1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Stranglehold

Discussie in 'Algemeen' gestart door inflatable, 6 mrt 2006.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Erg gaaf hoe je al die voorwerpen uit de omgeving kan gebruiken, en die bullettime is altijd wel chill!
     
  2. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Als we dan toch beginnen, highscore 34*
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Geen idee wat mijn score was. Precision heb ik in de demo nauwelijks gebruikt, evenals handmatig duiken of het opzoeken van karretjes en tafels om overheen te glijden. Straks demo nog maar eens spelen.
     
  4. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Precision Aiming is juist 't tofst. :+
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mja, is op zich wel leuk. Maar heb het al geregeld eerder gezien en na een paar keer is de lol er ook wel weer vanaf. Eens kijken of je op iemands knie kan schieten en wat er dan gebeurd.
     
  6. Zinu

    Zinu Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je ze niet doodt gebeuren er ook inderdaad realistische 'dingen' :p
     
  7. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat je niet als je op hun hand schiet dat hun wapen valt. Is toch wel wat meer realistischer. Ook dat in hun "kruis" schieten is soms wel leuk.
     
  8. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik ging net weer de demo spelen en zag een deur dus ik denk daar ga ik opschieten :9 en kom ik bij een hidden plek waar een nieuw geweer ligt. :)
    Edit: als je met Precision Aiming in iemand mond schiet krijg je ook iets te zien, maar het is niet spectaculair.
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2007
  9. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    demo id vermakelijk, maar vraag me wel af wat de game nog meer te bieden heeft behalve ander levels en meer wapens. Kortom ben bang dat me dit wel gaat vervelen.....
     
  10. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    vet spel, ik vind het bovendien ook niet lelijk
    alleen het spel had perfect geweest als je met jackie chan speelde met uiteraard de gebruikelijke martial arts
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2007
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    In de film Hard Boiled was de acteur ook geen Chan maar Yun-Fat Chow die nu ook de hoofdpersoon is in de game, dit was toch het vervolg op de film Hard Boiled, of heb ik het nu verkeerd ?
     
  12. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    net par keer de demo gespeeld, vet hoor, maar vraag me af hoelang het leuk blijft, die tequila time. weet iemand al hoe de multiplayer in elkaar steekt?
     
  13. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    al sla je me dood ik heb er sowieso nog nooit van gehoord:emo:
     
  14. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Hard boiled is samen met Killer de actiefims uit het oosten die bullet-time hebben uitgevonden. The Matrix heeft het daarna groot gemaakt. Zijn by the way erg vette films. Killer is voor 3 euro bij the freerecord shop te koop.
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    |:-|:-:x

    Hou toch op man. Dan zou het een totaal andere game zijn. En Jackie Chan?? Die clown?? Beter Jet Li of Tony Jaa.

    Maar deze game in z'n opzet is perfect. Chow doet z'n ding zoals het moet. Met z'n pistolen. Ook die spin move is erug vet gedaan. Met die duiven die dan rond vliegen.
     
  16. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Als je de demo uitspeelt of uitzet krijg je een filmpje over multiplayer.
    Echt een vette game alleen sommige items verdwijnen nog in de muren
     
  17. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    zat ik ook aan te denken, je kunt geen slo-mo in mp doen vanwege het synchroon lopen van de tijdlijn. maar in het eind filmpje zie je het wel gebeuren. ik vraag me af hoe ze dat opgelost hebben.
     
  18. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Misschien dat als jij tequila time gebruikt andere jou sneller zien bewegen terwijl jij op jou scherm in tequila time zit waardoor alles voor jou langzamer lijkt te gaan. Dus dan zou alles niet langzamer gaan maar jij sneller dus. Snapje het een beetje want ik verwar mezelf nu al.:+

    Heb de demo nu al vaak gespeeld en vind het erg leuk. Ik ben alleen wel bang dat het op gegeven moment eentonig word. Zou fijn zijn als ik ergens de multiplayer kon uitproberen aangezien dat me bij de meeste spellen het langst bezig houdt.
     
  19. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    lol dat klopt niet, want als jij dan in mid-air zit, dan ziet de ander jou al opstaan,
     
  20. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Zat daar over te denken.. volgens mij heb ik nog niet zo lang geleden een spel online gespeeld die een soort gelijke functie had/heeft (slowmotion) en dat werkte gewoon zoals het offline werkt.
    Ik probeer mij de naam van de game te herinneren, ik kan me alleen niet meer herinneren welke game dit nou was, |:-
     

Deel Deze Pagina