1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Stevige problemen met RB6 BA

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MrX, 20 aug 2004.

1. Dutch Raven

Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, misschien had Ubisoft beter een maandje kunnen wachten, maar goed :)

Dan heb ik even een vraag:

Weet iemand waar ik de XboxLIVE clans kan vinden op internet?
    Ik bedoel dus zo'n site waar je alle clans van LIVE 3.0 kunt bekijken? :)

2. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    het komt volgens mij over een tijdje op rainbowsix3.com te staan.

3. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Gister zat ik even Retrieval te spelen met een aantal onbekende buitenlanders. Maar er waren denk ik maar 3 man gewoon serieus aan het spelen en de rest (bijna alle enemys) zaten granaten op onze spawn te gooien. Dus je spawnt en gelijk dood was je. Verschrikkelijk irritant. Ben dit gelukkig nog niet bij Nederlanders tegengekomen.

4. yad1ckru

yad1ckru Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik had laatst latst van me oude sweex router en die kon ik amper aan de praat krijgen dus ik dacht, RB6 BA is uit, ik koop een nieuwe router. Ik die router van SMC testen en alle spellen doen het gewoon super goed, ik kan iedereen joinen, geen connectie verlies meer, ik hoor alle stemmen, enz. Ik dus eerst met me nieuwe router me oude spellen testen en dat was dus goed maar nu ging ik BA doen en wat heb ik toch een LAG!!!! Ik wordt er niet goed van!!! Ik heb in de meeste games maar 2 sterren en in somiggen maar 1!!! Ik snap dit dus echt niet want in ieder ander spel dat ik heb heb ik geen lag gehad. alles loopt lag vrij, PGR2, Counterstrike, wolfenstein, mechassault maar dat kut BA werkt voor geen meter!!!! GVD!!!! Mijn upload en download zijn 50/300 kb/sec dus hier kan het niet aan liggen, en me router denk ik ook niet want die is net nieuw en doet het met alle andere spellen wel super goed... HELP!! ik wordt gek van al dat lag in dit spel.... ligt dat nou aan mij of aan het spel????????? als het aan het spel ligt snap ik wel dat ie maar 25 euro was :mad:

5. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    Dutch Raven, lijkt me juist absoluut niet verstandig om deze game een maand later uit te laten komen. Want veel van jullie vergeten 1 ding, wat gebeurd er met de populariteit van de games zodra Halo 2 uitkomt? Die games die in de tijd van Halo2 uitkomen vallen hoogstwaarschijnlijk allemaal door de mand, juist omdat iedereen Halo2 gaat kopen en volop gaat spelen en dat zorgt ervoor dat de aandacht naar andere games drastisch verslapt. Dit is wat ik denk dat gaat gebeuren aangezien Halo2 misschien wel de most wanted game ever is.
    Natuurlijk hoop ik voor de Developers dat dit juist niet zo is maar er is goed kans dat games die in de tijd van Halo2 uitkomen gruwelijk floppen.

6. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Daar zit ik dan, 3 tegen 3 begonnen we...
    Een team maat dood, een tegen stander dood, een tegen stander dood, een maat dood.

1 tegen 1
    Tijd verstrijkt, we gaan over in sudden death, een schok.
    De HD schrijft.
    CONNECTION FAILED!

ARG! en ik was net zo goed bezig. :mad:

7. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb idd ook aardig vaak dat er GO! in mn scherm blijft staan. Of dat ik mensen wel kan horen, maar zij kunnen mij niet horen. En wat ik al helemaal verlept vind is dat als je in een game zit, en je wilt een friend joinen... dan zit de server van die friend zit vol en wanneer je dan "The server is full" wegklikt ben je verdomme de server waar je in zat uitgegaan! Dit was ook al zo bij RS3 en daar hadden ze zeker wel aan mogen denken...

Trouwens ook lullig als je retrieval speelt en de canister ligt er 9 van de 10 keer niet :confused::confused:

8. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    heb ik mee gemaakt in Hotel level

9. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik ook o.a. in hotel... maar ook in meerdere/andere maps.

10. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    lol, ik hoorde net van een vriend iets waar ik de humor wel van inzag...

11. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    Wie zou die maat toch zijn? :eek: ;)

12. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    nog iets niuews :jij ziet niet dat je bent ingechekt terwijl de rest dit wel ziet

13. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    lol gisteren dan, ik was een hostage aan het securen dus ik zie zo'n laadbalkje. Het balkje blijft echter leeg maar de hostage word automatisch gesecured terwijl mijn balkje leeg blijft. En voila, daar zat ik dan.. ik kon niet weg, ik kon niks meer.. ik zat gewoon vast |:-

14. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb tog iets stoms ! In Rainbow Six 3 kon ik altijd zonder problemen een server hosten ! Maar nu niet meer ! Ik word altijd als ik host ben midden in een game terug naar et "press start scherm" teruggeflikkerd !

15. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nu aardig wat uurtjes opzitten. Niet zo veel als de Hardcore RBsixers, maar toch zo'n 20 uur online haal ik wel.

Nog steeds veel problemen hier en daar, maar ook al wel oplossingen.

1) Geen voice messages beluisteren als je in een matc zit, Je kunt dan vaak je andere spelers niet meer horen.
    2) Als je van map wisselt, iedereen zichzelf deselecteren. Dus niet op ready klikken! De kans op "copnnection failed" neemt dan af.
    :cool: Als je direct een "connection failed" krijgt, kun je je Xbox herstarten, soms helpt dit.
    4) Enkel gamen als iedereen 3 sterren heeft, zijn er spelers met minder dan heb je (veel) last van lag.

Nog steeds komen alle hier genoemde problemen (en meer!) nog voor, maar toch ben ik zelf al meer tevreden dan een paar dagen geleden.

Mijn grootste persoonlijke verrassing is dat ik TOTAL CONQUEST leuker vind dan Team survival. Daar waar in Team survival iedereen veelal gaat voor eigen kills, moet je in TEAM CONQUEST echt samenwerken anders gaat het gewoon niet. En ik ben zelf een echte teamplayer, die zuigt in zijn eentje, maar goed werk doet ter ondersteuning. Het ophalen van de canister en naar je eigen hutkoffer slepen heb ik tot op heden niet meegemaakt zonder game verpestende bugs.

16. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er nu bijna 30 uur opzitten *is niet verslaafd hoor* :+
    en ik erger me best wel aan de brakke network code .Ik kan er goed mee leven maar ik vind de "atitude" waarmee deze game si uitgebr8 te makkelijk.
    Het idee van "we patchen he wel" irriteert me maak iets af en breng het uit als het af is maar niet een afgeraffeld stuk werk uitbrengen omdat ze het toch wel kunnen patchen (de optie van patchen is positief maar aleen als er echt iets ontdekt word door een toeval wat ze van te voren niet hadden kunnen weten.) dit wat wel mogelijk is met bij retrival dat de canister verdwijnt dat is gewoon van te voren te testen en een probleem dat te verw88 is.Alles weist op een stel lame beta testers (als er al gebetatest is)want de fouten zijn zo overduidelijk bij het gros van de mensen aanwezig.Het komt gewoon neer op een beetje laxheid en een beetje angst voor het floppen van ba als ze hem later uit zouden brengen vanwege halo2.Moreel van dit verhaal:als je het doet doe het dan goed ;) .Verder vind ik de toevoegingen van de meer doel gerichte gameplay modes echt super,en dat bevalt me heel erg veel beter als het doeloos rond lopen.

greetz

17. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    O ja, niet zo belangrijk, maar wat ook veeeeel vaker voorkomt dan in de eerste RB6: zwevende objecten.

Wat ik bedoel is: knal iemand neer, met een granaatje of zo, dat die lekker wegvliegt en zo, hij weg en z'n gun hangt nog netjes op de originele plek in de lucht te zweven. En meer van dat soort vage zwevende objecten. Nogmaals, je hebt er geen last van, maar echt fraai is het ook niet, wel grappig.

18. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoor zoveel slechte dingen over het spel ik zit nu te twijvelen of ik hem nog wel moet kopen wat is jullie advies?

19. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik er 20 uur binnen een week en Ego 30 uur in dezelfde tijd + 2 dagen ingepompt als er geen reet aan was? Ondanks de vele glitches, bugs, spawn killers, etc. blijft het gewoon een retegaaf spel. Helemaal als je Xbox Live hebt. Bovendien hoop/verwacht ik dat UBI wel met een patch/patches komt om de problemen te verhelpen. Daarnaast ben ik single player nog geen bugs tegen gekomen en dat is voor velen ook doorslaggevend.

20. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is het een leuke singleplayer(verhaal) zijn de missies uitdagen (btw ik heb natuurlijk ook live en heb de ouwe rainbow heel veel gespeeld:)

Deel Deze Pagina