Weet je wat het is:
Sinds MS Rare had overgekocht had ik wat gemengde gevoelens simpelweg omdat de geweldige relatie tussen Rare en Nintendo verbroken werd en dat games zoals Diddy Kong Racing(die erg leuk en verslavend was) waarvan we tot heden nog steeds geen vervolg van hebben gezien....
Maar wanneer Rare dus games ging maken voor de xbox was het begin naar mijn mening gewoon matig... Grabbed By The Ghoulies was gewoon een hele matige game, tuurlijk waren de graphics mooi maar de gameplay was zo saai en begon dus ook snel te vervelen. Toen kwamen ze met hun volgende game namelijk Conker Live And Reloaded, een remake waarmee ze 3/4 jaar mee bezig waren??!! maar dat de game er toch nog prachtig eruit zag en ik de N64 versie toen nog niet had gespeeld maakte het voor mij toch wel een leuke game en dan bedoel ik dus de singleplayer en niet de multiplayer want die was naar mijn mening totaal niet bijzonder. Eenmaal aangekomen bij de next gen hebben we het over de games Kameo en PDZ. Over PDZ kan ik wel wat zeggen en dat is dat ik de singleplayer tot dusver teleurstellend vindt maar de multiplayer maakt naar mijn mening wel weer alles goed, verder kan ik nog niet over Kameo oordelen maar wat ik van de demo heb gespeeld lijkt me erg leuk en is het ook een game die ik zeker binnenkort gaan halen. Begrijp me niet verkeerd hoor maar PDZ/Kameo zijn tuurlijk wel leuke/goede games maar dan ook niets meer en niets minder dus ik snap dan ook niet waarom men zei dat MS strax met de 360 launch 2 ''killerapps'' klaar heeft.......Tenslotte blijf ik nog gemengde gevoelens hebben en moet ik dus wachten op een echte ''topper'' wachten zoals we die kennen uit de gouden tijden op de N64,maar ergens in spookt er in mijn hoofd een opmerking wat zegt: ''Het is beter geweest dat Rare bij Nintendo was gebleven simpelweg omdat ze zo hun krachten konden ''fuseren'' en zo toch nog hun gouden tijd op de N64 door konden borduren op de GC en evt de Revo''. Maar aan de andere kant ben ik ook erg blij dat Rare nu games maakt voor de xbox....
Btw: sorry voor de lange tekst en ik hoop dat ik het niet ingewikkeld/vaag voor jullie heb gemaakt
Laatst bewerkt door een moderator: 15 dec 2005