Ja commando's in volgens mij toch net wat anders omdat je daar geen grote hoeveelheden poppetjes in 1 keer moet selecteren. ik weet niet of het lekker speeld. Ik zie wel. Volgens mij wordt het zwaar klote om bv van de 10 mannetjes die er staan er maar 9 te selecteren.
Re: Re: Re: Re: Stomme move van Blizzard. ikkeh wel maar goed, kan iedereen dan met een officiele aankondiging aantonen dat ie dan daadwerkelijk op de xbox komt?
FUCK JA!!!!!!!! WORLD OF WARCRAFT die vette third person game dat ik daar niet aan ged8 had. Zo'n game is perfect voor een console
ik heb wel een vette pc maar toch heb ik die game niet. Kan ik namelijk niet betalen Maar inderdaad een game als: World of wacraft zou perfect zijn op de xbox en die zou ik ook zkr kopen
Wat zei ik? het ging toch om WoW. dus ik ben blij dat het geen WC 3 is want dat kan me echt weinig schelen. Wel apart dat we een hele thread zitten te zeiken over iets wat niet komt.
Ik vind dit juist een zeer goede move om een top game naar de xbox te halen. Ik heb hem op de PC gespeeld zeeer bruut,hopen dat ze alles een beetje goed op de controller kunnen instellen en ik heb er weer een top game voor xbox live bij
zeg gaat deze threat over blizzard of over warcraft III? als het over warcraft gaat dan zeg ik, hou maar lekker op de pc. als het over blizzard gaat dan zeg ik, goeie zet om naar microsoft en xbox te gaan. kom maar op met diabloIII. kan niet wachten diablo is nogsteeds een van mijn top-games
rond level 50 gloof ik. in nightmare. lord of destruction vond ik trouwens bijzonder makkelijk. helaas is een paar weken geleden mijn pc gecrast en ben ik alles kwijt ik speelde het nooit meer maar toch zonde van die uren die ik er in gestoken heb