1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

stoere mod's

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door XForce1, 14 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Nee duh, dat het hier niets mee te maken heeft is duidelijk, maar ik weet ff genoeg.

2. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    waarom zeg je het dan?

3. Panzer

Leuk Bevonden:
    0
    Hoor ik daar een lama schijten?????

4. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat heb je verkeerd gehoord.
    ps. Wat barts jij van de goede humor.....:{

5. Panzer

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, nu hoor ik het weer!

6. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoor nu een ezel.. :{ :+

7. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Iedereen hier weet (of behoort te weten) dat wij nogal streng zijn als het gaat om illegale zooi hier op het forum. De laatste tijd zien wij hier steeds meer gepats met illegaal verworven games en dergelijke. Zoals Marius en Graveheart al aangaven in hun posts zijn wij dit meer dan zat en treden er nu dan ook harder tegen op. Als Xforce dan vervolgens loopt te patsen met een game die hier nog helemaal niet te krijgen is en vervolgens ongelooflijk veel moeite heeft met het vertellen hoe hij hier aan is gekomen dan ruiken wij onraad. Dit had gewoon per PM opgelost kunnen worden, maar hij vond het blijkbaar nodig om het op deze manier te doen. Vervolgens gaan er allerlei mensen zich mee bemoeien die er helemaal niets mee te maken hebben en krijgen wij nu ineens allerlei verwijten naar ons hoofd geslingerd terwijl dit gewoon nergens op slaat.

8. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Als site zijn wij tegen het gebruik en daarmee ook het praten over modden en illegale kopieen. Wanneer wij merken dat er een member is die toch illegale praktijken onderneemt en daar ook nog eens open over praat op dit forum, dan ondernemen wij stappen om redenen die al duizend keer naar voren zijn gekomen.

In het geval van XForce claimt hij NG te hebben, weken voordat hij officieel uit zou moeten komen. Dat kon een NTSC versie zijn geweest, en als hij dan een US Xbox had was er natuurlijk niets aan de hand geweest. Hij zegt echter over de PAL-versie te beschikken. En die is via reguliere wegen nog niet te verkrijgen.

Als hij vervolgens niet kan bewijzen dat het een originele versie is zouden wij stappen kunnen ondernemen als een OW of een ban. Maar dat gebeurt niet zomaar, vandaar dat er via de PM contact is gezocht. Dat hij dan zijn frustratie uit door dit hier neer te schreeuwen is zijn keus, het zou niet de mijne zijn geweest. De hele kwestie wordt een beetje opgeblazen en in principe heeft niemand hier iets mee te maken behalve Xforce zelf en XBW.

Dit is geen razzia of whatever tegen Xforce persoonlijk, of tegen andere members die zich door deze kwestie aangesproken of op de pik getrapt voelen. Dit is een logisch gevolg van ons beleid om illegale praktijken van dit forum af te houden.

9. Ghost

Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    Sorry maar wie zegt dat ik het over illegale kopieen heb?

Lezen is ook een vak!
    Ik heb het over de NTSC versie ei

10. FabianNL

FabianNL Guest

komt er nou ook nog eens een foto van XForce1 van het boekje of iets? vind het zelf ook een vreemd verhaaltje maar het optreden van de mod's is ook niet echt netjes en van xforce1 ook niet echt, maar hij wil waarschijnlijk gewoon publiekelijk in het gelijk worden gesteld, niet zo heel gek ook....maar ik wacht eigenlijk op een mooie/betere/met duidelijk pal erop foto :D
    wil me verder niet mengen in deze discussie hoor, ff me mening doorgeven alleen

11. Panzer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het niet meer dan terecht dat hij publiekelijk zijn gelijk probeert te halen, hij word toch ook eerst publiekelijk aan de "schandpaal" genageld logisch dat hij zijn naam gezuiverd wil hebben!

12. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Het probleem in jouw redenatie is dus dat hij het zelf publiekelijk heeft gemaakt. Tot tweemaal toe. De desbetreffende mod deed het gewoon persoonlijk via de PM. Van een schandpaal is uberhaupt geen sprake lijkt me..

13. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    maar wanner gaat hij nou weer eens reageren, ik vind idd dat de mods een beetje kinderachtig reageren, Xforce ook wel een beetje maar hij is een member, das anders :p
    Ik vind Dat de mods hier gewoon boven moeten staan, maar nu is het een beetje een welles-nietes verhaal.

14. Kurupt

Kurupt G-Unit

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff dat gezeik over die illegale kopie's en modchips. Lekker belangrijk als er hier in forums over word gesproken. Denk je nou echt dat mensen minder gaan kopieren omdat alles wat er mee te maken heeft meteen geclosed wordt?

En al die zielige mods die dan zitten te zeuren over "de gamesindustrie ondersteunen" en "de xbox een warm hart toedragen", shit of jullie nooit wat downloaden van een of andere site of Kazaa op je PC hebt staan.

Ik snap ook niet dat deze complete discussie moet ontstaan omdat die kerel zn spelletje legaal/illegaal heeft, boeiend!!|:- Ik had mn xbox ook een week voor dattie hij officieel in de winkel lag (een week voor 14-03-2002 dus). Het toppunt is nog wel dat hij het moet bewijzen met een fotootje...:{

Laatst bewerkt: 14 apr 2004
  15. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    En hij moet het spel wel op een illegale wijze gekregen hebben, want het hebben/verkopen van dit spel voor de officiƫle release date is al strafbaar. Dus het kan alleen nog zo zijn dat hij een NTSC versie heeft, maar dan klopt het weer niet met de rest van zijn verhaal.

Bullshit dus :+

En waarom zeiken jullie "de mods" altijd nog af....dit wordt echt zo'n topic van : "laten we de schuld maar weer een de mods geven".
    Xforce bleef maar door drammen dat hij het spel legaal en pal heeft, wat dus niet kan. En dat hij daarna zo'n topic gaat openen vind ik gewoon lomp van hem.
    Ik hoop ook dat deze snel gesloten wordt en de desbetreffende mods en member er samen wel uit komen. Maar niet op zo'n manier.

Ik heb gesproken :D

16. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, Gsus wat een gedoe.

De NTSC versie is 2 maart uitgekomen, nou dan zou tegen deze tijd wel de PAL versie klaar moeten zijn voor retail. Maar God mag weten waarom het dan meer dan 2 maanden duurt tussen de US en EU release.

Maar wat mij echt stoort, dat zijn de mods. 'Je moet een foto maken om het te bewijzen, anders krijg je een ban.' En als hij nou bijv. geen cam had gehad, of z'n internet deed het ff niet, dan was hij om zo'n lompe actie geband.

Mensen verlangen nou eenmaal boven alles naar macht, en wanneer ze die hebben wordt die maar al te vaak misbruikt. Mensen willen boven anderen staan, en aantonen dat ze beter zijn, o.a. door iemand onder druk te zetten om hem iets te laten doen en hem anders voor schut te zetten zodat desbetreffende mod weer boven de ander staat. Maar iets in mij zegt dat het hier misschien wel een beetje om jaloezie gaat... Misschien.

17. XForce1

XForce1 Guest

De reden dat ik hier heb gepost is omdat ik een klacht heb over een actie van een mod, zoals je kan lezen is dit subforum daarvoor.

Ik vind het te triest voor worden dat ik een foto moet gaan maken om te bewijzen dat ik een spel heb, dat ik dit al gedaan heb, heb ik eigenlijk al spijt van en ga dus zeker niet nog een foto maken voor de spiegel met de krant erbij ofzo|:- |:-
    Ook al kan ik hiervoor een ban of weet ik veel wat voor krijgen

Dat er geen mod is die normaal reageert op die foto had ik eigenlijk ook niet verwacht ofzo.
    Wat boeit mij het of ze het wel of niet geloven of ik een Pal versie heb. Als iemand vraagt of het onthoofden erin zit, kan ik daar antwoord op geven maar blijkbaar zitten ze daar niet op te wachten.

Ik heb verschillende mensen via pm uitgelegd hoe ik aan mijn spellen kom. Nee, ik ga idd niet naar de winkel en koop hem daar, maar het zijn wel gewoon orginele spellen met handleidingen etc. Heb gewoon een hele handige connectie en is puur mazzel dat ik dit soort spellen zo vroeg kan hebben.

Maar het jammere aan dit hele verhaal is dat door dit soort acties van mod's ik dus voortaan gewoon mijn mond houd als er iets over een spel gevraagd wordt, en dat komt toch ten nadelen van dit forum

18. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Als mensen zich met die illegale rotzooi willen bezig houden dan hebben wij daar verder niets mee te maken... tot men er hier op het forum over begint. Wij hebben nu eenmaal regels waarin staat we dit soort dingen hier niet willen zien en daar hebben mensen zich dan ook maar aan te houden. Je bent hier te gast op het forum en je mag doen en laten wat je wil, zolang je maar wel onze regels respecteert.

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Je moet dit gewoon van 2 kanten zien

Als mod(en als gewoone forummer) is het normaal dat je zegt als iemand een pal versie van een spel heeft wat hier pas over enkele weken uitkomt,dat het niet kan kloppen of illigaal is dus kan ik mij de eerste reactie van de mods(in het Ninja Gaiden topic)en de pm van Graveheart voorstellen

Maar als dan XForce met een foto van het spel komt en uitlegdt(via pm)hoe hij eraan komt dan vind ik ook dat je hem het voordeel van de twijfel moet geven en als je het niet geloofd dan gewoon niets meer zeggen

Mijn persoonlijke meinig is nu ook dat dit topic geen enkele nut meer heeft omdat het nu eigenlijk er alleen nog maar om te bewijzen op een kinderachtige manier(van XForce als de mods)te bewijzen dat ze gelijk hebben

That are just my 2cents :cool:

20. FabianNL

FabianNL Guest

maar komt er ook nog een excuses of wordt deze (zinloze) discussie nou gewoon simpel weg afgesloten?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina