1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Stem op Halo!!...Again

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Diego, 27 apr 2004.

  1. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo: Combat Evolved 49.85%
    Starcraft 50.15%

    ahh halo staat achter :'-(
     
  2. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik stem op Starcraft, dat heeft dus echt 100X zoveel kwaliteit als menig andere game, laat staan Halo :{
     
  3. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee, het boeit me niet echt of Halo wint of verliest, hoewel ik natuurlijk hoop dat hij wint. Maar met die post kwam je op mij over als zo'n persoon wat overal commentaar op heeft als er weer eens zo'n evenementje plaatsvind. Blijkbaar had ik het fout, mijn excuses daarvoor :)

    Edit: Hoeveel is het nu eigenlijk geworden?
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2004
    1 persoon vindt dit leuk.
  4. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    In welk voordeel?
    Ik stem dit keer wel weer op halo, omdat het achter staat.
     
  5. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    geen enkel voordeel, deze spellen kan je niet met elkaar vergelijken:{
     
  6. bary_nl

    bary_nl Longhorn

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar kun je stemmen dan? Ik zie alleen een poll waarbij je tussen Soul Caliber 2 en Kingdom Hearts kan stemmen.
     
  7. ChiefLuke1988

    ChiefLuke1988 S.o.R Chief NL

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer tzijn alweer andere, maare ik geef toe dat ik starcraft nooi t gespeeld heb dus ik weet nie wak gemist heb maar ik denk toch niet dattie bij mijn waardering boven HALO uit zou komen hoor!!
     
  8. bary_nl

    bary_nl Longhorn

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien moeten we hier zo een verglijkbaar contest houden, maar dan niet de beste game ever, maar de beste game voor de Xbox.
     
  9. bary_nl

    bary_nl Longhorn

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    1
    Halo heeft verloren. Helaas.
     
  10. ChiefLuke1988

    ChiefLuke1988 S.o.R Chief NL

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    BEN IK VOOR!! zoals ik al zei ik heb nooit starcraft gespeeld maar ik zou et wel eens van halo wille zien winne!!!

    {badly waiting for HALO 2.......}
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Starcraft en Halo.... Dat is iig appels met peren vergelijken. Maar Starcraft is veruit gewoon de beste RTS ever. Daar valt niet over te twisten. En Halo is een hele goeie fps maar het is niet zo dat hij op eenzame hoogte staat. Dus uiteraard starcraft. Jammer dat je niet meer kan stemmen. Ik heb nu maar gestemd op The Legend of Zelda: The Wind Waker vs. Skies of Arcadia. Zelda gestemd natuurlijk. Staat ook voor met 72.02% tegen 27.98% van skies.:)
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2004
  12. bary_nl

    bary_nl Longhorn

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    1
    idd, ik heb ook gestemd op Zelda. :D
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Das niet waar. Golden Eye op de Nintendo 64 was dat. Dus Golden Eye is een mijlpaal en niet Halo.
     
  14. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    ook perfect dark was vet goed, die heb ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang gespeed:d
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10

    Idd, Perfect Dark is ook een heel goed spel. Golden Eye vind ik persoonlijk toch beter.
    Maar Perfect Dark staat op een dikke 2 plek.
     
  16. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    RTS that is :)
     
  17. skabap

    skabap Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ HALO _O_


    en daana HALO 2

    zonder halo was de xbox een tyfus ding mensen :p

    we moeten gewoon een goede poll hebben
    counterstrike vs halo ofzo :D
     
  18. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Idd, Goldeneye vind ik het beste spel ooit in zijn genre, voor mij moeten ook xboxgames als Splintercell, Medal of Honor en zeker Halo onder doen voor Goldeneye _O_

    Ik heb zelfs die Facility nog uitgespeeld op 007 mode met alles op 1000%, maar alleen gebeurde er helemaal niks toen ik dat deed :mad:, maar 007 mode bleek ook alleen maar een beloning te zijn voor als je alles hebt gehaald :+

    Er is alleen een ding dat ik nooit heb gehaald bij Goldeneye en dat is die cheat in die water caverns, je moet hem in 9 minuten ofzo uitspelen, maar ik deed er altijd een kwartier over ofzo :eek: 8)
     
  19. ChiefLuke1988

    ChiefLuke1988 S.o.R Chief NL

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja in 10 min. die heb ik wel gehaald maar mense dwalen we niet een beetje van het onderwerp af?? Goldeneye 007 was idd een mijlpaal op dat gebied maar ik ben van mening dat Nintendo sindsdien niet echt betere spellen heeft uitgebracht?? De GC heeft bij mijn mening nog geen spellen waarvan ik nou echt kan zeggen dat ze een vooruitgang zijn vergeleken bij Goldeneye 007!!
     
  20. ChiefLuke1988

    ChiefLuke1988 S.o.R Chief NL

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    En om ff op het onderwerp terug te komen, starcraft mag dan misschien een goed spel zijn maar ik denk niet dat het vervolg aan HALO 2 zal kunnen tippen!! Ik weet dat dat niet de vergelijking was maar bij mij gaat het ook om of er een fatsoenlijk vervolg komt, om op Goldeneye terug te komen daar is bv geen vervolg voor(jammer genoeg) en dat hadden ze nou juist wel moeten doen, want als je dat niet doet dan gaan mensen overlopen. En dat is zeker gebeurt. Kijk maar eens naar de verkoopcijfers van de XboX vergeleken met de GC. Ik was ook een grote Goldeneye fan maar ja, als hun met spellen zoals al die Zelda zooi komen(waar ik dus niks aan vind) dan is de keuze bij mij snel gemaakt!! En in het geval van HALO,

    well, I think we're just getting started!!
     

Deel Deze Pagina