1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

stofzuiger...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door UC-Torch, 23 apr 2004.

1. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Je mag van mij een keertje komen luisteren. Ik weet niet welke versie PS2 je hebt (gehoord) maar let op:

Ik noem de PS2 bij deze stil!!

There I said it. :cool:

2. YOURI60

YOURI60 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    tja het blijft allemaal hardware,

de ene pc maakt ook meer lawaai als de andere .

das met alles zo,

(zelfs met schoonmoeders) :p

3. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Je heb, net als ik een al wat oudere xbox. Bij mijn weten zijn de oudere versies ook iets luidruchtiger dan de nieuwere versies (op de S.E versies dan na maar dat komt omdat die gebruik maken van een ander plastic als case).
    Ik weet niet waar je je xbox heb staan maar als je hem b.v. in een kastje heb staan waardoor het geluid resoneert wordt het alleen maar harder.
    Zelf heb ik hem vrij open staan waardoor het meeste geluid van de Fan opzij en naar achteren kan verdwijnen.
    Hij stond eerst in een kastje waarbij alleen de voorkant open was, hij was toen ook veel luidruchtiger dan dat ie nu is.

Laatst bewerkt: 28 apr 2004
  4. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb me xbox in een kastje staan, en dat is (in dit geval was) wel merkbaar, want het resoneerd idd. Toen me xbox nog die andere dvd drive had, hoorde je de hele tijd een zoom, gebrom. NU is dat gelukkig verleden tijd.

5. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    mijn PC maakt zelf een klote-herrie
    ben dus wat gewend en dan vind ik een xbox eigenljk toch wel een mooi stil apparaatje:) !

heb BTW een redelijk nieuwe, daar zal t ook wel aan liggen

6. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoeft niet, die van mij is ook al 2 jaar oud. En maakt ook nog geen geluid...

7. UC-Torch

UC-Torch Duuuuss...

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik heb een oudere xbox. en oh ja, hij staat nog redelijk open. niet in een kastje of so. en tussen de achterkant van de xbox en de muur zit zo'n 10 cm. rechts ook en links is het wat krapper. hij staat namelijk onder een schuine muur (op zolder).

8. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    xbox is maakt aardig wat geluid, maar ikzet gewoon de geluid wat harder :p

Deel Deze Pagina