dat vond ik het minste level.. eerstr die gare garage dan die lasers en die stomme baas.. dat was echt een minpuntje tussen alle toffe levels!
moet zeggen dat ik deze game eigenlijk best grappig vond! ben begonnen op level normal en vond t best makkelijk, tot de eindbaas.. ik bedoel dan op het moment dat je bij het "kasteel" komt. tering... wat heb ik lopen vloeken! Maar ik heb 'm in een week, en dan alleen 's avonds een uurtje of 2/3 uitgespeeld dus tja 7x3= 18 uur is toch niet echt lang! Nu nog een aantal achievements halen, en misschien nog eens op hardboiled uitspelen...
netjes.. dan had je mazzel dat het dak op Lok viel. had ik niet gehad en nee, is niet gerelateerd aan het verhaal,, ben ik het niet mee eens.. ik vond het juist een erg toffe chapter... is ook best een pittig level met al die lasers:b:
Ligt er aan hoe je het spel speelt. Vooral op hard boiled moet je heel erg terughoudend zijn. Niet gelijk de volgende kamer inrennen maar aan de muur gaan hangen (linker bumper) en zoveel mogelijk afmaken terwijl ze naar jou toe stormen. Helaas geldt dat niet voor alle stukken (het restaurant de eerste twee verdiepingen maar daar moet je gewoon heen en weer blijven rennen). Overigens is het ook slim om auto slowmotion uit te zetten in options, dan heb je niet iedere keer dat je een jump doet dat hij in slow motion gaat en wat van je slow motion balk afvreet die je later veel beter kan gebruiken.
Nog iemand die dit spelletje speelt? Zou graag een keertje een uurtje iemand "lenen" om nog een paar multiplayer-achievements te halen (originele versie dus niet de nieuwe DLC). Anyway, voeg me maar toe aan je friendlist.
Ik heb hem gisteren gehaald en bhet is best cool. Net die geblondeerde nigga gemold. Ik speel het op normal, is dat een beetje te doen?
Jup, het is zeker te doen op Normal. Vooral omdat er overal best veel health paks zijn is het niet te moeilijk. Enigste moeilijke stukje vond ik de ene laatste missie. Moet trouwens nog steeds deze game uitspelen, nog niet gedaan.
ik heb em op hard uitgespeeld en dan was alleen pittig bij de eindbazen en dan vooral de laatste.. op normal zou het goed te doen moeten zijn!
Ik zit nu bij die baas in dat huis met die laserdingetjes. Toen ik net die baas voor de 54e keer probeerde te killen overleed mijn 360 en moest ie opgestuurd worden. Sindsdien heb ik het niet meer geprobeerd. Moet ik toch wel eens doen, blijft natuurlijk een heerlijke shooter.
leuk dat je de tel bij houd... Ik vond de demo eigenlijk echt tof, maar ben gewoon bang dat ie te kort is.