Stelling: Xbox heeft zijn beste tijd gehad?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 14 jan 2004.

  1. Lionhard

    Lionhard Guest

    6 maanden??

    lijkt me zeer sterk... dat is lang hoor...
    ik bedoel de "top-tijd" dus dat er elke dag wel 20 games zijn waar je uit kan kiezen met opti match....
     
  2. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ik noem ook de maximale tijd he, ik bedoel, de SP heb ik vast ook wel in een weekje uit.
     
  3. Lionhard

    Lionhard Guest

    mwa...

    we hebben idd wel 4 maanden gedaan met mm3... maar dat was omdat er geen andere goeie live games waren....
    en omdat we moesten oefenen voor de mm3challenge.... dus als er challenges komen voor halo2 zal het wel langer kunnen gaan duren...
     
  4. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    offtopic: je zou zeker en vast wel clan wars etc van halo 2 krijgen.
    dus dat verlengt de game tijd wel.
     
  5. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Z´n beste tijd moet qua games nog komen!
    Met games als: Fable, Sudeki, Halo 2 gaat MS de wereld veroveren op game gebied.
    Maar zijn slechte tijd als console is al gekomen!
    Maar qua grahpics, geluid, en andere opties gaat hij erg achter lopen zoals de handheld en in vergelijking met de PC gaat hij zelfs ernstig achterlopen, Nintendo komt zeer snel met een nieuwe console die misschien onze box gaat verslaan in de Console War. De PS2 en GC lopen op dit moment nog wel achter op de zwarte doos.
     
  6. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    wat games is de beste tijd nog niet voorbij hoor. halo2, fable, sudeki, ninia gaiden, doom III, en nog wat anderen.
    maar wat de opvolger betreft maak ik me meer zorgen. ik heb het idee dat nintendo de cube meer als tussenstap gebruikt voor iets echts verniewends en daarom daar ook al snel mee kunnen komen.
    sony weet dat het iets spectaculairs moet gaan maken en zal zich waarschijnlijk richten op het multimediasysteem voor de hele familie.
    en microsoft ja. ik weet niet. ik ben bang dat ze te veel denken 'het gaat met de xbox best redelijk, dat moeten we zo doorzetten' maarja ik denk niet dat dat gaat werken. ondanks dat ze misschien de beste online service hebben.
     
  7. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dank dat de multiplayer van Halo 2 doorloopt tot en met de nieuwe xbox. mits de xbox 2 backward compatible is.
    kijk maar naar Halo 1. nog steeds elke dag 5 tot 10 games op Xbconnect. waarschijnlijk ook op GameSpy, al heb ik daar geen ervaring mee.

    singelplayer van 2 weken? zat meer te denken aan 4 maanden.
     
  8. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    WHAHA, 4 maanden:{

    Ik had halo 1 ook in 1 week uit, na 2 weken op legandary.
    dus t lijkt me sterk dat de SP 4 maanden gaat duren.
     
  9. xboxwhopper

    xboxwhopper xb0x freAk

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    op de pc kun je niet beter krijgen, noujaa..
     
  10. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik speel nu nog heel regelmatig Halo, gwoon om een beetje te glitchen, rond te kloten enz. En heb er nog steeds lol aan :)
    Na een jaar weet Halo me nog steeds te boeien :)
     
  11. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    idd ik denk niet dat je echt kan schatten hoelang die game mee gaat gaan..de originele Halo word nog steeds stuk gespeelt.

    Het is ook niet zo dat je die game (singleplayer/co-op) nooit meer aanraakt ofzo.
     
  12. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    tsja, maar dat tel ik toch niet bij de gameplay tijd op. das gewoon uit verveling:+

    nee, grapje.
     
  13. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb me xbox en Halo nu 1,5 jaar. en speel het nu nog op kleine LAN's en op xbconnect. maar ook soms nog singleplayer. dat is dus al 18 maanden
     
  14. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    is heel leuk dat jullie het allemaal zo lang spelen, maar plaats dat dan ff in de halo thread, daar gaat deze thread niet over.|:-
     
  15. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    De Xbox tijdperk gaat net beginnen , voor mij dan
    de toppers die eraan komen ! :9 alleen al in de laatste 2 maanden zijn er al zoveel goede spelleen uitgekomen
     
  16. Lionhard

    Lionhard Guest

    ja er zijn goeie spellen uitgekomen...

    ik zie het nog zo op het doosje van crimson skies staan: Beste Xbox live game!

    hoeveel mensen zouden het nou nog spelen?
    niemand...
    je kan dus nooit weten hoe het zal gaan...
    en daarom...
    is deze threat eigenlijk een grote opsomming van welles nietes...

    het ligt namelijk helemaal aan de consument of er wel of niet gekocht word..
     
  17. MaNiAc E

    MaNiAc E The Supreme Necrotic

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    grappig hoe iedereen alles gelijk afschrijft als er een nieuwe opkomst is

    de xbox begint net pas! en xbox 2 ach is alleen een product waar uit je ziet dat microsoft alleen maar mee doet voor het geld en niet voor de gamers want dan zouden ze eerst nog wel wat meer in de xbox1 steken aan geld en prijs verlagingen van games.
    noem je 2jaar genoeg om een console goed lopent te krijgen dacht het niet.
    en het is stom van MS om de xbox2 al zo erg te pushen en als je het mij vraagt zal dat ook de down fall betekenen van de xbox2
     
  18. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Als Microsoft slim is dan zal ik een nieuwe betaalmanier launchen voor Xbox live. Reken maar dat ze dan makkelijk 1 miljoen gebruiker zullen hebben. 1 miljoen * 60 euro per jaar = 60 miljoen euro's. En dan als klap op de vuurpijl Halo 2 erbij waardoor nog meer mensen Live nemen en Microsoft aan alleen al Live flink wat centjes kan verdienen. En dan laat je alle anderen titels eruit. waar Microsoft nog flink aan kan verdienen. Ik denk dat de tijd van Xbox juist nu pas gaat aanbreken.
     
  19. Sokkebokje

    Sokkebokje Guest

    hij is nu juist op zijn best
     
  20. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar nu bereken je alleen de inkomsten en niet de uitgaven, vergeet dat niet.
     

Deel Deze Pagina