Steve-O: Demise and Rise

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Lethal AK47, 19 mei 2009.

1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204

Steve-O, bekend van Jackass en Wildboyz geeft in de pers open en bloot toe dat hij een aan cocaïne verslaafde clown was. En je ziet het bewijs daarvan allemaal in MTV-show Steve-O: Demise and Rise.

Het was lang stil rondom deze leipe gast, die van zijn ouders toch echt de naam Stephen Glover meekreeg, maar dit jaar denkt hij na over zijn moves in de Amerikaanse versie van Dancing With The Stars. En hij komt ook even terug op MTV met een show over zijn leven. Het portret is the truth, the whole truth and nothing but the truth, want je ziet zijn extreme drugsmisbruik, de manier waarop hij het leven van zijn buren geterroriseerd heeft, zijn mislukte poging om gangsta-rapper te worden, én genoeg voorbeelden van zijn destructieve gedrag in het openbaar. Je begrijpt het al, het wordt geen ‘Steve-O for president’-achtige knip- en plakwerk. Toch krijgt het een zoete 'American Dream'-achtig tintje aangezien er wordt afgesloten met Steve-O’s pogingen om clean en sober te leven en zijn eerste optreden in Dancing With The Stars (waar hij inmiddels al uitgekickt is).

Steve-O: Demise and Rise was op 3 mei te zien op de Amerikaanse MTV, maar gelukkig is er het machtige internet en kun je alsnog de volledige, "ongecensureerde" versie van deze documentaire bekijken.

Volledige documentaire afspelen:

Per deel afspelen:
    Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4

Deel 5

Deel 6

Deel 7

Meer video's van Steve-O, zoals de verlengde scène uit het circus waar de cast en crew van Jackass Steve-O voor het eerst ontmoette, zijn hier te vinden.

2. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Als ik hem zo zie denk ik wel eens dat hij aan nog meer dingen dan alleen cocaine verslaafd is;)..

3. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat klopt! 8) Check de volledige documentaire maar. ;)

4. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft toch ook ooit mee gedaan/geprobeerd om bij Playboy TV te komen. Hoorde ik ook van iemand?

Maar wel vette docu, ga zeker kijken na examen :)

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Wat een verrassing :+ Hopelijk komt er nog wel een beetje vette jackass shit bij.

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Word helemaal gek van die site.. steeds blijft hij doorschieten naar het volgende deel, zonder iets te laten zien!

ff IE proberen kijken of het daarmee wel normaal te zien is

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Had ik ook ja.

8. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Vaag, maar als het niet werkt kun je nog deze gecensoreerde versie bekijken op MTV.com. ;)

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 19 mei 2009
  10. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik zie maar 5 delen, i.p.v. 7. Welke versie van Adobe Flash Player heb je en worden er geen scripts geblokkeerd?

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Deze delen zijn wat langer. zag dat bij jouw site het eerste fimlpje tot 6 min nogwat duurt. Die ik gevonden heb ongeveer 10

12. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ok, maar het is waarschijnlijk gewoon de gecensoreerde versie die op MTV is uitgezonden.

Deel Deze Pagina