1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Stranglehold

Discussie in 'Algemeen' gestart door inflatable, 6 mrt 2006.

  1. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook voor 15 eurootjes opgepikt, vond de demo wel geinig. Voor dat geld wil ik het graag eens proberen, bij gebrek aan Max Payne opvolger. ;) Zal online wel weinig gespeeld worden zeker? Zag namelijk in de gamespot video review dat het online nogal suf was namelijk.
    Nu eerst maar eens beginnen met singleplayer.\o/
     
  2. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bij de penthouse van 1 of andere Rus, wat een klotestuk is dat zeg. :mad: Raak elke keer een straal aan, omdat je gewend bent veel te bewegen. Past totaal niet bij het spel vind ik.
    Hopelijk is dit het eerste en laatste stuk met lasers, want de vorige levels waren stukken leuker. :thumbs:
    Zijn er nog mensen die dit online spelen?
     
  3. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    dat vond ik ook de kutste missie.. maar dat stuk moet je gewoon van ver de mannetjes afknallen.. daar moet je je rust houden want de echte baas komt daarna pas..
     
  4. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik vond dat juist een toffe missie..:D

    nee online doet haast niet het meer.
     
  5. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben er doorheen, ben nu in het museam, dat is alweer stukken beter. :) Voor je 'coole' moves heb je gewoon de ruimte nodig. :+
    Ben al wel weer over de helft van het spel helaas, maar liever kort maar krachtig dan een lang spel dat ik toch nooit uitspeel.
     
  6. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Best een geinig spel. Maar ik erger me kapot aan de soms haast oneindige stroom enemys. Vooral aan het einde in dat chinese 'kasteel' Als je naar die deur moet vechten. Heb je alles dood plop weer 8 man door de deurtjes argggg!.
     
  7. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    speel je hem op hard dan?:9
     
  8. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee speel altijd op normal de eerste keer. Als het spel goed is, daarna op hard of zelfs vet hard/insane/veteran, hoe je et noemen wil. :) Zag alleen dat je ook een achievement voor hard-boiled kreeg, maar die optie krijg je zeker pas na 1x uitspelen? Ik zal hem vast nog een keer uitspelen, haal ik hopelijk ook nog wat achievements die ik wellicht de 1e x niet meteen haal. :b:
     
  9. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ja, hard boiled krijg je als je de game 1x heb uitgespeeld..
    maakt niet uit op welke niveau
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben nu bij de eindbaas (?). Tegen Wong en die ietwat volslanke bodyguard van hem.
    Het hele level daarvoor vond ik relatief simpel. Ook die helikopter snel naar beneden gehaald, maar dit vind ik tot nu toe erg vervelend! :eek:
    Het is niet zo dat Wong en vriend zo moeilijk zijn, maar het zijn vooral die gasten die op je af komen gerend om je een klap te geven.
    Dan sta je achter een pilaar alle mensen kapot knallen; kijk je naar links om te checken of daar nog wat komt, wordt je opeens doodgeslagen van de rechterkant.
    Of als er hordes mannetjes komen en je tequila time balkje is leeg. Zonder T-Time is het gelijk 10 keer moeilijker.

    En ze blijven ook maar komen! :mad:

    Heerlijk. :9
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    zoals eb en vloed heeft dit spel heerlijke momenten van complete chaos ...........







    overigens bij de media markt in almere voor €14,99 (ze hadden er nog best veel staan vandaag/zaterdag)
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Joepie. \o/ Ik heb em uitgespeeld. :D

    Daarna nog even het eerste level op Casual gedaan voor wat welverdiende achievements.
    Wat me gelijk opviel tov. Hard is dat je wel erg gemakkelijk 5 sterren krijg. :eek: Na het eerste stuk had ik al de achievement om 10 keer een 5 sterren rating te halen, en in hetzelfde stuk had ik ook gelijk de 50 star combo (op Hard kwam ik niet verder dan 41)
    Ik vind niet dat ze het toekennen van sterren hadden moeten veranderen per moeilijkheidsgraad. Een kill is stijlvol; of je het nu op hard of easy doet.

    Ik zag ook dat ik over het gehele spel genomen maar 88 paper cranes had verzameld. :eek: Die achievement waar je er 250 moet verzamelen zit er voor mij dis niet in. ;)

    Vandaag eens kijken welke achievements nog haalbaar zijn. :9
     
  13. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik meen ergens gelezen te hebben dat alle achievements totaalwaardes zijn, dus 250 cranes mag ook in 4x uitspelen bijv.
    Ik ben zelf nog niet verder dan het museum level (moet wachten tot mijn 360 gemaakt is), maar vind het erg tof tot nu toe. :thumbs: Online achievements wordt em niet, maar singleplayer moet toch grotendeels lukken lijkt me. :)
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar ik weet niet of ik zin heb om em nog 4x uit te spelen. :+

    Maar ik had wel dit gelezen voor als ik echt wanhopig word:
     
  15. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Net over de 500 punten heen. Die crane achievement kreeg ik net voordat ik de eindbaas voor de 2e keer versloeg en ook, nobody can have that much style achievement. Zijn nu nog maar paar singleplayer achievements.

    Wou even met de multiplayer bezig, maar niemand speelt dit dus multiplayer zie ik wel, wacht al 15 min in de lobby op andere players..8)

    Als iemand makkelijk multiplayer achievements wil halen vanmiddag, voeg me dan maar toe. Doen we elk level even 10x een minuut etc, heb je die ook, anders gaat dat nooit lukken, er zijn gewoon geen mensen online met deze game.
     
  16. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heh dat kan ik begrijpen, maar ik speel het toch wel 2x uit denk ik, dan kom je al een heel eind. Anders moet je 40x dat truukje doen. 8)

    Ik wil het best wel een keer online doen, die achievements heb je inderdaad zo, kun je ondertussen mooi oefenen. :+ Moet alleen wachten tot mijn 360 gerepareerd is, dat zou max. 3 weken moeten duren heb ik begrepen. :'-(
     
  17. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Die multiplayer achievements kan je allemaal in een middagje hebben, als je ook daadwerkelijk tegenstanders online kan vinden, dat is nog het moeilijkste:+

    Als iemand vanmiddag zin heeft, hoor ik het wel.
     
  18. pipelooi

    pipelooi Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik wil wel met je online voor die achievments ik voeg je wel toe ik ben trouwens pipelooi net als mijn naam mischien tot zo
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik zal je even toevoegen, ben nu even voetbal aan het kijken, maar misschien kunnen we daarna misschien nog meer mensen online spelen. :)
     
  20. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet ook nog de online archievments halen maar er zit nooit iemand online met dit spel
     

Deel Deze Pagina