1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

stoere mod's

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door XForce1, 14 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. armageddon

armageddon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    naar mijn idee is het ookk niet illegaal om de nTSC versie te hebben trouwens.....ik ken ook iemand die een NTSC xbox heeft, dus....

2. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Jammer dat dit zo moet... Van beide partijen valt iets te zeggen, punt 1 de mods reageren idd beetje kinderachtig (alhoewel hun reactie van de ene kant weldegelijk te begrijpen is, lees de reactie van Marius) en aan de andere kant ben ik van mening dat Xforce met deze thread ook niet veel opschiet... Gewoon persoonlijk via PM afhandelen denk ik zo.

Maar ja als ik Xforce was had ik gewoon zoiets gehad van: Ok, fock it, dan heb ik het spel toch niet...
    Ik zal niet eens heel die ophef aangaan hiero. Belangrijkste voor jou is dat jij het spel dus blijkbaar al hebt en er plezier van hebt, en dat is voor jou denk ik toch het belangrijkste. Wat schijt het dan als anderen het niet geloven, jij stopt dadelijk het schijfje gewoon in je Xbox en begint weer met spelen (als je de game daadwerkelijk hebt).

Ben btw wel benieuwd hoe je dan aan die game gekomen bent dus als je ff die PM naar me doorstuurd dan kan ik ook ff mijn oordeel vellen... :)

3. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Dan zou hij een ban krijgen... Machtsmisbruik dus.

4. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    Dude, pak een krant van vandaag of deze week, hou het Ninja Gaiden cd'tje ernaast, met je kop erop en zonder te bewegen even klikken. En klaar is kees! Kunnen we gelijk zien of er een PAL teken opstaat en alles

5. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Dan zou hij altijd zijn posts aan kunnen passen of iets dergelijks... In zijn situatie zou ik me dus echt niet druk maken en gewoon mijn posts aanpassen. Ik bedoel, per slot van rekening wat zou mij het uitmaken als anderen mij niet geloven? Je hebt het spel, en daar gaat het toch om?

Btw nogmaals de reactie van de mods is wel te begrijpen vind ik. Zeg nou zelf, het is gewoon vreemd dat hij het spel al legaal heeft. En het is logisch dat de mods hier dingen die naar illegaal rieken meteen in de spreekwoordelijke kiem willen smoren :)

6. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een discussie van een hoog niveau dit. Het is duidelijk dat hij het orgineel heeft, want xboxworld staat tenslotte op de achtergrond. Het gaat tog om het spel en niet om het hoestje. Als hij meer informatie kan geven omdat hij het spel heeft gespeeld maakt toch niet uit. Alleen maar beter, maar je hoeft er niet zo mee te patsen. Ook al willen sommige mensen dat:p

7. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Waar ik over struikel is dat x-force de game inmiddels 2? weken heeft ofzo, en beweert dat het een pal versie is met Nederlandse handleiding.. Daar geloof ik rond niks van, dus het enige wat hij mij hoeft te bewijzen is, scan even een nederlandse bladzijde van je Ninja Gaiden boekje in, en post die.. Dat noem ik bewijs voor de Pal versie.. De doos is ook zelfs nog te neppen.. Dat boekje zal je niet kunnen photoshoppen.. Dus kom maar op, ik wacht met smart!

8. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    jajojo heeft het spel allang, maar dat is natuurlijk illegaal. dus idd....het boekje zat er niet bij. Dus als hij de inhoud van het boekje fotografeerd dan kunnen we later met zn allen zien dattie gelijk had _O_

9. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Zonder me in de discussie te mengen vind ik dat als je een foto maakt dat je dan ook een goede foto moet maken.... nu zitten wij met een foto met een enorm licht-en donker verschil, die niet helemaal scherp is etc. Als Xforce 100% zijn gelijk wil halen zal hij toch met wat overtuigender foto's maken lijkt mij......

10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dan zou hij een ban riskeren.

Alsof wij zosnel bans uitdelen, pffft.

Das fijn, maar XForce1 beweert de PAL release te hebben, die pas half Mei in de winkels ligt.

Omdat meneer vond dat het niet opschoot, en wilde duidelijkheid & een snelle reactie hebben.

Regels zijn, op dit forum, dat je het niet over modchip of gerelateerde dingen hebt. Daar maken wij ons druk om.

Alsjeblieft.

Ik zie niet waar ik hem kinderachtig, of 10-jarig noem?
    Wij reageren geirriteerd, omdat wij de gekopieerde bende op dit forum eens goed zat zijn.

Fijn, maar das dus jouw mening, zoals je aangeeft. Niet de mijne. Bovendien zie ik niet waar XForce1 gelijk heeft?
    Het is en blijft een zeer onduidelijke foto.

Wij maken verwijten, omdat wij de gekopieerde bende nu wel zat zijn. Tig man heeft ineens Ninja Gaiden en heeft het daar over. XForce1 stak met zijn posts boven uit. Vandaar dat we hem benaderden.

11. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heren,

Ninja gaiden stond 3 weken geleden al op de newsgroupen. Ook het frontje kon je daar krijgen. Het lijkt me dus zeer goed mogelijk dat dit een ntsc versie is. Maar als dit waar is , schaadt hij mij,jou en de gameswereld.........
    Waarom het zo'n raar verhaal is zal ik ff proberen uit te leggen, Op dit soort games zit altijd een release datum , mocht een retailer (lees legale manier) hem toch verkopen voor die datum, riskeert hij torenhoge boetes (en dan praat vje echt over 10duizenden €) Lijkt me dus dat dit via een "andere" weg gegaan is. |:-

12. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    ook raar dat het LIVE ENABLED niet helemaal in het zwarte balkje staat (volgens mij is dit wel het geval bij andere live-games). En op play.com staat er rechts boven nog iets heel kleins in een wit vakje, lijkt verdacht veel op PAL teken en dat is op dit hoesje niet te vinden....
    Mij heb je nog niet weten te overtuigen, moet je met betere foto's komen opdagen!

13. soadrulezzz

soadrulezzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik dan de enige niet moderator die vind dat er een luchtje aan zijn verhaal zit?
    Edit// Inmiddels alweer gepost zie ik net
    Het is een vaag verhaal dan iemand een maand voordat een spel uitgebracht wordt, hem al speelt. Ik zeg niet dat het niet waar kan zijn, maar zo denk ik er dan over.
    Xforce1 even tussendoor wat moet je met 2 dezelfde spellen?

Nog even voor de duidelijkheid, dit is mijn mening en ik zal me er na deze post ook niet meer mee bemoeien.

Laatst bewerkt: 14 apr 2004
  14. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    * lacht om topic
    true xbox soap

Of het nou een legaal spel is of niet. Ik vind dat de mods boven dit soort zaken moeten staan en hun toon aan moeten passen. Topic titel is gepast. Ik irriteer me er ook vaak aan.

15. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    @graveheart

maar ik snap iets niet, als hij em nou toch illegaal heeft en jij bant hem wat heeft het dan nog steeds voor nut hij stopt dan toch niet meteen met xbox spelletjes kopieeren. en als jij vindt dat het de game industrie schaadt bereik je hier toch niks mee er is politie om zulke dingen op te lossen en niet jij.:{

Laatst bewerkt: 14 apr 2004
  16. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    dus laat je hem maar lekker zn gangetje gaan en doen of alles gewoon goed is. nee als iemand iets fout doet moet ie het merken en dit is de enige manier waarop xboxworld kan laten zien dat hij fout zit.

17. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Sjonge jonge, zeg Graveheart wat laat jij je kennen zeg en je bent nog wel MOD, ik weet zeker dat Wouter dit op een veel nettere en professionelere manier opgelost zou hebben :{ , en ik vind het niet zo raar meer dat hij weggegaan is met zulke figuren.............:{

18. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Er zijn ook mods met gemodde xboxen (feit)
    dus dat is dan sowieso hypocriet

19. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het nu ook een beetje stom om de MODS die in deze thread reageren een beetje te benadelen, we weten het gewoon niet...oke leef daar mee, als jij zweert dat het een officiele versie PAL is laat hem hij blij.....als het ntsc is laat hem...als hij illegaal bezig is, moet je hem daar op aanspreken..en eventueel bannen!

20. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    OMG, dat heeft hier iig totaal niks mee te maken (of met de personen waar het jij het over hebt > 'zulke figuren'). Weleens van de uitspraak "dat slaat als een k#t op een drumstel gehoord"?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina