1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Stelling: Je kunt je xbox 360 niet op 2 december krijgen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Brandts, 25 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou denk ik dan gewoon ff w88, er zijn op dit moment tog geen killer apps

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dat denk ik niet...... Dat zij 100 xbox-en binnenkrijgen. In het hele continent Europa zijn overal tekorten en bij jouw MM hebben ze er ff 65 voor de losse verkoop?? Ik geloof daar echt niets van. In Amsterdam hebben ze een hele grote MM (bij de Arena) en daar hebben ze waarschijnlijk niet eens genoeg units om alle pre-orders te kunnen leveren.. Maar ik help het je hopen...

Laatst bewerkt: 30 nov 2005
  3. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naja, het leuke is dat niemand het zeker weet, of er veel of weinig binnenkomt. Misschien dat ze er morgen iets meer over kunnen zeggen.

Dat van die 65 Xbox'en heb ik gehoord van een medewerker van de Media Markt in Den Haag. Dat filiaal is ook best groot.

Laatst bewerkt: 30 nov 2005
  4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Klopt, misschien hebben ze er wel heel wat maar overal hoor ik hele andere geluiden van de winkels zelf... Ik zie het wel, ik heb al 100% zeker een Core unit, die heeft die winkel al binnen, maar hij heeft maar 1 premiumpakket en ik ben nummer 2 op de lijst...... Dus heb ik het laten omzetten naar die Core(waarvan hij niet eens wist dat hij hem binnen zou krijgen) voor de zekerheid. Als ik dan werkelijk geen premium kan krijgen dan ga ik denk ik voor de Core en koop ik er een HD bij..... Kost wat meer en ik heb een chroompje minder dat is dan jammer. Ik ga eerst overal ff naar binnenstappen en als laatste redmiddel haal ik die Core op...

5. Vendoefel

Vendoefel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    X boxen in de MM

Nu bij ons in België komen 400 x boxen 360 binnen in de Mediamarkt verspreid over alle ketens. Wij hebben 9 winkels dus kom je ongeveer op 44 stuks per winkel. Nederland is groter dan bij ons dus dan zullen jullie ook wel meer boxen per mediamarkt.

6. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Bij ons in Zwolle worden er alleen cores zonder preorder verkocht de premium zijn allemaal al gepreorderd of gereserveerd en komen niet in de winkel te liggen niet 1.

7. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    dat is balen voor Zwolle, ik hoef nog geen 360, eerst lkkr sparen, dan koop ik hem wel met Oblivion of Gears of Wars:D

8. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga er, stiekem, eigenlijk vanuit dat de Media Markt (in Zwolle dus) hem nog wel zou hebben? Niet dat ik er me er zwaar in verdiet heb, maar zoiets had ik in ieder geval gehoord.

Zo niet, tja, ik wacht gerust nog een tijdje....

9. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe dan ook, ik ga sowieso voor de premium. Ik hoop gewoon dat er veel binnenkomen, anders wacht ik gewoon een weekje? Want elke week zullen er nieuwe doosjes binnendruppelen?

10. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem hier bij bart smit besteld en bij bol.com..
    Toen werd ik eergister door bartsmit gebeld dat die niet eens xboxen krijgen!!
    Dus die kon effe iedereen af bellen, daar waren ze niet blij mee..
    Maar ik heb bij bol.com 2 nov besteld, en de mensen die tot 3 nov besteld hebben die krijgen hem!! Dus morgen word ie waarschijnlijk gebracht!! _O_ _O_ _0/

11. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En wat als je hem niet krijgt, wat zou je dan doen?? (want daar gaat deze thread over)

12. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb me box 28 november bestelt, en dit is het resultaat

Datum: 28-11-2005
    Status: Uw bestelling is verzonden
    Betaalmethode: Rembours
    :p:p

13. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan niet want dan zou je hem vandaag al moeten krijgen..
    En ik heb hem een maand eerder besteld, en dan krijg jij hem eerder.. BULLSHIT :+

Xbox 360 System
    1 € 399,99 € 399,99 Wordt verwerkt

14. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij istie vanacht over gesprongen van verwerkt naar verzonden:p

15. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Staat die van jou nu nog steeds op verwerkt dan?

16. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    En als ik hem niet zo krijgen dan wor ik GEK!!! :mad: Ik heb me been gebroken, en dit gaat nog wel een half jaar duren!! Dus ik verveel me eigen BEHOORLIJK!! Maarja niemand weet toch echt of ie hem nou krijgt of niet..:confused:
    Dat is de GROTE vraag!!.. Maar ik zal het morgen meteen laten horen als ik hem heb!!!

17. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt!! Heb al gebeld ook, maar ze zeiden dat ie wel geleverd zou worden... Maar heb er ook een beetje raar gevoel bij!! hopen dat ie maar komt jaO-)

18. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ja vast wel :)
    Morgen is het zover :)

19. Glutinous

Glutinous Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook bij de BartSmit gereserveerd en kan nu dus geen premium meer krijgen. Gisteren heb ik alle winkels bij mij in de buurt gebelt en alleen gameshop in hoofddorp had nog 1 core. Ik koop dus de coresystem, het kost 70 euro meer maar heb dan wel 2 controllers.

20. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet ook nog niet zeker of ik hem krijg, maar in jou geval is het erger (dit betekent niet dat je de mijne mag hebben als ik hem krijg :) ). Als je hem hebt (of niet hebt). Dan laat hier ff iets weten ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina