1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] stelling: WoW of guild wars?

Discussie in 'Games' gestart door meteorwings, 27 feb 2006.

  1. Jradman

    Jradman Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Ocrist, zoals je al zegt, WoW is continu in ontwikkeling, en de servers kosten veel geld, maar dat is bij GW toch zeker ook zo? Een beetje vreemd argument dus. En dat je als je totaal geen eisen hebt voor GW moet gaan, is al helemaal onzin! Guildwars is alleen geen MMORPG, dus je kan ook geen extreem uitgebreide PvE verwachten. PvP is daarentegen zeer uitgebreid en gebalanceerd!
     
  2. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Bij GW is die mate van ontwikkeling veel minder dan bij WoW. Je kan je zelf even voor de gek houden, maar niet lang. Developers kunnen nou eenmaal niet jaren na het uitbrengen van een game met revolutionaire content op de proppen komen. Daar is geld voor nodig.
     
  3. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    je koopt WoW =44,50€
    (je hebt dan 1 maand gratis speeltijd )
    dan nog 11 x 13€ voor het gemak = 140€ + 45€ = zo'n 190€ ( voor het gemak maar weer ) en omgerekent zijn dat 3xbox 360games.
    aangezien je met de meeste xbox games toch wel MAXIMAAL 30uurtjes doet zal je over een jaar wel meer dan 3xbox games kopen dus ga je over de 190€ heen van WoW....
    Nu komt het mooie, iedereen die ik ken die WoW al sinds het begin speelt heeft BIJNA geen andere game meer aangeraakt en zijn dus het afgelopen jaar veel voordeliger uitgeweest kwa games dan voorgaande jaren :9... dus ik zou gewoon voor WoW gaan als je het om het geld doet ... je raakt er aan verslaafd en je wilt neits anders meer 8).... dus je bent goedkoop uit.

    ik snap niet dat mensen zeuren over dat maandelijks bedrag... Als je aan WoW begint ben je verslaafd ( dat is zo goed als een feit) ...
     
  4. Jradman

    Jradman Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg ook niet dat GW meer ontwikkelt dan WoW, maar er is zeker ontwikkeling. Er komen zeer regelmatig updates uit, bijvoorbeeld skills waarvan het effect wat veranderd wordt enz. Qua nieuwe gebieden is het inderdaad een stuk minder, maar daar zijn de expansions voor, waarvan er binnenkort een uitkomt. Daar betaal je dan voor.

    Uiteindelijk blijft het gewoon een questie van smaak, veel mensen vinden GW geweldig, veel mensen vinden WoW geweldig, en dat zal je altijd houden.
     
  5. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    mmmh.. wel lastig hoor allemaal, als je het met de betaling zo bekijkt, ben je wel voordeliger uit ja.. mr toch komt het denk ik later wel steeds je strot uit als je steeds voor hetzelfde spel 27 eurie per 2 maanden op de toonbank leggen!

    daarom is het nog wel voordeliger dat je GW koopt, want die betaal je 1 keer, en mocht je daar dan verslaafd aan raken en dan geen ander spel meer aanraken.... tja, dan ben weer veel voordeliger uit dan WoW
     
  6. Jradman

    Jradman Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog 3 invites voor het Factions event, dat op 24 maart begint. Misschien een leuke kans om kennis te maken met guildwars? Stuur me een PM met je email adres.
     
  7. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Amen brother, my brother of the horde.

    @ anti wow mensen: het is niet zo dat we niets krijgen voor het maandelijkse geld wat we betalen. Er is een VOORTDURENDE STROOM AAN NIEUWE CONTENT AAN DE TOCH AL GIGAAAAAANTISCHE WERELD. Het is niet zoals met veel mmo's dat de wereld alleen heel groot is maar wel leeg. Nee hij is perfect gevult (niet te vol) met achter iedere hoek een nieuwe avontuur of een alliance hinderlaag. En dan krijg je binnenkort ook nog eens de expansion. Mensen moeten niet zeiken over het geld want als je de prijs / kwaliteit verhoudling vergelijkt met die van andere games is WoW ZEER ZKER DE GROTE WINNAAR!!! punt...
     
  8. Jradman

    Jradman Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier wil ik toch graag even op ingaan :+
    Ik zeg het steeds, en nu ook weer, Guildwars is geen MMOrpg!! Je kan Guildwars en WoW niet goed vergelijken. Guildwars is een CORPG, wordt alleen gespeeld vanuit instances.

    En ik ben blij voor je dat je WoW leuk vindt, maar om hem nou DE GROTE WINNAAR te noemen, vind ik ook een beetje overdreven, dat is gewoon een kwestie van smaak, zoals al eerder gezegd. En dan krijgt Guildwars binnenkort ook nog een expansion :+ (nouja meer een compleet nieuwe game, die je aan je oude account kan koppelen)
     
  9. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    K had in een eerdere post ook al gezegt dat het idd niet te vergelijken is. Maar als je het dan toch doet (en dat doen vaak mensen die een MMORPG zoeken) dan is wow beter aangezien GW niet een een echte mmo is.

    Maarja, ik hou van MMO's dus voor mij is het WoW :).
     
  10. Jradman

    Jradman Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Behalve als je GW en WoW op PvP gebied gaat bekijken, dan is GW weer beter :+
     
  11. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Uhm nee. :)
     
  12. Jradman

    Jradman Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm ja. :)
    Veel minder item-based. Veel meer strategie, gebalanceerder, je kan maar 8 skills tegelijk meenemen dus je moet echt goed nadenken over je builds enz.
     
  13. Ja dat is waar, wow ligt echt helemaal aan je items en je class. Niet je skills want die zijn er meestal niet echt bij wow, iedereen rusht blind overal heen :). Bij GW is het veel beter geregeld
     
  14. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat is echt de grootste crap die ik ooit heb gehoord. WoW is júist skill. Ja er zijn veel epic geared noobs die toch kills kunnen maken maar daar gaat het niet om. Het gaat om de blue geared skilled mensen die epic geared noobs gemakkelijk rapen. Er zijn op iedere server genoeg pvp teams die goed getrained gaan PvPen en dan zie je toch verbazingwekend veel skill ineens. En dan zie je ook dat je daar toch echt wat meer in je mars moet hebben dan wat leuke paarse dingetjes.
     
  15. Jradman

    Jradman Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    En toch is de PvP in GW beter uitgewerkt. Uiteindelijk draait het spel hier zelfs om.
     
  16. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Lijkt me vrij sterk om te stellen dat het beter is. We hebben 2 BG's in WoW die niet onder doen voor de betere strategie games, tevens hebben we 1 BG die te moeilijk is voor 80% van de spelers.
    World PvP is mogelijk, en is 1 van de leukste dingen die ik ooit in een game heb meegemaakt. (echter tegenwoordig wordt het weinig meer gedaan vanwege dishonorable kills maar dat terzijde, de mogelijkheid is er).
    En de technische aspecten van het PvPen puur gericht op de characters zijn heerlijk met precies voldoende talent keuzes.
    Je kan zeggen wat je wilt, maar het PvP systeem in GW is niet beter uitgewerkt. Misschien anders, maar niet beter. Dat zou een lachertje zijn, maar dat terzijde.
     
  17. Jradman

    Jradman Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we hier verder over zwijgen :) Jij je ding, ik mn ding, allebei blij :p
    Ik denk dat de topicstarter zn keuze ondertussen wel kan maken. :)
     
  18. Ik hou er ook over op :). Maar het is duidelijk dat WoW spelers hier (ben er zelf al een hele tijd een, nu niet meer maar toch) erg eenzijdig kijken :)
     
  19. Jradman

    Jradman Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar hou ik het ook maar op :+
     
  20. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Dan zouden de GW spelers ook eenzijdig moeten kijken en dan nog iets, iedereen blind rond rennen? Jij moet echt een grote n00b geweest zijn dan. :)
     

Deel Deze Pagina