Stelling: Rare stelt teleur

Discussie in 'Algemeen' gestart door DiaLogical, 14 dec 2005.

1. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    ja, dat kan je in mn eerdere posts ook lezen. ik vind die games ook niet tegenvallen. ik vind Rare tegenvallen sinds ze gekocht zijn door microsoft

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Donkey Kong was meesterlijk. Speel het nog op me GBA :cool:

Rare is niet slechter geworden.. De spellen zijn nog steeds van een hoog niveau, maar jij (en ik misschien ook wel) eisen te veel. Omdat ze zulke geweldige spellen hebben gemaakt.
    Ik heb niks met PD0, Kameo trekt me niet vanwege het genre, en Conker trok me ook niet door het genre, maar dat maakt het niet per definitie slechte spellen. Als jij een Halo verwacht in PD0, heb je een absoluut verkeerd beeld van een dergelijk spel. Dat zijn namelijk 2 totaal verschillende spellen, die toevallig het zelfde genre hebben.. Je gaat tenslotte ook niet vergelijken met CoD ;)

Maarja, ieder zijn smaak, en keuze.

3. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Niet mee eens.

Conker: Ik had hem nog nooit op de N64 gespeeld. Dit was dus dé mogelijkheid om hem alsnog te spelen. En ik moet zeggen, ik ben blij dat ik het gedaan heb want ik vond hem geweldig. Eindelijk weer een classiek platform spel met leuke kleuren. En niet van die deprimerenende troep die ze 90% vandaag de dag afleveren.

Kameo: Sinds dat ik de eerste screens van het spel had gezien wist ik dat ik deze moest hebben. En nu na hem uitgespeeld te hebben kan ik eigelijk maar één ding zeggen. Wat een geweldig spel. De sfeer, de soundtrack en de afwisselen met je warriors. Erg goed uitgewerkt allemaal.

PDZ: Nadat ik hem de eerste keer speelde dacht ik van.. ehm oké. Verhaal technisch niet van de bovenste plank maar nu ik hem vaker speel begin ik hem meer te warderen.

En nu maar hopen dat we Banjo nog weer is terug zien op de 360. Van een goeie platformer/advanture krijg je nooit genoeg :cool:

4. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    a) wie zegt dat ik halo verwachtte?
    b) ik zeg niet dat kameo en PDZ slechte spellen zijn

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    a) Nergens, geef een voorbeeld (K)
    b)
    Niet zozeer dat ze slecht zijn, maar ook niet goed hè _0/ (L)
    (en ja, dan misschien alleen voor jou, maar toch )

Laatst bewerkt: 14 dec 2005
  6. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    dat is toch echt niet eens bijna hetzelfde als slecht hoor :)

7. Hansie

Hansie Kanonnenvoer

Leuk Bevonden:
    0
    Vermaakt me best met PDZ, al heeft het niet de WOW factor van goldeneye. Daar zat je tenminste nog een beetje te zweten als er wat kammeratskis je door hadden. In PDZ is tot dusver de enige moeilijkheid om die stomme AI gestuurde allies in leven te houden. Prachtig coversysteem voor jezelf, maar die allies staan uit hun neus te vreten met een bordje "shoot me!". En zo nog wat dingen. Aan de andere kant was het MP gedeelte van goldeneye weer waardeloos. perfect dark helaas nooit gespeeld.

De Kameo demo viel me 100% mee na al die negatieve geluiden. Misschien nog wel een keer aanschaffen :)

Vind, vergelijken met de andere launchtitels, dat Rare nog het beste werk heeft geleverd.

8. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    waaat, MP gedeelte van Goldeneye tegenvallen?! Ik vond hem juist erg cool en heb het ook veel gespeeld.

Trouwens, over die WOW factor [ookal is het een paar keer gezegd]: Toen was het nog nieuw en revolutionair. Ik denk dat de games toen erg in een lift zaten en er veel meer geëxperimenteerd werd en kon worden. Er was gewoon weinig op het gebied van shooters op de consoles. Nu is er al erg veel gedaan. PDZ doet het gewoon goed, maar standaard. Simpelweg omdat het moeilijk is deze tijd iets écht nieuws te doen in een game. Als je het mij vraagt hebben ze gewoon een bovengemiddelde game neergezet die erg vermakelijk is.

Als hij btw is tegengevallen heb je het aan jezelf te danken. Tegenvallen is iets relatiefs wat je zelf bepaald door je verwachtingen. Je bent waarschijnlijk bij PDZ teveel met de hype meegegaan. [stukje was niet tegen jou, Hansie, maar tegen de mensen bij wie het is tegengevallen. ;) ]

Nog ff een conclusie er aan vast plakken: Rare stelt mij niet teleur. Die sfeer in Kameo is geweldig neergezet en met PDZ hebben ze toch een bovengemiddelde shooter neergezet en dat is precies wat ik verwachtte dat ze zouden doen. Je moet je verwachtingen aanpassen en je kunt deze tijd niet meer vergelijken met den ouden dagen waarin het makkelijker was origineel en revolutionair te zijn.

Laatst bewerkt: 14 dec 2005
  9. Hansie

Hansie Kanonnenvoer

Leuk Bevonden:
    0
    Shit..doe het zelf...correctie: IK VOND het mp gedeelte van goldeneye waardeloos :+

Je hebt ook gelijk, speelde toendertijd ook veel shooters mp op de pc

10. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    PDZ is niet een waardige opvolger geworden van PD op de N64 want het lijkt er totaal niet op.

PDZ had gewoon "Nieuwe shooter" moeten heten en dan was er niks aan de hand geweest. Op dit moment mn enigste 360 game en ik heb nog steeds de moeite niet genomen om een andere te kopen. Dat zegt wat ;)

Ik vind de CO-Op ronduit geweldig en live vind ik beter dan bij Halo2.
    Bij Halo2 nam ik meteen live omdat iedereen het zo leuk vond, heb het nauwelijks gebruikt, nu ben ik werkelijk verslaafd aan PDZ L!VE.

11. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Same here, alleen vind ik dat je gezondheidsmeter wel wat minder mocht zijn, dus neit dat je in multiplayer een uur op iemand moet knallen voordat hij dood is:9

12. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Vind dat juist een pluspunt, ga je niet de hele tijd dood. Als je iemand goed te pakken neemt lukt het ook wel na 1 poging hoor }:]

13. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Rare kwam met te weinig spellen op de Xbox, dit komt door Microsoft.
    Spellen zijn gewoon goed.Er zijn alweer 2 titels aangekondigd dus het gaat de goede kant op.

14. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Kameo en PDZ heb ik hier beiden liggen.
    Ik moest aan PDZ echt erg wennen maar het weet mij nu toch wel te boeien vooral de multiplayer(word alleen gek van die fransen en spanjaarden)

Maar Kameo valt mij echt zwaar tegen.
    Ik moest gewoon door blijven bijten om door te gaan.
    In de hoop op iets wat het waardig maakt om deze game verder te spelen.
    Opzoek naar iets wat lof over deze game kon geven maar dat ben ik niet tegen gekomen en jah ik heb er 600 gp uitgesleept.
    Het is niet mijn game gewoon telkens het zelfde alleen dan met een ander poppetje.
    Ik weet dat ik nu waarschijnlijk hier op aangevallen word maar ik zal het uitleggen.
    Je hebt een eind baas je moet hem raken en dat moet je meerdermalen doen het word telkens iets moeilijker.
    En dan de levels je moet gewoon telkens van punt a naar punt b geen fluit aan omdat het gewoon veel te makkelijk is.

Zo nu staat mijn mening ook zwart op wit nog 1 vraagje waarom staat dit niet in het 360 games forum :D.

15. WardNL

WardNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kameo : Vermakelijke game, speelt best leuk.
    Origineel.

Perfect Dark Zero :
    Budget-bak spel. Overhypte rommel.
    Wat een teleurstelling!

16. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dit is juist waarom sommmige mensen het vonden tegenvallen.

Als je iets totaal nieuws verwacht dat kan tegenwoordig bijna niet meer omdat het gewoon moeilijk is iets nieuws GOEDS te bedenken.

En ja we verwachten gewoon te veel, daarom viel voor sommige mensen Halo 2 ook tegen.

17. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    edit: Juist Nightbringer, dat bedoel ik ook :)

Ja, dat vraag ik me ook af, stel dat het een ander personage was geweest, en een spel met een andere titel. Had een aantal mensen het dan nog steeds zo slecht gevonden? Vergelijken met andere spellen is echt dodelijk voor een spel, al voor de release...

Laatst bewerkt: 15 dec 2005
  18. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het maar onzin.
    Ik heb Perfect Dark Zero en ik vind het een geweldige game. Vooral de Co-Op is heel goed en DarkOps is ook heel goed bedacht.
    Verder heb ik Kameo gespeeld. Dit is gewoon niet mij gamegenre, maar ik kan me heel goed voorstellen dat dit een topper is bij bepaalde mensen.
    Voordat je uitspraken doet. Kijk eerst verder dan dat je eigen neus lang is

19. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Perfect Dark Zero heb ik nog niet gespeeld dus kan ik nog niet over oordelen.
    Kameo daarentegen is mijn meest gespeelde game op de 360 tot nu toe. Vind deze game toch echt wel een topgame. Hij heeft goede en afwisselende gameplay, zeer goede sfeer, ziet er erg goed uit, heeft een degelijke replay waarde door de score attacks. En eindelijk eens een goede platform/ action-adv. op de console van MS. Dit is gewoon een game die ik op de oude Xbox heel erg gemist heb. Hoop dat Rare hier nog een vervolg op maakt en dan de lengte van het spel in positieve zin aanpakt, want dat is voor mij het enigste puntje van kritiek.

20. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    @ wooffa
    Half life 2 is toch ook een originele shooter..dus kennelijk kan het toch

Deel Deze Pagina