Stelling: Rare stelt teleur

Discussie in 'Algemeen' gestart door DiaLogical, 14 dec 2005.

1. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    grabbed by the ghoulies geniaal? gaat wel erg ver. we hebben het hier over de ontwikkelaar van banjo, goldeneye, perfect dark etc die niet voor klein bedrag door microsoft is gekocht...geniaal is imo anders maar goed

wat ik van perfect dark tegen vind vallen moet je maar in mn vorige post checken..en Kameo vind ik 'gewoon een leuke game'. niet een game die mij (net als bijvoorbeeld banjo) lang kan boeien

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik vond grabbed by the ghoulies erg vemakelijk en de eerste games die echt leuk is voor kleine kinderen... die was er nog niet echt voor de consoles ... Mijn buurmeisje (5) heeft deze op haar vaders xbox echt grijs gespeeld

Ik ken de vorige Rare games niet ... nooit gespeeld .. maar ik moet zeggen dat ik deze games erg vermakelijk vind en ik heb nog nooit zo'n goede co-op game gespeeld

Tevens blijft Kameo wel degelijk boeien, omdat je elementals kan blihjven upgraden

Laatst bewerkt: 14 dec 2005
  3. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Mee eens, dit soort spellen zijn gewoon leuke spellen, maar meer dan dat niet.
    Halo 2 heeft mij bijv. echt misschien al 1000 uur vermaakt (ik weet het, verslaafd :+ :p), met dit soort games zit ik net 2 uur ofzo.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Heb je Kameo al gespeeld ;)

5. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Perfect Dark, Goldeneye, Banjo-Kazooi, Donkey Kong etc niet gespeeld??? Where have you been? Dat verklaart misschien gedeeltelijk ons meningsverschil. Dat is ook waar deze stelling om gaat. "Stelt teleur" moet je namelijk zien in vergelijking met hun eerdere games.

6. ikliegniet

ikliegniet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat heeft deze thread nu met de xbox360 hardware te maken?

7. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360 Algemeen/Hardware

Lezen is ook een vak!
    Ben het er trouwens hele maal mee on-eens, zal er wel een stukje overschrijven als ik daar zin in heb ;).

8. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    donkey kong was tog ook van rare? dat waren meestelijke games. de laatste jaren zijn ze wel minder geworden, conker op de xbox vond ik zwaar tegenvallen en voor wat ik hoor over kameo en PDZ heb ik geen idee meer wat ik van ze moet denken... :confused:

9. Marnixio

Marnixio World Of Warcraft

Leuk Bevonden:
    0
    Rare stond voor vernieuwing van games tijdens de N64, maar daar kan je nu niet meer van spreken..

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    @ikliegniet - niets maar dit is ook het xbox 360 algemeen forum

@DiaLogical - de xbox was mijn eerste console in jaren ... omdat ik de oude consoles behoorlijk tegen vond vallen ... Banjo, Golden Eye en Perfect Dark ... was ik vroeger niet onder de indruk van ..

Perfect Dark Zero ... vind ik onder andere uniek met de Co-op mogelijkheden .. Kameo ... daar word je gewoon verliefd op :)

Grabbed by the Ghoulies = echt vernieuwend ... hele leuke en leerzame kids game
    Kameo = gewoon origineel met de elementals de leukste platform/adventure game tot nu toe

11. ikliegniet

ikliegniet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, maar Rare is een gamesontwikkelaar en geen consoleontwikkelaar, bovendien heeft dit forum heeft een aparte gameshoek. Maar goed ook anders is het voor velen niet overzichtelijk.

12. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    van wat ik heb gespeeld van PDZ vond ik de gameplay wel wat tegenvallen, vooral op live, maar ik heb 1 level van de SP gespeeld en die vond ik wel vermakelijk, maar meer ook niet

Ik heb de demo van kameo gespeeld, die vond ik wel leuk.

@ fardo, wat vind je dan nog meer goed aan Perfect Dark zero, behalve de coop, want ik neem aan dat je niet alleen daarom de game goed vindt

13. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben altijd een groot fan van Rare geweest. Ik heb ongveer elke titel van ze voor de N64. Ik ben het dan ook 100% met de stelling van Dialogical eens. De nieuwe titels van Rare missen iets. Ze zijn niet slecht, maar het zijn ook geen titels die een indruk op je achterlaten. (zoals de toppers van Rare op de snes en n64)

14. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    - Mensen gaan steeds hogere eisen stellen aan games.
    - Het is moeilijk om tegenwoordig nog iets totaal nieuws uit te brengen.
    - Games die je op jongere leeftijd hebt gespeeld (iig in de jaren dat je nog minder game ervaring had) maken altijd meer indruk.
    - Er zijn ook nog iets als succesformules die je maar beter niet kunt veranderen.

15. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind juist dat Rare zich met Kameo en Perfect Dark Zero zich volledig weer op de kaart zet, ze laten zien waar ze zo bekend om zijn geworden, goede games die kwalitatief gezien zeer goed uitgewerkt zijn. Allbei zijn het games waar ik mij zeer mee vermaak en die absoluut mijn verwachtingen overtroffen en dan te bedenken dat ik zo ontzettend lang al op Kameo zat te wachten. Nee, ze vallen zeker niet teleur bij mij.

16. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.338
    Ik ben het helemaal met Dynamike eens. Games van jaren geleden waren niet beter of weet ik veel wat, maar je hebt je er gewoon heel erg mee vermaakt, omdat je een stuk jonger was en minder eisen stelde. Ik heb bijvoorbeeld heel wat uren met een vriend aan Double Dragon besteed, maar als ik dat nu bekijk met de eisen die ik nu stel, dan vind ik dat objectief gezien een verschrikkelijk kutspel.

Zulke vergelijkingen maken is denk ik niet helemaal eerlijk tegenover Rare.

Dit gezegd hebbende vind ik PDZ ook tegenvallen, maar ik ga het zeker nog een kans geven zodra ik mezelf los kan rukken van COD 2.

17. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Nou PDZ is dan niet mijn favoriete game, maar ik ken er zijn genoeg die het wel leuk vinden. Dus tegenvallen doen ze ook zeker niet! Al helemaal niet op grafisch gebied.

18. zillela

zillela Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het er mee eens rare stelt teleur ik had meer verwacht of de verwachtingen van mensen waren te hoog vooral perfect dark had ik goed verwacht maar vindt het maar een flop

19. Tecnomic

Tecnomic Guest

de echte ''kenners'' zeggen ja maar ik heb gemengde gevoelens alhoewel kameo mij wel leuk lijkt (ga hem zeer binnenkort halen) en PDZ heb ik ook maar daar kan ik nog niet een voledige oordeel over geven

20. AgentSmith

AgentSmith Guest

Kameo is prachtig. PDZ is idd crap. Rare stelt niet teleur, de game wel.
    Heeft de topicstarter ook kennis mogen maken met Rare's Donkey Kong Country en Banjoo Kazooie ??

Deel Deze Pagina