1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Stelling: PS2 of Gamecube?

Discussie in 'Games' gestart door Rasrus, 8 feb 2006.

1. k!ll$R

k!ll$R I AM THE K!ll$R

Leuk Bevonden:
    0
  2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Beide consoles hebben hun eigen goede games.
    Op de PS2 zijn meer goede games, maar dat komt simpelweg omdat er op de PS2 veel meer games zijn uitgebracht.
    Het is lastig om te zeggen welke beter is, aangezien beide goede games hebben. Het is maar net van welke games je houd.
    Zo heeft de PS2 de GT serie, GTA (niet meer exclusief), Final Fantasy etc. En zo heeft de Gamecube Zelda, Mario, Metroid etc.

Als je puur kijkt van welke console ik meer plezier heb gehad, dan is dat de PS2. Komt omdat daar gewoon veel meer games op uitzijn.

De Gamecube heeft in mijn eigen wel een van de beste titels van alle current-gens, namelijk Metroid Prime. Grote kans dat deze titel van de troon word gestoten door Zelda The Twilight Princess.
    Maar zo heeft de PS2 GTA SA en de Xbox Halo2.

Je kan niet zeggen dat een console beter is dan de ene. Het gaat om de beleving die je van zo'n ding hebt. En die is bij iedereen anders. Het is meer een kwestie van persoonlijke smaak.

Laatst bewerkt: 11 feb 2006
  3. k!ll$R

k!ll$R I AM THE K!ll$R

Leuk Bevonden:
    0
    zucht je hebt helemaal gelijk. En ik ben met je eens

4. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Jak & Daxter _O_
    _O_ God of War _O_
    _O_ Final Fantasy _O_

zoveel toffer dan de meuk van nintendo

5. Rasrus

Rasrus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Perfect Mark, er zijn ook veel mensen die houden van die kinderachtige spelletjes van mario he:)

Achja niet iedereen is perfect:D

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
    Nee, we houden niet van kinderachtige spelletjes, maar spelen wel Jak & Daxter |:- |:-

7. JeePee

JeePee Guest

Bij mij de PS2 by far. Ik ben helemaal verliefd op Gran Turismo, en de Cube heeft eigenlijk geen één simulatie racer. Ook als Formule 1 fan kan ik eigenlijk niet zonder de PS2. Ook mis ik op de Cube een fatsoenlijk race stuurtje. Ik ben ook wat meer fan van de filters die de PS2 games gebruiken... het ziet er allemaal wat realistischer uit. Ik heb zelf amper op een GC gespeeld, maar ik weet er voldoende vanaf om voor mijzelf te kunnen oordelen.

8. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb ik het woord kinderachtig niet genoemd |:-
    Ik heb een gamecube, maar vond Mario Sunshine niks aan
    Die andere spellen weten me ook niet te boeien
    Daarom zal ik ook geen Nintendo console meer kopen
    Jak & Daxter vind ik behoorlijk tof, kinderachtig of niet
    Kinderachtige spellen vind ik helemaal niet erg, Sonic vind ik bijv. helemaal te gek

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
    Ik heb het niet over jou, maar over Rasrus, ook al gebruik ik nu ff Jak & Daxter

10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dude, als je de ballenbak bij de Mac Donalds niet meer in mag, houdt dit niet per definitie in dat je volwassen bent. Neen, wanneer je straks baardgroei krijgt en zelf bier mag kopen praten we wel weer verder. Dan zul je zien dat wat nu kinderachtig lijkt, helemaal niet zo kinderachtig is.

Tot die tijd zul je heel wat moois missen omdat je deze dingen nog plaatst onder de noemer kinderachtig, wat volstrekt onterecht zal blijken als je later groot bent. En dan pak je vol weemoed die dinkey toys nog eens uit je ouwe trouwe speelbox en had je gewild dat je er wat langer van had genoten.... Echt waar....
    Ik als volwassene spreek uit ervaring, over 10 jaar roep jij ook dat Mario en Zelda stoere games zijn.

Laatst bewerkt: 12 feb 2006
  11. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Blijf jij nou doorgaan, jochie?

12. k!ll$R

k!ll$R I AM THE K!ll$R

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat zie je toch??

13. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Nou ben ik eigenlijk wel ergens benieuwd naar. Ieder heeft zo zijn smaak en voorkeur daar niet van, maar heb jij wel eens op een Cube gespeeld en zo ja welke spellen?
    En wat vond je daar dan kinderachtig aan?

14. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    naast mijn xbox en 360 staat nog een gamecube. Die heb ik alleen voor mariokart DS gekocht.

ps2 heeft mij nooit aangetrokken, kwa spellen al helemaal niet. Daarbij ben ik staps gewijs op gegroeit met nintendo, de nintendo is nooit een miskoop geweest. Ik beleefde meer plezier aan de spellen van vroeger dan die van nu...zal mss de leeftijd zijn

15. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Je had beter een DS kunnen kopen voor Mario Kart DS, of Mario Kart DD op de Cube....

16. k!ll$R

k!ll$R I AM THE K!ll$R

Leuk Bevonden:
    0
    of gewoon nu wachten op nintendo revo

17. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    jah ik bedoelde ook mario kart DD op de gamecube.

en daarnaast beschik ik ook over mario kart DS.

18. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een gamecube gehad en hier in huis hadden we ook nog een ps2 (dus alle consoles) en ik vind de gamecube een stuk beter dan de ps2. Ik vind de gamecube controller lekkerder en de ps2 spellen vind ik helemaal niets.

19. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Zinloze discussie. WoW ownt alles.

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    beetje zinloos idd: WoW is kut, en de gamecube of PS2 gaat toch niemand meer kopen aangezien de 360 al uit is, en de PS3 en de Revolution ook niet meer zo heeel lang op zich laten wachten

Deel Deze Pagina