heb ook gestemd, kgaa morgen ff met alle schoolcomputers stemmen (stuk of 30 stuks) dan gaat dat Xbox percentage wel lekker omhoog...
Hij is weer online Maar poll is drukbezocht. Zelfs al je bijv. 10 keer achter elkaar stemt komt er nog geen verandering in: BTW nieuwe tussenstand: 12% - Ja. Ik schaf nu een Xbox aan. 9% - Ja. Mijn keuze valt op een PlayStation2 13% - Ik wacht de volgende prijzenoorlog nog even af. 52% - Nee. De pc is en blijft mijn favoriet voor games. 14% - Consoles En ja je ziet het goed. De Xbox is t.o.v. vanmiddag 1 % gestegen
Op de Belgische site www.zdnet.be is de poll al afgesloten. Resultaat: Overtuigen de nieuwe prijsdalingen je om een console te kopen? 10% - Ja. Een PS2 voor mij! 15% - Ja. Doe mij maar een Xbox! 6% - Prijsdalingen? 13% - Ik heb al een (duurbetaalde) console. 54% - Neen. 2% - Geen idee! En de Xbox heeft gewonnen! (Logisch, wat had je verwacht ?)
13% - Ja. Ik schaf nu een Xbox aan. 9% - Ja. Mijn keuze valt op een PlayStation2 13% - Ik wacht de volgende prijzenoorlog nog even af. 51% - Nee. De pc is en blijft mijn favoriet voor games. 14% - Consoles? Goedkoper? Online? Waar heb je het over ik heb gestemd!
Kheb ook gestemd 13% - Ja. Ik schaf nu een Xbox aan. 9% - Ja. Mijn keuze valt op een PlayStation2 13% - Ik wacht de volgende prijzenoorlog nog even af. 51% - Nee. De pc is en blijft mijn favoriet voor games. 14% - Consoles? Goedkoper? Online? Waar heb je het over?