Steun Adriaan!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door PromoStyle, 20 nov 2003.

1. PromoStyle

PromoStyle Guest

Ik wil iedereen oproepen om massaal Adriaan steun mailtjes te sturen. Zoals iedereen weet lijdt hij aan speekselklier ******. Bassie weigert hem ook nog eens op te zoeken:mad:!!! Ik ben altijd een grote fan van Adriaan geweest en ik denk dat er nog wel meer mensen zijn die met mij die mening delen.

Stuur Adriaan een SteunMail op hun webstite!!!

2. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
  3. PromoStyle

PromoStyle Guest

Rotterdam 14 november 2003

Hallo vriendjes en vriendinnetjes,

Vandaag, 14 november, had ik mijn 20e bestraling en het duurt nu nog maar13 dagen, 6 uur en 12 minuten voor ik mijn 30e en laatste bestraling krijg. Ze zeggen wel eens, “Als je het naar je zin hebt, vliegt de tijd,” maar bij mij lijkt het wel eens of de klokken stil staan.

Vorige week waren mijn tong, mond en keel door de bestraling heel pijnlijk geworden en dat zijn ze nog steeds, maar ik merk het bijna niet omdat mijn onderlip zo’n pijn doet dat hij alle aandacht opvraagt. Door de bestraling is die lip zo verbrand en dik geworden dat het lijkt alsof hij is ingespoten met siliconen. Er zijn vrouwen die voor zo’n dikke lip een vermogen uitgeven, maar voor mij mogen ze hem gratis en voor niets hebben. Jarenlang riep ik, “Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen,” maar door die lip kan ik niet meer lachen. Hij staat zo strak dat hij al begint te scheuren bij een glimlach, dus als ik breeduit lach dan wordt het echt wat je noemt “bescheuren.”

Door het bestralen heb ik, zoals me al verteld was, een droge tong gekregen. Tijdens het praten moet ik nu elke minuut even een pauze maken om mijn tong nat te maken. Daarom heb ik nu altijd iets te drinken bij me. Bij het concert van Frans Bauer had ik een ‘platvinkje’ met water meegenomen, waaruit ik steeds een klein slokje nam. Nu realiseer ik me pas dat stiekeme drinkers ook zo’n ‘platvinkje’ hebben, maar dan gevuld met jenever. Dus er zullen toen mensen zijn geweest die me regelmatig hebben zien drinken en voor die mensen ben ik nu “Een stevige drinker.” Voor de rest leer ik met die droge tong te leven en dat gaat best, behalve
    ’s ochtends als ik mijn krantje lees. Als ik de bladzijde wil omslaan, zit ik steeds voor niets aan mijn duim te likken.

Maar niet alles is negatief aan het bestralen. Ik probeer al jarenlang een paar kilo af te vallen en dat lukte maar niet. Nu, na 3 weken bestralen, ben ik moeiteloos 4 kilo kwijtgeraakt. De dokter was daar niet blij mee. Ik mag nu niet meer afvallen en moet op hetzelfde gewicht blijven. Dat is nu na al die jaren de wereld op zijn kop. Bijna mijn leven lang hoorde ik; “Dit of dat mag je niet eten, daar wordt je dik van.” Nu opeens mag ik alles, alleen het probleem is. Ik kan het met mijn pijnlijke mond en keel niet eten.

Ik was vanochtend bij de diëtiste en ook zij vertelde me dat ik het eerste jaar beslist niet mag afvallen, aankomen mocht ik van haar wel en daar hou ik ze aan. Als alles volgens planning verloopt, en daar reken ik op, dan zijn over 6 weken de wondjes in mijn mond genezen en is ook mijn pijnlijke keel over. Dan kan ik dus weer alles eten zonder pijn en ik hoef me geen zorgen meer te maken dat ik aankom. Heeeeeeerlijk.
    Ik zie het nu al voor me. Een heerlijke lamsbout, een knapperige gebraden kippetje, sappige karbonades en malse biefstuk en daarbij een grote schaal patat met een grote klodder mayonaise.

Maar ik ga nu eindigen want het eten staat klaar. Het is weer zo fijn gepureerd dat een baby van 3 maanden het probleemloos kan eten, alleen die baby krijgt geen ijs met slagroom na en ik wel. En daarvan mag ik zo veel eten als ik wil, want ik hoef toch niet meer aan mijn lijn te denken.

Vriendelijke groetjes

Van jullie vriend Adriaan

----------Om even te laten zien hoe erg het is met Adriaan----------

4. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    alleen van adriaan?

5. PromoStyle

PromoStyle Guest

Ja, bassie is een eikel. Ik vond Adriaan altijd veel vetter dan Bassie. Bassie was soms wel grappig, alleen hij zorge er elke keer weer voor dat ze of hij in de problemen kwamen. Adriaan was de held, hij kon alles en wist alles en redde Bassie altijd.

6. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Niet!! Hij zag nooit die B100 terwijl Bassie hem wel altijd zag :D. Daar kon ik vroeger zo kwaad om worden:mad: 8)

7. box_menno

box_menno Fatboy slim addict..

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een mooi verhaal

8. PromoStyle

PromoStyle Guest

Okey, daar heb je gelijk in, daar kon ik ook pissig om worden. Maar verder wist Adriaan alles en als Bassie ervoor zorge dat ze in de problemen kwamen zorde Adriaan er wel voor dat ze eruit kwamen. Maar ff on-topic. Hebben er al mensen een mailtje gestuurd? En als je hem heb gestuurd, plak dan hier een copy!

9. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Ben nooit goed geweest in beterschapsbrieven naar iemand te sturen, dus als iemand de zijne ff hier post.. O-)

10. PromoStyle

PromoStyle Guest

Beste Adriaan,

Ik heb al een tijdje vernomen dat het niet goed met je gaat. Dit doet me zeer in mijn hart, omdat ik altijd een grote fan van je ben geweest. Ik ben zelf 16 jaar en heb alle B&A afleveringen gezien. Vroeger ben ik ook een keer naar jullie show geweest wat ik me nog goed kan herinneren. Vroeger op de basisschoool was ik met carnaval verkleed als jouw, waar ik nog een foto van heb. Ook kijk ik nog regelmatig de B&A afleveringen op tv, die gelukkig nog uitgezonden worden.

Vanmorgen las ik in de krant dat de relatie tussen jouw en Bas ook niet meer zo goed gaat. Ik weet niet precies of dit nou roddels zijn of niet, maar dat maakt niet uit. Ik wilde gewoon mijn teken van steun laten horen en ik hoop dat het snel weer goed met je gaat.

Een trouwe fan,

-------- deze is dus van een tijdje geleden --------------

11. PromoStyle

PromoStyle Guest

al mensen gestuurd?

12. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    naah...

13. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Op TV vond ik ze alletwee wel leuk, was vroeger een fan. Maar ze zijn ouder geworden en hebben alletwee ook wel eens wat minder leuke dingen gedaan. Bassie wordt nog steeds verdacht van belastingontduiker en Adriaan stuurde een brief naar een grote fan die plaatjes van de officiële website had gebruikt:
    Dan ben je een grote kindervriend. Maar ja, wat hij nu heeft gun je hem natuurlijk niet. Ik hoop dat hij er snel weer bovenop komt en dat hij samen met zijn broer het geplande afscheidstournee kunnen voortzetten. Want dit is natuurlijk geen leuk einde.

14. ThRiLLsEaKeR

ThRiLLsEaKeR crimson fanatic

Leuk Bevonden:
    0
    gaan zoveel mensen dood elke dag als ik die brieven moet sturen ben ik zelf dood tegen de tijd dat ze verzonden zijn adriaan is niet egt een speciaal geval

15. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    /edit: lamaar, dacht dat je brieven wilde sturen over de ruzie tussen Bassie En Adriaan..

Laatst bewerkt: 20 nov 2003
  16. PromoStyle

PromoStyle Guest

geen brieve, MAILS, op hun site kan dat

17. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    wattefak :eek: dit wist ik niet eens van Adriaan :eek:

Bassie kan me geen reet schelen, die lompe clown terroriseert Vlaardingen, hij scheld kinderen uit en nog meer van dat soort sjiz (geen grapje!)

18. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    ehum? sorry.. maar dan is het vast een andere bassie..

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Er stond laatst in het Dagblad de Limburger een gigantisch artikel over Adriaan. Dat raakte me toch wel, ik keek vroeger ieder weekend weer naar B&A. Ik vond het geweldig hoe vaak ik de afleveringen ook zag. En dat Bassie hem zo zou laten stikken.:eek: k had het wel eens gehoord, maar dat het echt zo was vond ik echt erg.

*stuurt mailtje*

20. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dat vind ik zielig, die man lijdt aan k-anker en jij roept op om massaal mailtjes naar Aad te sturen.. Die man krijgt de spam aanval van zijn leven :eek:

Deel Deze Pagina