waaat, MP gedeelte van Goldeneye tegenvallen?! Ik vond hem juist erg cool en heb het ook veel gespeeld.
Trouwens, over die WOW factor [ookal is het een paar keer gezegd]: Toen was het nog nieuw en revolutionair. Ik denk dat de games toen erg in een lift zaten en er veel meer geëxperimenteerd werd en kon worden. Er was gewoon weinig op het gebied van shooters op de consoles. Nu is er al erg veel gedaan. PDZ doet het gewoon goed, maar standaard. Simpelweg omdat het moeilijk is deze tijd iets écht nieuws te doen in een game. Als je het mij vraagt hebben ze gewoon een bovengemiddelde game neergezet die erg vermakelijk is.
Als hij btw is tegengevallen heb je het aan jezelf te danken. Tegenvallen is iets relatiefs wat je zelf bepaald door je verwachtingen. Je bent waarschijnlijk bij PDZ teveel met de hype meegegaan. [stukje was niet tegen jou, Hansie, maar tegen de mensen bij wie het is tegengevallen.
]
Nog ff een conclusie er aan vast plakken: Rare stelt mij niet teleur. Die sfeer in Kameo is geweldig neergezet en met PDZ hebben ze toch een bovengemiddelde shooter neergezet en dat is precies wat ik verwachtte dat ze zouden doen. Je moet je verwachtingen aanpassen en je kunt deze tijd niet meer vergelijken met den ouden dagen waarin het makkelijker was origineel en revolutionair te zijn.
Laatst bewerkt: 14 dec 2005