[PC] stelling: WoW of guild wars?

Discussie in 'Games' gestart door meteorwings, 27 feb 2006.

  1. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx, dat plezie gaat wel lukken :), tot die tijd kan ik bij een vriend spelen waar ik een account heb als night elf :p



    apart magish sprookjes sfeertje? je bedoeld ongeveer het kleurgebruik als je hebt bij kameo??
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zoiets, het is gewoon apart, en spreekt mij gewoon aan. :)
     
  3. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet alleen nog ong 3 maandjes wachten, slagen van school!! << dat is nog wel het belangrijkst

    en als ik hopelijk geslaagd ben, dan ga ik nieuwe pc halen, instellingen doen van inet etc. en dan wow halen met een kraskaart en dan kan ik spelen, ik denk gwn op me examen aan wow en dan kom ik er wel :p
     
  4. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Bedenk wel, er gaat echt heel veel tijd in zitten. Het is gewoon zó verslavend.
     
  5. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja tis verslavend totdat het uiteindelijk je strot uitkomt om weer 27 euro op de toonbank te gooien. Tjing Tjing voor Blizzard.
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2006
  6. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Je kan ook gelijk voor een heel jaar betalen 8).
     
  7. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    27 euries kan ik wel missen, is alleen kopen, krassen, invullen, en weer spelen :p mr is nog zover, 3 maaaaanden :p
     
  8. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Je vergeet te vermelden dan bij GW PvP voorgeorganiseerde kleine gevechten zijn, terwijl je in WoW letterlijk met 100 man van de horde een stad vna de de alliance kan binnenvallen om attempt te doen de koning te vermoorden bijv.

    Die spanning die er is, dat je altijd overal wel gekilled kan worden, maakt het gewoon super vet. Ook krijg je echt dat epische gevoel van sommige batles in WoW.
     
  9. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook maar net hoeveel je het speelt. Indien je veel speelt is het bedrag van 27 euro nog rendabel, maar wanneer je 3 keer in de week speelt wordt het al snel een dure grap.
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Je moet ook iig goed op je school letten, er zijn momenten dat je wil WoW'en maar je moet aan je school werken. Rot verslaving van dit soort games. Bah!
     
  11. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    daarom ga ik ook world of warcraft en een nieuwe pc halen na mijn examen, als ik slaag ben ik al af van middelbare school en ga ik naar MBO, en daar richten ze alleen op de richting waar je heen gaat, dus niet op veel meer andere vakken, dus dat gaat nog wel lukken ;)
     
  12. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Prijs / kwali en kwantiteid vehouding ligt bij WoW zeer goed. Als ik kijk dat ik vroeger iedere maand een nieuwe game van ongeveer 60euro kocht en nu alleen nog maar WoW speel. Dan zie je dat ik met wow veel goedkoper uit ben.

    En jah, WoW is zo groot en goed dat dit de enigste game is die ik in maanden gespeelt heb (een potje HL2 1 keer 1 de 2 weken daargelaten, want me xbox kijk ik al helemaal niet meer naar om :p). De hoeveelheid content en de tijd die je ingame doorbrengt is gewoon veeeeeeeel groter dan bij andere games en als je het vergelijkt is WoW goedkoper dan andere games.
     
  13. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Geef mij maar guild wars, als je een kaart koopt verplicht je jezelf om er echt wel alles uit te gaan halen dus echt dagelijk spelen.
    Bij guild wars heb je dat niet.
     
  14. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Je verplicht jezelf helemaal niks, en ik ben ook goedkoper uit op deze manier, ipv elke maan 1 game te halen betaal ik nou een stuk minder.
     
  15. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, als je t op die manier kijkt is t inderdad wel zo, en je betaald zelf 27 euro voor 2 maanden, mr is het dan niet zo dat je toch elke maand dezelfde game speelt? want voor WoW komen er soms toch wel een aantal updates dat er wel weer iets nieuws te vinden is in de game? zoals quest, weapons, etc.
     
  16. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    je betaald inderdaad voor de ontwikkeling van de game en het onderhoud van de servers, deze week gaat er weer een nieuwe dungeon open dus is er weer meer dan genoeg te doen :cool:
     
  17. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    kan niet wachten tot ik geslaagd ben !! XD
     
  18. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Zeker weer zo'n 60+ Dungeon of niet?
     
  19. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    WoW ftw.

    Just my two cents.
     
  20. Effe een vraagje al die mensen die hier zeggen dat WoW het beste is, hebben zij ooit guild wars gedaan? kans lijkt me zeer klein..
     

Deel Deze Pagina