[Stelling] Vinkenslag moet zich niet aanstellen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Matrix, 14 apr 2004.

1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Jullie zullen het wel allemaal hebben meegekregen dat de bewoners van kamp Vinkenslag (Maastricht) demonstreerden door de A2 te blokkeren. Een aantal leraren op mijn school konden daardoor niet verschijnen (niet dat ik dat erg vind). Maar ik ben me er wel wat in gaan verdiepen. Wat willen die mensen nou? Ik heb op RTL4 nieuws gehoord dat ze maar 3% vermogensbelasting betalen! Geen politie of gemeenteambtenaar durft er te komen. En vorig jaar met die inval zijn er tig hennepkwekerijen gevonden die lopen op illigaal afgetapt stroom.|:-
    Wat bezielt die mensen? Denken ze soms dat ze zich niet aan onze wetten hoeven te houden? Waarom zouden zij bijna geen belasting hoeven te betalen als wij ons scheel betalen. Vandaar deze stelling. Wat vinden jullie? Moet Vinkenslag hard worden aangepakt?

2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad niet aanstelen.

1) betalen 2% betasting p/j
    2) handelen in drugs
    :cool: zeggen dat ze niks doen maar alle invallen bewijzen het tegendeel.

gewoon een keer een landelijke actie tegen alle woonwagenkampen in heel Nederland houden. Van mij apart met het hele leger,tanks en kan mij het schelen wat dit is toch gewoon te gek voor woorden...

3. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Jip, zeker waar. Ik vind gewoon dat nederland in het algemeen niet zo zielig moet zijn, als je iemand verkracht krijg je 5 jaar :confused:, als je iemand vermoord 10 :confused:, als je iemand vermoord en het was geen zelfverdediging dan vind ik sowieso dat je 25 minstens moet krijgen. Niet dat dit er écht veel mee te maken heeft, maar wat ik hiermee bedoel , is dat ze de ME erop af moeten sturen en invallen doen, als die mensen niet luisteren gewoon flink fysiek geweld gebruiken. En anders levenslagn geven, kans genoeg gehad, en dat ze niet durven vind ik echt belachelijk :confused:. Tegenwoordig heeft ieder arrestatie team in elk land een MP5. geen gezeur...............

4. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nederland is gewoon een mietje als land. We moeten ons gewoon harder opstellen. Niet alles zomaar tollereren. Iedere nederlander behoort zich te houden aan de wet en moet normaal belasting betalen. Zo niet, stuur maar de ME met een hele collectie deurwaarders. Sleep ze voor de rechter, zoals bij elke criminele nederlander wordt gedaan.
    Hoewel er veel kritiek is op burgemeester Leers, ik sta er volledig achter dat hij Vinkenslag harder moet aanpakken.

5. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    wel de hele tijd oliën maar waneer gebruiken ze hem nou idd.
    maja ik vind dat we ze gewoon de grens over moeten jagen, jatoch.
    gaan ze daar maar telen, krijgen ze er meer geld voor.
    kunnen ze er mooi de hogere belasting van betalen }:]

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gewoon allemaal op terschelling zetten ofzo, samen met alle drugsverslaafde en laat ze allemaal maar in hun sop gaar kopen..
    geef ze alle coacaine die ze maar willen...

7. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    hard aanpakken die mensen! dat ze protesteren is echt belachelijk. Ze zouden MEER moeten betalen dan "ons" omdat ze meer overlast veroorzaken. Ik ben het er helemaal mee eens dat nederland echt een NOOB-land is. Ik schaam me dat ik nederlander ben.

8. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ze betalen al minder en alles, en dan gaan ze hennep kweken (toch ?). En als ze dan weg moeten worden ze boos. Tja, vind het niet raar dat ze weg moeten. Ze zouden blij moeten zijn met 2% belasting perjaar. Hadden wij et maar.

9. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    het is een beetje vals om te zeggen dat ze allemaal hennep kweken, maar ik sluit me erbij aan dat ze gewoon hun bek moeten houden. ze hebben geen recht om te demonstreren omdat er gewoonweg niets te demonstreren valt. als ze zich aan de wet zouden houden en net zoals iedere beschaafde nederlander aan zijn plichten voldoet is er niets aan de hand.

10. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, GVD, wij betalen 50 % belasting! :mad:

Zoals ik al zei, de ME---> voor dit soort dingen zou ik nou bij de ME willen zitten, om die gasten eens flink goed aan te pakke, en dan om 3 uur 's nachts een keer. En dan niet zielig doen en gewoon fysiek geweld.

11. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Als jij een nederlander was die legaal wil werken, zou je dan op een woonwagenkamp gaan wonen tussen een paar criminelen? Dan voel je je ook bedreigt. Volgensmij is het gewoon allemaal van dat soort volk dat bij elkaar is gaan wonen. Die inval van vorig jaar heeft anders toch wel heel veel hennepplantages gevonden.

Heeft iemand die aflevering van Peter R. De Vries gezien waar een crimineel naar hem toestapte omdat hij een opdracht kreeg om iemand te vermoorden? Toen hebben ze die moord weten te voorkomen. Maar een van de contactpersonen woonde op een woonwagenkamp en Peter ging daar naartoe. Je had echt moeten zien hoe die familie tekeer ging! Wat een tuig was dat.:{

12. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Aanpakken, ja, maar houd het alsjeblieft een beetje realistsich... Deporteren naar Texel, tanks.... kom op zeg. Het blijven nog altijd mensen, niet vee dat je zo maar even kunt opjagen. Ik zeg niet dat we er niks tegen moeten doen. Er zijn regels opgesteld wat betreft de belastingen, en daar heeft iedereen zich maar aan te houden. Van mij mag best de ME charges uitvoeren, zolang ze het maar met reden doen. Gewoon meppen om te meppen valt niet goed te praten, tegen wie het ook wordt gedaan.

13. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij dat Maastricht eindelijk eens gaat optreden tegen deze groep mensen.

Iedereen heeft gelijke rechten dus ook gelijke plichten!O-)

Khoop dat andere gemeentes snel dit voorbeeld zullen volgen! kweet dat bij ons in de regio Den Haag precies de zelfde praktijken al een 10tal jaren getollereerd worden.

En dat alleen maar omdat het een aggresieve groep is:confused:

Stel je voor zeg:+

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Hier vergis je je in, er zijn nog meer criminele organisaties die niet voor de rechter worden gesleept, en het rechten systeem is volgens mij ook nieteens zo eerlijk, met een beetje geld kan je al ver komen tijdens een rechtzaak..

15. Valt heel erg mee in Nederland, over het algemeen is bijna geen een ambtenaar corrupt lijkt mij :p

16. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    he dat was bij mij ook het geval. Ik zit bij het sint-maartenscollege en er waren veel leraren afwezig doordat ze daar vast kwamen te zitten. Maar ja, ik vind dat ook niet kunnen, wat denken die gasten wel dat ze zijn. We zijn hier in nederland niet in Amerika. Het is niet normaal hoe aso die mensen zijn.

17. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Het ergste vond ik nog dat ze hun situatie gingen vergelijken met die van de joden tijdens de 2e wereldoorlog. Die gasten hebben echt geen respect. Het vergelijken van zichzelf en de joden omdat er eens in de 2 dagen een helikopter overvliegt om te kijken terwijl ze in hun gigantisch uitgebouwde carvans/huizen zitten met tig mercedessen voor de deur, ja ze hebben het even slecht als die joden. Als ze nou de braafste burgers waren ok, maar een best groot aantal houdt er criminele activiteiten op na.

Laatst bewerkt: 14 apr 2004
  18. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Zoals alle criminelen, eerst neerknuppelen dan belasting innen, blijven ze moeilijk doen, weer neerknuppelen. Brave burgers betalen zich scheel, en zei hoeven niks te doen omdat we niet ingrijpen!

19. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    ME eropaf samen met een gepanserde belastingsinner :cool:
    ''Hup Hup Hup Hup''

Maar nee, dit kan niet hoor. Er moet echt wel actie tegen worden ondernomen, goedschiks of kwaadschiks. Er hoeft geen onderscheid te worden gemaakt tussen dat trailertuig en de normale betalende burgers (qua belastingstoeslage dan).

20. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    De burgemeester van Maastricht for president !!!!!!!!!. Dat is tenmiste een vent met ballen

Deel Deze Pagina