1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] stelling: WoW of guild wars?

Discussie in 'Games' gestart door meteorwings, 27 feb 2006.

  1. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    EDIT: Verkeerde topic
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2006
  2. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zelf wel, bij vrienden, en lang genoeg gespeeld op te besluiten welke ik ga nemen, en in mijn geval word dat WoW
     
  3. Jradman

    Jradman Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Fijn dat je een keuze hebt kunnen maken, maar een tip: Ga niet constant aftellen naar WoW..het is maar een spelletje..
     
  4. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    weet ik, dat snap ik wel, ik ga me ook eerst goed richten op school en mijn examen dat al in mei is
     
  5. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja ik heb GW ff gedaan, geleend van een vriend toen, hij leende toen van mij WoW voor een dag. Hij is dezelfde dag naar de winkel gegaan om WoW te halen en heeft GW stof laten happenO-)
     
  6. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Nuff said by Conqie _O_ Ik ga ook helemaal voor WoW.
     
  7. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Heb ook wel is GW gedaan bij iemand, echter speelde ik toen al 3 maanden WoW dus heb na 5 mins spelen dubbel gelegen van het lachen op de grond. ;)
     
  8. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb nog maar echt 7 weken echt schoolles, daar komen ook van die vakantiedaagjes tussen, een echt vakantie, en dan krijg ik repetitie week, en dan beginnen examens!! dus hopelijk duimen jullie voor me dat t goed gaat XD
     
  9. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongen, ik duim voor je.
     
  10. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    yeah right! :cool:
     
  11. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    yeah right! ? ait, ken die skatefilm ook :p goeie film heh?

    lol

    en t was natuurlijk ook figuurlijk bedoeld over dat duimen XD
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2006
  12. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zeker goede skate film. Heb hem ook gezien ja.
     
  13. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Een film over skaten...?

    Nja, WoW ftw \o/
     
  14. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, toevallig heet een skate film ook 'yeah right! dus vandaar ":p
     
  15. Mental-Charlie

    Mental-Charlie Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou cker voor guildwars kiezen, echt triest dat je per maand moet dokken per maand voor WordofWarkraft. Dat is geen styl weet je, je betaalt toch al voor het spel?
     
  16. Lucky13

    Lucky13 Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn account van WoW verkocht, omdat ik het ff genoeg gespeeld had. Van die centen heb ik toen Guildwars gekocht, maar het kon mij helaas niet echt boeien. Het is gewoon vele malen minder massive multiplayer dus ik heb guildwars aan een vriend gegeven die het vertikt om maandelijks voor games te betalen en die heeft er wel veel plezier mee.

    edit: en hij wilt NIET met mijn trial account spelen, omdat ie weet dat ie het dan mooi gaat vinden :)

    En daarna a.s.a.p. weer een nieuw WoW'tje gekocht, waar ik overigens weer veel plezier aan beleef :)

    En voor MentalTheo: Als je geen geld over hebt voor een goed spel en genoegen neemt met wat minder, dan zou ik idd guildwars nog eens overwegen.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2006
  17. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat dacht ik ook weer, want ik betaal ook al maandelijks voor mijn 360 account wil ik m gold houden, en als ik nieuwe pc heb ga ik ook nog eens wow maandelijks betalen, daar had ik nog ff goed over nagedacht, en drm wil ik toch miss GW halen, want als je t zo bekijkt is het idd belachelijk dat je maandelijks voor 1 spel moet betalen
     
  18. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Waarom zo akelig kortzichtig bekijken. :{ WoW is continu in ontwikkeling, dat kost veel geld. De servers waarop WoW draait kosten heel veel geld. Al het ingame personeel kosten veel geld. Als je alles bij elkaar optelt betaal je gewoon een hartstikke redelijk bedrag voor een geweldige ervaring die je niet zal krijgen met een spel als GW.
     
  19. Mental-Charlie

    Mental-Charlie Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wel hoeveel €12 per maand die gasten opbrengt? het is gewoon een schunnig bedrag wat ze vragen, ik heb vroege ook wwel diablo gespeelt(ook blizzard) en daar moest ik toen ook niet voor betalen enzo. en als die game nou zoveel toffer was dan guilt wars dan zou ik zeggen zo van ok.

    maar iedereen hef zo zijn eigen mening daarover weetje. 40 euro vind ik genoeg voor so'n spel. Enne kwa vergelijking van je doekoes krijg je in mijn mening meer waar voor je geld voor guildwars dan voor world of warkraft. Veeeeeeeeel meer!!!!! Dus daarom adviseer ik de beginner van deze forum guild wars_0/ as je poen in overvloed hebt zal ik zeggen ok doe dan warkraft er ook maar bij
     
  20. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat ze er aan verdienen is juist ja, zou beetje vreemd zijn als ze 5 jaar lang voor niks gaan werken. Het is een prachtig bedrag zeker als je kijkt wat je er voor terug krijgt. Wil je voor een kwalitatief goede mmorpg gaan dan kies je voor WoW, simpel als dat. Wil je gewoon een mmorpg spelen en heb je totaal geen eisen dan kan je voor GW kiezen.
     

Deel Deze Pagina