1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] stelling: WoW of guild wars?

Discussie in 'Games' gestart door meteorwings, 27 feb 2006.

  1. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ja goed hè :+

    klasgenoot van me speelt het, en die verteld het door.. :cool:
     
  2. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeer zeker voor WoW gaan, aangezien GW imo niet eens een echte mmorpg is.

    Met GW is het namelijk zo dat zodra je buiten de steden komt, je geen andere players kan zien dan degene die in je groep zitten.

    Je zal in GW dus nooit ervaren wat het is om met 5 man door de bossen op jacht te gaan naar andere players en ze neer te halen :)

    Of hoe het voelt om een dorp van de vijand te "raiden" (binnenrennen en alles proberen te killen).

    Verder is WoW behalve op Player versus Player gebied, ook nog zeer uitgebreid op het Player versus Enviroment vlak.

    Mooie gedesinde werelden die nergens te leeg of te vol aanvoelen, fantastische sfeer en uber gameplay maken voor mij WoW de beste game aller tijden (mutliplayer).
     
  3. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat heb ik gezien bij een vriend, dat als je en stadje uit loopt met gw of in, moet je ook elke keer laden, en buiten de stadjes zie je niemand tenzij je party doet, en dat is wel wat minder, terwijl je met wow iedereen overal kunt zien, en welke van de 2 werelden is eigenlijk groter, die van wow of gw??
     
  4. MAAR, het kan zijn dat je wow ook weer tegen vindt vallen (die kans is redelijk klein), een paar vrienden van me hebben het namelijk allemaal eens gespeeld maar vinden het geen moer aan omdat het gewoon te lang duurt, zij houden meer van schietspellen en dat soort shit :p.
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik speel nu al ZO ongeloofelijk lang en veel GW. Ik vind het echt een prima online game. WoW speel ik denk ik ook veel liever, maar ik ga echt geen tientallen euro's dokken voor een abonnementje...

    Heb nu 4 characters die allemaal lvl. 20 zijn. En m'n armor ed. is meer waard dan de pc waarop ik het speel :9

    Laatst op een LAN gingen we vanuit de linkerbovenhoek, helemaal naar de rechteronderhoek lopen :9 Zijn er wel een paar uur mee zoet geweest toen. Ik heb WoW nooit echt gespeeld, maar toch ga ik voor GW :)
     
  6. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    toch denk ik, je betaalt voor WoW, zowat! je leeft maar 1 keer, zo denk ik t :p en ik werk toch, dus dat kopen voor mij is geen probleem, om de 3 maanden of 2 maanden koop ik weer gwn ff nieuwe kraskaart, ik verdien per maand toch wel meer dan 27 euro in ieder geval XD

    alhoewel je gw maar eenmalig hoeft te kopen..
     
  7. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    geen van beide je wordt van WoW een dikke nerd zonder sociaal leven en arm... en Guild Wars zuigt !
     
  8. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een goede baan hebt, wordt je er niet arm van, hoor ik net :+

    (Oké, dat hoorde ik dus niet.. 8) )
     
  9. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Dubblepost
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2006
  10. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Zeker voor WoW gaan. Je betaalt dan wel een aardig bedrag per maand, maar het is echt elke cent waard. WoW is gewoon zó uitgebreidt, het begint eigenlijk al als je een mannetje gaat maken. Ten 1e, je kan kiezen tussen Allience of Horde. Ten 2e, je kan uit 8 rassen kiezen en dan ten 3e kun je nog uit 9 classes kiezen (namelijk Hunter, Warrior, Warlock, Mage, Rogue, Paladin, Shaman, Priest en Druid). Ik speel nu al iets meer dan 2 maanden WoW en ben nog steeds super verslaaft.
     
  11. Victor

    Victor Guest

    Je liegt. In de zak met jou.

    *Niet laten kon
     
  12. Jradman

    Jradman Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand zegt dan ook dat Guildwars een MMORPG is.. Dat is het namelijk ook niet. Het hele spel is gebouwd om uiteindelijk vooral PvP te gaan spelen. Met het PvE gedeelte unlock je upgrades, skills, runes enz om te kunnen gebruiken in PvP.

    Natuurlijk kun je je heel goed vermaken met het PvE gedeelte. Je hebt op dit moment 6 verschillende 'professions' die je als primary kan kiezen. Dan kan je ook nog een van de resterende 5 kiezen als secondary profession. Ook redelijk veel mogelijkheden dus. Ik heb met alle professions het spel gespeeld, en elke speelt heel anders! Dus met elke char die je speelt, heb je eigenlijk het gevoel dat je het voor het eerst speelt ofzo :p

    Zelf speel ik al ong 9 maanden guildwars, ong 850 speeluren achter de rug, en het gaat nog verre van vervelen! Dus bij deze, raad ik je aan om GW te gaan spelen :cool:

    Greetz en succes met je keuze (alsof dat nu nog zo moeilijk is _0/ )
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    :cool:

    Lees gewoon even de reacties door en kijk wat je het beste lijkt. Nogmaals: WoW is uitgebreider,mooier en je betaalt er misschien wel voor maar je krijgt er veel meer voor!
     
  14. Jradman

    Jradman Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu breekt mn figuurlijke klomp... WoW uitgebreider, kan ik nog inkomen, maar mooier..dat slaat totaal nergens op!
    Guildwars is vele malen mooier. Dat is geen mening, maar een feit. Vergelijk maar eens screenshots, ingame filmpjes enz. |:-

    Hier lijkt de eeuwige discussie tussen WoW en GW weer op te laaien. Dit is zinloos, aangezien het twee hele verschillende spellen zijn, die je niet kunt maar eigenlijk ook niet mag vergelijken.

    ghostforlife, je moet je gewoon afvragen wat je precies wilt (doh 8) ) :

    Guildwars is mooier, maar volgens sommige mensen minder uitgebreid. Er komt veel meer taktiek bij kijken om in PvP arena's, Guild Vs Guild gevechten en soms ook PvE vijanden te verslaan. Dit komt vooral omdat je maar de keuze hebt uit 8 skills die kan gebruiken in het gevecht. De rest kan je op dat moment niet gebruiken, en ook niet verwisselen.

    WoW heb ik niet heel veel ervaring mee, maar schijnt uitgebreider te zijn, en is vooral gericht op PvE. Of je het daar nu mee eens bent of niet.._0/
    Het komt vooral neer op het eeuwig opnieuw verslaan van vijanden tot het gewenste item gedropt is, levellen enz. (Wat sommige mensen heel erg leuk vinden blijkbaar :+)
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik vind WoW veel gelikter er uit zien. Zegt een vriend van mij ook. WoW heeft een aparte sfeer dat mij bevalt.
     
  16. Jradman

    Jradman Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Even ter vergelijking:

    WOW:
    [​IMG]
    GW:
    [​IMG]

    Zeg nou eerlijk, WoW mooier? Kom op zeg..
     
  17. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    maak dan wel ff 2 foto's dat ongeveer in het zelfde gebied is, zoals sneeuw en sneeuw, bos en bos etc.

    en wie zegt dat die screenshots zijn gemaakt met de zelfde computer en grafische kaart, daar kan t ook nog eens aan liggen heh!!?? of heb je die foto's zelf gemaakt??

    ik denk dat ik zelf toch wel voor WoW ga kiezen, omdat ik die toch gwn iets vetter en mooier vind

    niet dat ik meteen zeg dat gw saai en lelijk is, want die vind ik ook wel vet en mooi, mr wow toch iets meer
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2006
  18. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Laat dan wel een echt plaatje van WoW zien, niet eentje die verkleint is, dan is ie automatisch minder mooi :{. Persoonlijk vind ik WoW ook ''mooier''. Het ziet er gewoon veel gelikter uit.. is mijn menig dan ;).
     
  19. Jradman

    Jradman Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, mijn fout, ik pikte gewoon de eerste de beste plaatjes die ik vinden kon..
    In ieder geval, ieder zn eigen mening natuurlijk :p

    Ik hoop dat je veel plezier beleeft aan WoW

    /edit: beleefd...? nee dus ---> beleeft |:- |:-
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zoals ik al zei, Ik vind WoW gewoon een apart magisch sprookjes sfeertje hebben. Misschien snappen jullie mij niet maar het kleurgebruik is veel anders dan in GW.
     

Deel Deze Pagina