NL

Keano NL Keano

Leuk Bevonden:
    0
    Op de pre-order kit staat duidelijk: 'Gegarandeerd een Xbox 360 System op Launchdag' en 'ga op de launchdag (of de dag erna) naar het filiaal waar je de aanbetaling hebt gedaan. Daar staat gegarandeerd een Xbox 360 System voor je klaar!' .
    Er staat nergens iets in de trant van 'onder voorbehoud' of iets dergelijks. Wat dus betekent dat er wel iets haalbaar, in de vorm van vergoeding, moet zijn mochten ze er geen voor me klaar hebben staan.

12. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat bleek een fout te zijn. Het gaat om 300.000 in de hele UK.

13. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat bleek een fout te zijn. Het gaat om 300.000 consoles in de hele UK.

14. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat bleek een fout te zijn. Het gaat om 300.000 consoles in de hele UK.

15. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Denk het niet, als je geen pre-orderkit hebt, dan heb je niets. Er zijn waarschijnlijk evenveel (of minder???) Xbox-en in Nederland dan dat er pre-orderkitjes zijn verkocht, dus die kans is zowel nihil....

16. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was een fout, het gaat niet om 300.000 in europa maar om 300.000 in de UK.

17. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net Replay Leiden gebeld en als ik nu nog zou reserveren zou ik pas in eind December of begin januari pas een console kunnen krijgen. Ze krijgen maar stuk of 10 per week ofzo

18. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, onze Media Markt heeft 35 pre-order kitjes verkocht, terwijl ze 100 Xbox 360'en krijgen. Dus kans is er wel.

Dat zou mooi zijn...

19. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Tis volgens mij wel 300.000 voor heel Europa hoor... Stond dacht ik ook nog zelfs in de krant. Maja, hoop dat ze een beetje opschieten met de volgende lading, als ik het geld heb eind december wil ik er wel snel 1 hebben.

En dan wel een premium willow ;) Ik vind gewoon dat als je veel geld uitgeeft, het wel meteen goed moet doen, en dus ga ik zeker weten voorde premium. Door het uiterlijk en de accesoires.

20. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in een andere thread gezien waar iemand zei dat het alleen UK was, Hij liet het zien inclusief bron, maar als het nu in de krant staat weet ik het ook niet weer

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina