Ik had hem ook erg rap uit, daarin tegen heb ik wel de behoefte de rollercoaster nog es te doorlopen want zo vet vind ik hem wel. Nadeel vind ik de super lange laadtijden bij de multiplayer (val dr bijna bij in slaap) en tevens de bekende lag ...
Collector's Edition: Op de bonus dvd staat dit: Poetry In Slow Motion: Een achter-de-scenes DVD van Midway van de game. Extended Cinematic Sequences: Filmpjes die niet in de game zitten.. MTV Studio Visit: Filmpje van MTV op bezoek bij Midway The Vision of Stranglehold: Een making-of-DVD, van schets tot game. The Sound of Stranglehold: De ontwikkeling van de soundtrack.
Jah idd media markt kennende mag je de seal er niet af halen En ik vind de game ook erg tegen vallen. Ontzettend eentonig. Raar eigenlijk de demo vond ik super,maar de volledige game vond ik al saai worden in lvl 3. En die special moves ben je na 3x doen ook zat. Eigenlijk ook beetje eigenschuld,kon van tevoren weten dat deze game eentonig zou gaan kunnen worden maargoed.
Lol, vond de demo best grappig maar ik wist dat deze game het nooit ging halen dus heb hem niet gekocht.
ik heb net de demo gedownload en gespeeld en t lijkt me een best vette game.. maar ik haal em wel later van 25 euries... er zijn teveel toppers net uit/moeten komen om er nu 60 euro voor te betalen
Ik heb nog NOOIT problemen gehad met ruilen bij de MM. Altijd binnen 14 dagen ook al is de seal eraf! Spellen van de 360 ruil ik overigens zelden in, of ze moeten echt tegenvallen. Maar toen ik nog een PS2 met HD had toen kwam ik iedere week wel iets ruilen.
Oke dan haal ik maandag wel ff stranglehold en ruil hem daarna wel voor Halo3. Aangezie je hem dus zohebt uitgespeeld.
Dit valt wel mee. Als je op casual (easy) speelt dan waarschijnlijk wel maar normal is toch best pittig op sommige stukken in de game. Hij is trouwens best goed en de achievements zijn wel cool om te halen
ik heb hem. en dit spel is dope. het is een thrill ride van jewelste. alles is stoer en tof in deze game. top game!
Ik heb deze game nu een paar dagen en zit in het garage (level 4 geloof ik) Ik speel de game op normal en sommige stukken zijn toch best moeilijk. De singleplayer bevalt me erg goed. De multiplayer moet ik nog proberen dus daar kan ik nog niks over zeggen
Ik zit nog steeds vast in de laatste gedeelte van de 2de level. Waar je 14 stuks bommen moet plaatsen in de haven. Mijn weg is daar helemaal geblokkeerd, en kan gewoon nergen toe. Ik heb van alles geprobeerd, weet iemand een oplossing?
Ik zit echt nog steeds vast in dat laatste gedeelte in de haven waar je 14 C4's moet plaatsen heb er al 13/14. Moet er nog een, maar ik kan niet op dat gedeelte komen en heb echt van alles geprobeerd, Kan iemand mij ajb helpen?
Dit spel is echt dope shit! De physics zijn echt vet veel dingen kunnen kapot dus je kan echt een gaos maken Ik ben nu op het eiland (level 2) en het eerst wat me opviel was het mooie water, planken,dozen en lijken blijfen er mooi in drijfen
Game ook gekocht bevalt verder prima, alleen 1 grote maar. Op een gegeven ogenblik moet je tegenstanders met een soort bullettime uitschakelen. Het filmpje wat daar aan voorafgaat kun je niet skippen. Dat zijn toch dingen die in 2007 niet meer mogen.
Wat een onzin , dat zijn dingen die in 2007 niet meer mogen. Wat jij bedoeld heet Stand-Off en daar zitten er 6 of zo van in het hele spel , het filmpje duurt 10 seconden en is bedoeld om je te laten zien waar je vijanden staan.
Ik heb deze game ook gekocht op X-bazar, morgen maar eens spelen dan! Dit spel lijkt me echt geweldig met die physics, bullettime (Max Payne! ), wapens en gave acties.
Ik mag mijn mening niet hebben? :{ Daarnaast heeft het geen zin om te laten zien waar de vijanden staan, aangezien de cpu zelf stuurt. Daar kun je zelf niks aan doen.
Ik heb net de game uitgespeeld, wat een gaaf spel! Deed mij stiekem ook een beetje denken aan Dead to Rights, een oude game op de Xbox 1. Waarin je ook een cop speelde met bullettime enzo. Zeker een vet spel, het verhaal was een beetje cliché, maar de actie was echt fantastisch!