1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Je valt in herhaling staat eerder in deze thread ook al genoemd als "grap" niet echt leuk dus.

2. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind eigenlijk dat het helemaal niet zo stil is. De afgelopen weken is er meer gepost op xbw dan de hele maand ervoor, toen was het pas egt stil. Er zijn dan ook veel games uitgebracht

3. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Weet iemand tot wanneer de TGS duurt?

en mr.Blond. Ik snap ook wel dat ze het druk hebben, maar eerst kwamer er aardig wat posts over TGS en ineens is het stil.

Ik neem het ze ook zeker niet kwalijk.

Ook is het mooi van die CM04 revieuw, maar dat spel boeit me toch niet. Leuk voor anderen, maar niet voor mij.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    TGS duurde t/m zondag ... dus van daar de rust ... het is ook pruimen tijd met xbox nieuws ... zelfs op andere gamesites is weinig nieuws te vinden

5. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    haha wij leven ook nog :+ Mirik was gister weg en ook vandaag niet echt aanwezig. Ik was er gister ook niet en dus gebeurde er weinig. me goede PC heeft weer eens problemen :mad:

6. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Een van de oorzaken is ook een technisch probleempje met de news-submit funktie... Snif... Al mijn mooie news-submits (2 hele posts) in de bittenbak verdwenen... :'-( :'-(

7. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    Das wel lullig ja.
    maar gelukkig komen er alweer nieuwe berichten binnen.*)

Kwam denk ik dat het me opveil omdat de TGS nog bezig was en ik weet dat er eind oktober en in november gewoon heel erg veel goede games komen, dus ik had verwacht dat daar gewoon heel veel info over zou zijn. Helaas niet dus.

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Een hele zwik off-topic posts die nergens over gingen en de sfeer zouden vergallen verwijderd, daarnaast heeft het Slurpgeit een waarschuwing opgeleverd. Gelieve on-topic door te gaan.

9. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    lol, ik von ut wel een goeie sfeer..

10. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    owk, dank je wel, liep een beetje uit de hand.

(komt ook door dat we tegelijk op live zitten)

Deel Deze Pagina