Hehehe,
Lees eens verder -->
Hij zegt daar openlijk dat hij er aan de achterkant een schakelaartje bij heeft gesoldeerd.
Ra ra ra waar zal hij die toch voor gebruiken? Als extra knopje om de DVD-lade te openen? Ok, ik heb mijn punt duidelijk gemaakt...
Maar goed, het feit dat hij dan een gemodde Xbox heeft wil nog niet per definitie zeggen dat NG ook illegaal is. Maar goed het wellus/nietus verhaal is nu genoeg gevoerd. Ik ga me daar niet meer in mengen. Ik heb mijn mening op dat punt al naar voren gebracht.
Vind het nogmaals niet terecht dat de Mods bij dit alles meteen in het verdoemhok gestopt worden. Hun proberen hier de boel beetje op de rails te houden, en tja dat is nu eenmaal best moeilijk met 10.000+ leden. De sfeer is nu zo verziekt dat als je hier als MOD iets durft te zeggen (waar ze feitelijk dus ook voor zijn), je meteen door diverse forum members beschuldigt word van misbruik van je 'macht'.
WTF waar hebben jullie het trouwens over als jullie het woordje 'machtsmisbruik' noemen. Eigenlijk wel idioot dat jullie het MOD zijn beschouwen als een 'machtspositie'...
Sorry hoor maar ik zie dat niet als 'macht'. Hun hebben idd de mogelijkheid om forum members de mond te snoeren als ze het hier ZELF naar maken. Uiteindelijk heb je dat zelf in de hand. Ben je niet tevreden met het beleid, dan ga je naar een ander forum.
Zie je, zoveel macht hebben ze nou, dat ze je idd niet tegen kunnen houden om naar een andere forum te stappen...
Ik word er soms een beetje moe van dat sommige forum members als er tegen een andere forum member opgetreden wordt meteen beginnen te slingeren met termen als 'machtsmisbruik'. En dat is jammer, want diezelfde forum members die dit zeggen maken zich vaak nuttig in help-topics etc...
Jammer dit hele gebeuren...
Als slotopmerking: ik geef de mods op dit moment gelijk. Totdat het tegendeel bewezen word blijf ik hierbij.
Laatst bewerkt: 14 apr 2004