1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

stoere mod's

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door XForce1, 14 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    als de mods nog steeds denken dat het iligaal is dan geef je toch geen excuses(zou ik ook niet doen)

2. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien heeft xforce wel een kennis die in de games industrie werkt of weet ik veel wat :confused: Misschien is ie wel gekopieerd, wat boeit et, hij heeft em tog. Als ie em gekopieerd heeft is het zijn probleem, als ie liegt ook.

PS: ben jij DE xforce van UC in de DKS clan?

3. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
  4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    kan de fotos in die thread niet meer zien maar lijkt mij duidelijk wat je bedoelt

@xforce leeg je pm box is eens

5. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Overigens heb ik net al zijn posts even doorgelezen en opvallend vaak heeft hij spellen weken voor een europese release al in huis.... op de vraag hoe hij eraan komt antwoordt hij dan 'via via'
    Natuurlijk is dit indirect bewijs... (hoewel hij zelf zegt 'het is een schakelaartje' ) maar ja, 1+ 1 = 2, trek je eigen conclusies :{

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap het probeem niet, Xforce heeft NG (pal versie) terwijl deze officieel nog niet uit is.
    Xbw.nl maakt er een probleem van omdat die denken dat het een kopie is.

Ik wil niet heel moeilijk doen maar xbw.nl heeft zelf ook wel eens exclusiieve dingen bv een spel eerder of de E3.
    Waarom zou een member dat ook niet kiunnen.
    misschien is z`n pa Bill Gates weten de mods veel.

als je iemand niet meer gelooft nadat hihj zelfs een foto heeft gemaakt met als achtergrond xbw.nl/forum dan moet je je zelf toch wel erg afvragen waar je naar toe dwaalt, je gelooft toch ook je gewoon je vriendin ofzo of niet soms?

beetje loos om iemand daarvoor te veroordelen en te dreigen met een ban (daar komt het wel op neer)
    Beetje jaloers xbw mods?

*edit* even een edit, ik weet niet of jullie toxic timmie nog kennen maar deze jongen heeft ook rond de 70 xbox spellen LEGAAL, kent toevallig iemand dicht bij Microsoft ofzow en komt ook zo veel goedkoper aan die spellen. waarom zou Xforce dat niet kunnen hebben !???

Lekker vertrouwen hier op dit forum zeg. Straks word niks meer gelooft,

november 2004
    '' ja ik heb halo 2''
    -> ik geloof je niet, gelijk pm met gezeik over dat mod-chips niet mogen.. kom op mensen!!@!

*edit2 *

nou dan is dat doosje wel erg goed gelukt van Ninja Gaiden..

Laatst bewerkt: 14 apr 2004
  7. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    ja daar ben ik ook mee eens. ik heb ook een tante die bij microsoft werkt. ik kan nu ook die karoake ding krijgen terwijl die nog geen eens uit is in nederland en al die andere spellen vroeger krijgen. als dat bij xforce ook zo is. is er toch probleem?

8. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Het gaat mij helemaal niet om Ninja Gaiden... het gaat mij om het feit dat Xforce zegt een gewone, ONGEMODDE PAL Xbox te hebben terwijl hij een tijdje hiervoor nog trots was op zijn schakelaartje...

Maar Xforce is de enige die een einde aan deze discussie kan maken door nog een paar pics van zijn Xbox en Ninja Gaiden te maken, en dan duidelijke pics....

Maar ik ga me niet meer met deze thread bemoeien, ik vind het eigenlijk een vrij nutteloze discussie die met een aantal simpele fotootjes kan worden opgelost. Maar uit het 'bewijs' wat Xforce heeft geleverd samen met mijn eigen bevindingen ben ik er wel uit.......

Als ik ongelijk blijk te hebben bied ik direct mijn welgemende excuses aan aan Xforce maar tot die tijd zeg ik: dit zaakje stinkt. :'-(

9. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik geloof er ook geen hol van. Je hebt een Xbox met zoveel games allemaal ntsc?

10. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Lol als je niet ziet dat dat gephotoshopped is hebt je echt stront in je oog ofzo...

De PAL versie van Ninja Gaiden is nog niet uit, geen retail, geen beta disc, niks. Jammer maar zelfs al was ze pa bill gates dan had ie hem nog niet.

11. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Hehehe,

Lees eens verder -->
    Hij zegt daar openlijk dat hij er aan de achterkant een schakelaartje bij heeft gesoldeerd.
    Ra ra ra waar zal hij die toch voor gebruiken? Als extra knopje om de DVD-lade te openen? Ok, ik heb mijn punt duidelijk gemaakt...

Maar goed, het feit dat hij dan een gemodde Xbox heeft wil nog niet per definitie zeggen dat NG ook illegaal is. Maar goed het wellus/nietus verhaal is nu genoeg gevoerd. Ik ga me daar niet meer in mengen. Ik heb mijn mening op dat punt al naar voren gebracht.

Vind het nogmaals niet terecht dat de Mods bij dit alles meteen in het verdoemhok gestopt worden. Hun proberen hier de boel beetje op de rails te houden, en tja dat is nu eenmaal best moeilijk met 10.000+ leden. De sfeer is nu zo verziekt dat als je hier als MOD iets durft te zeggen (waar ze feitelijk dus ook voor zijn), je meteen door diverse forum members beschuldigt word van misbruik van je 'macht'.

WTF waar hebben jullie het trouwens over als jullie het woordje 'machtsmisbruik' noemen. Eigenlijk wel idioot dat jullie het MOD zijn beschouwen als een 'machtspositie'...
    Sorry hoor maar ik zie dat niet als 'macht'. Hun hebben idd de mogelijkheid om forum members de mond te snoeren als ze het hier ZELF naar maken. Uiteindelijk heb je dat zelf in de hand. Ben je niet tevreden met het beleid, dan ga je naar een ander forum.
    Zie je, zoveel macht hebben ze nou, dat ze je idd niet tegen kunnen houden om naar een andere forum te stappen...

Ik word er soms een beetje moe van dat sommige forum members als er tegen een andere forum member opgetreden wordt meteen beginnen te slingeren met termen als 'machtsmisbruik'. En dat is jammer, want diezelfde forum members die dit zeggen maken zich vaak nuttig in help-topics etc...

Jammer dit hele gebeuren...
    Als slotopmerking: ik geef de mods op dit moment gelijk. Totdat het tegendeel bewezen word blijf ik hierbij.

12. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2
    *Lacht en print topic uit :D _O_

13. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Heb ik al gedaan in ingelijst boven mijn bed hangen... ;)

14. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Toevallig ook dat er geen 'pal' op het doosje staat he? (Zou het een NTSC doosje zijn waarop NTSC is weggehaald zodat het? )Enne... toevallig heeft bil Gates vier dochters. Helaas :+ :p

Oeps. Ik zou me niet meer met deze thread bemoeien :eek:

15. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Deze thread gaat dicht, discussie heeft lang genoeg geduurd. Uitleg volgt zodirect.

16. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Deze zinloze discussie heeft lang genoeg geduurd. Beide partijen zaten in dit geval fout: Xforce voor onnodig provoceren en patsen met een spel dat nog lang niet uit is in Europa, en daarmee impliciet aangeeft dat het om een illegale kopie gaat, wat dus tegen de regels is. Als hij daarmee wordt geconfronteerd door de moderators springt hij hoog en laag om te laten zien hoe fout en kinderachtig de mods wel niet zijn.

Over het handelen van de mods ben ik ook niet geheel tevreden en ik zal dit dan nog eens intern aankaarten. Het vragen om bewijs door middel van een foto vind ik persoonlijk wel erg ver gaan. Op deze manier gaat de geloofwaardigheid en de sfeer van het forum er niet bepaald op vooruit en dat wil ik voorkomen. Laten we dit als een eenmalige uitglijder beschouwen.

Voor Xforce heeft dit akkefietje tot zover geen consequenties. Hij krijgt geen ban, maar het moge duidelijk zijn dat het patsen in de toekomst met vaag verkregen spellen niet meer geaccepteerd zal worden. Hoe je er precies aankomt maakt me niet uit, het zal geen zuivere koffie zijn en dan zijn de regels duidelijk lijkt me zo.

Ik kap nu deze discussie en dit getouwtrek af; zowel Xforce als de mod(s) in kwestie zaten fout, ik ga er vanuit dat de zaak nu duidelijk is en dat er geen misverstanden meer over bestaan. Mocht dat wel zo zijn dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina