Stelling: Rare stelt teleur

Discussie in 'Algemeen' gestart door DiaLogical, 14 dec 2005.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik vind PDZ zeker een originele Shooter ... ik ken namelijk nog geen één shooter welke Co-op zo goed heeft uitgewerkt!

2. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Quote @ DiaLogical

Half-Life is wel al wat ouder en zo origineel was die nou ook weer niet.

3. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0
    Als je niet onder de indruk was van GoldenEye dan heb je je echt in een heeeeel hoog gebergte schuil gehouden in die tijd want in mijn ogen is die nog steeds koning _O_

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Noem eens 1 game op die alles heeft wat PDZ heeft.....
    Als de challenges erbij komen = het best game ever!

Volgens mij heeft Rare DarkOps niet bedacht ;)

Laatst bewerkt: 15 dec 2005
  5. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo bedoelde ik het ook niet. Het is meer bedoeld dat het een hele goede toevoeging is aan het multiplayer gebeurden. Het is goed bedacht om dat erbij te doen zeg maar :) Het is inderdaad verkeerd geformuleerd.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    IDD hadden ze bij meer games moeten doen. Persoonlijk vind ik de DarkOps ook het beste van de MP.

7. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    Kameo, niet mijn genre dus vindt ik niks,

conker.... tja leuke remake, alleen jammer dat de multiplayer niet uitgewerkt was zoals ik het verwacht had,

gbg, ken ik niet...

PDZ, heerlijke singleplayer, heerlijke co-op 2 nadelen, het ontbreken van veel opties op xboxlive (voertuig aantallen), <<en daardoor te grote maps, ook met 32 spelers... 2, maar grootste nadeel, loopsnelheid bij verschillende wapens, als het weaponswitchen nou lekker vlot ging okey, maar dat is het ook niet.. (neem nou een sniper mee uit de spawnroom, je loopt meteen supertraag, nou dan doe je je wapen weg... zie je een vijand... ben je zo sloom met je wapen weer pakken dat je al weer dood neervalt...)

k heb hem wel gekocht, maar ga het wel spelen als ik uitgekeken ben op andere spellen...

Laatst bewerkt: 15 dec 2005
  8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is juist goed uit gewerkt. Je kunt zelf aangeven hoe groot de maps zijn dus dat is al geen nadeel en trager lopen met zwaardere wapens tja ik noem het realisme. Iedereen kan omhoog drukken en dan zonder wapen rennen. Ik zou ook sneller rennen als ik een AK-47 heb en jij een M60 dus is dat een nadeel?

9. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het idee achter dat niet een bepaald wapen het beste wapen is. Alle wapens hebben hun voor en nadelen. Dat brengt een goed evenwicht in het spel.

10. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0

Jah, heb je ook wel gelijk in.... en dan druk je prongeluk op down, leuk......:confused:

11. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, of je houdt de guidebutton in, je selecteert "turn of console" en je drukt op A :eek:

(kidding)

12. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Natuurlijk kan het! Het kan altijd. Wat ik probeer te zeggen is dat het veel moeilijker is om nu origineel te zijn, dan ten tijde van Goldeneye en Perfect Dark op de N64. Toen waren de console [!!] shooters nog erg in opkomst. Met die 2 spellen begon het pas terwijl er nu toch al veel shooters zijn er al veel in is geprobeerd.

13. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Grabbed by the ghoulies: niet gespeeld
    Conker: niet gespeeld
    Kameo: niet echt gespeeld
    Perfect Dark Zero: vind ik top spel!!

kameo heb ik alleen de demo van gespeeld en ik vond het best wel een grappige en toffe game!, perfect dark zero vind ik wel vet, zit voornamelijk het meest op live inplaats van single, mr ik vind het allebij wel vet om te doen, geld ook voor call of duty 2 ;)

14. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    De singl player vind ik echt dikke schijt:'-(

Maar de multiplayer owned_O_

15. PR Skywalker

PR Skywalker klaar voor 360

Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt pdz erg cool in single player maar de online multiplayer vindt ik zwaar zuigen.

en is het mss alleen mij opgevallen maar de online maps zien er volgens mij grafish veel minder goed uit als singleplayer maarja ik heb niet alle levels gezien

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Sorry maar dan heb jij een probleem. Ik heb nog nooit mijn wapen per ongeluk gedropped...

17. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Grabbed by the ghoulies: niet gespeeld
    Conker: Erg mooi, een remake maar voor degene die hem niet kennen perfect
    Kameo: Bijzonder mooi, erg goede veldslagen
    Perfect Dark Zero: Coop roeleert, zeker geen tegenvaller

18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Nou`ja ik heb conker en grabbed gespeeld zeker leuke games.

PDZ en Kameo (demo) ga ik morghe HOPENLIJK spele.

Maar zoals altijd we verwachte te veel PDZ ziet er super uit.

En net zoals met halo 2 we verwachte te veel. (we worden gewoon te veel verwend :p)

19. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    dan ga je morgen zelf wel zien dat PDZ niet is wat iedereen er van verwachtte ;). Je speelt het spel in een ruk uit, de hoofden van de vijanden zijn ten eerste lelijk en zien er allemaal hetzelfde uit, en als je het wapenarsenaal met dat van PD64 vergelijkt is dit nog niet eens de helft... Ook het schieten op tegenstanders loopt naar mijn idee niet helemaal lekker, schiet je iemand soms 4keer op zijn hoofd, blijft ie nog vrolijk doorlopen :). Kameo is leuk maar zeker niet een spel waar ze zo lang over hebben moeten doen, het wordt na een tijdje eentonig. Maar het ziet er zeker wel mooi en gelikt uit.

Ik heb een dubbel gevoel als je zegt dat Rare teleur stelt, ik vind PDZ en Kameo wel leuk enzo maar toch heb ik niet het idee dat ze optimaal gebruik hebben gemaakt van de XBOX360 hardware... Ik geef ze nog wel een tweede kans om een nieuwe game te maken en die zeker net zo goed als Goldeneye en PD64 te laten zijn, want bij 2 games voor de 360 gaan ze het denk ik niet laten...

20. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    1 ding waar je Skate van gamekings op kan afstraffen. Hij beweerde namelijk dat Rare® zo'n producer is die allemaal elementen van andere games in elkaar propt en dan uitgeeft. Ik dacht dat Skate een beetje gameverstand heeft, maar daarom hebben ze hem van de PU getrapt denk ik, en in gamekings gehouden voor de presentatie, Jan daarintegen is de beste van iedereen.

Nu mijn mening over Rare®, Rare is de shit, heeft boeiende ideeën maar doet soms alleen te lang over een bepaalde game, Ik denk dat PDZ al heel lang in productie was, maar doordat tijdens dat productie proces zoveel flut games zijn gekomen die weer dingen bevatte die Pdz ook bevatten, dat Pdz dan wordt gekraakt. En Rare® op zich heeft geloof ik Zelda Ocarina of time uitgebracht, en die game is er een van de geschiedenis en daar mag je ook niet over oordelen. Conker Live and reloaded is kut, maar wel innovatief. En in dat opzichte mag rare® nog wel eens komen met een dik avonturen game met wederom een elf in de hoofdrol, alleen dan superstoer, een Zelda imitatie

Deel Deze Pagina