GTA is ook uit op de XBox en PC, dus niet bepaald een spel waarmee je de PS2 ten toppe verdedigt. Ik geef simpelweg toe dat er heus wel een zooi spellen op de PS2 zijn die als klassieker bestempelt kunnen worden, maar je bent er nu al 2 keer in gefaalt om een fantastisch èn exclusief PS2 spel te noemen, waar nog jaren over gesproken gaat worden (in positieve zin). Dus ik denk dat jouw definitie van klassieker iets anders is dan die van mij.
Of je kunt gewoon toegeven dat je fout zit.
Ik denk niet dat je veel intelligentie nodig hebt wanneer je kijkt om welk poppetje de minste verdedigers heen staan. En behendigheid en hand-oog coördinatie hebben volgens mij meer te maken met je reflexen dan met je aantal hersencellen. Ik stel voor dat je eerst wat Nintendo-spellen daadwerkelijk gaat (uit)spelen, voordat je je er verder over uitlaat.
En ik denk dat die verhouding heel anders ligt, omdat als er een spel voor de GC uit komt, de kans veel hoger is dat het de moeite waard is, dan bij de PS2.
FIFA is telkens hetzelfde spel met ge-update roosters, graphics, en een gimmick dat voor een nieuwe spelmode moet doorgaan. Goede spellen bieden een unieke gameplay, en niet iets wat je de afgelopen 6 jaar ook al gespeeld hebt. En oh ja, volgens mij heb je Mario Soccer nog nooit gespeeld, dus ik zou nog even wachten met je mening over dat spel. Waar overigens nog bij komt dat FIFA en Mario Soccer moeilijk vergelijkbaar zijn omdat Mario Soccer een arcade-game is en FIFA meer de simulatie-kant opgaat.
Laatst bewerkt: 8 feb 2006