Ik vind het ook een goed spel, en dat gelul over slechte invloed moet maar eens ophouden. Alleen mensen die 24 uur per dag gamen kunnen een slechte invloed krijgen van de games.
Ik heb echt mazzel met mijn ouder als ik jullie eens zo hoor! mijn moeder vind fps shooters gewoon leuk en ze hebben altijd liever dat ik geweldadige spellen speel dan dat ik aan de drugs ga ofzo het boeit ze echt niks welke spellen ik zelf speel en mijn moeder speelt zelf ook afentoe monkeyball of sms of zelde (n64) whehehe maak ik jullie jaloers?
Mech Assault geen bloed??? loop eens over een ventje heen ach joh, koop het gewoon. als het niet bevalt ruil je het om. Mech Assault is het geld wel waard, zeker met xbc en live.
als je ouders dat spel te erg vinden kun je beter nu stoppen met game -_- ze vinden teletubbies the game nog te eng voor je als dit bloederig is... het zijn robots!?!?! die bloeden niet! ik zou zeggen, koop de game lekker en man, je bent 13 (niet erg oud maar toch) je moet toch zelf weten wat je met je geld doet..
Als mechassault al bloederig is dan zou ik maar niet naar pokemon kijken....(zeer geweldadig)Hm... als het jouw geld is gewoon kopen,heb jij voor gespaart.
Ik ben blij dat ik altijd mjn games uit mag kiezen/kopen... Toen ik 13 was mocht ik ook gewoon alles, mijn moeder maakte het niet veel uit omdat ze weet dat het gewoon polygonen zijn en tv veel meer agressie geeft (uitzonderingen nagelaten). Ben dan ook blij dat mijn ouders er niet moeilijk over doen. Wist nog wel toen mijn moeder toen ik (8?) was dat ze wolfenstein en doom had meegenomen hahaha Vet cool !
Uhh, we leven pas in 2003 . Het enigste wat wij op de markt hebben gehad zijn Furby's. Die game bevat vechtende robots, dit maken onze achter-achter-achter-achter kleinkinderen pas mee.
stel je niet veel van dat grinder voor, maar het is wel leuk, kijken hoever je komt gamers die doden zijn gewoon mensen die doden die sociale problemen hadden. Dat deze mensen toevallig een schietspel spelen heeft evenveel invloed als het feit dat de dader spinazie heeft gegeten zeg dat maar tegen je moeder mag je nooit meer spinazie MA is wel lachen, doen!
bwahahahahahaha, en dan tegen je moeder zeggen: ik mocht toch geen schietspel hebben ??? (heel scheinheilig)
whahaha lol zeker strakke aktie Ik vind mechassault qua geweld redelijk meevallen. Je ziet geen bloed (behalve als je op zon ventje stapt dan) en verder schiet je voornamelijk op voertuigen. De gedachte erachter is natuurlijk wel geweldadig, maar het is onzin dat mensen zich daardoor laten beinvloeden. Dat is maar een klein percentage en juist die komen altijd in het nieuws. ik vind het echt grote onzin dat games aanzetten tot geweld. Het is juist een manier om je agressie/frustraties een beetje te botvieren op virtueels en niet op iets echts.
Volgens bestaan er geen mensen die zich direct door games laten beinvloeden, in de zin van mensen doodmaken enzo. Zo realistisch zijn games nog niet, de tv heeft een veel slechtere invloed.
Mijn vader was geloof ik niet zo blij toen ik doom had geïnstalleerd en ik hem uitgebreid liet zien hoe ik zo'n monster met een kettingzaag om zeep kon helpen. De volgende dag was doom opeens van de harde schijf verdwenen en kon ik de diskettes niet meer vinden:{. "Pa, waar is doom gebleven?" "Ik had te weinig schijfruimte dus het moest er helaas af" Yeah right
komt me bekend voor, bij mij was het met die by the sword (rotspel, maar wel bloederig) en dat vond mijn vader niet zo geslaagd evenals Carmageddon 2
Volgens mij spelen vaders gewoon stiekum zelf spellen die ze afkeuren als de zoon niet bij hen in de buurt is
Ik las net iets over de game 'Postal II', waar je benzine over je slachtoffers kan gieten.. om ze vervolgens aan te steken. Damn, dat klinkt ontzettend cool. Bietje GTA-achtig DUS: das ech fatsige shit! Wil je provoceren; check die game dan es (PC only ofzow?). Wil je lame schieten met robotjes, koop dan mechassault
Ksnap niet dat sommige mensen dat postal kunnen waarderen! DAT zijn ou games die ik te agressief vind Mech assault vind ik niet echt een spel dat afressie opwekt of iets ander dergelijks...kopen die hap
Mijn vader zat eens mee te kijken toen ik GTA3 speelde. Ik liep een beetje rond en ging met mn knuppel op mensen inslaan. Hij pissig en hij zei dat ik het nooit meer mocht spelen. En toen kwamen die stukjes in de krant over Counterstrike uiteindelijk is t wel goed gekomen