1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Stranglehold

Discussie in 'Algemeen' gestart door inflatable, 6 mrt 2006.

  1. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    had het gehoopt :mad:
    ff kijken of hij ergens anders te krijgen is voor een kleiner prijsje (frs was 40euries :eek:).
     
  2. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ook hier geldt weer, even naar voren lopen gasten naar beneden laten komen, snel weer terug rennen door de deur voordat ie dicht gaat, paar waves neerschieten en dan hoef je alleen de bovenverdieping nog te doen. Zo gebeurd :)
     
  3. Bartje..

    Bartje.. Nice

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij lukt het echt niet om 50 sterren combo te krijgen (die achievement), iemand tips? :9
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    I know. ;)
    Filmpje had ik alleen geplaatst om te laten zien welk chapter ik precies bedoelde. :)

    Maar het blijft tricky. :9
    [yt]aHMPE3vh0os[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2008
  5. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziek, dat laatste filmpje, ik kom nooit hoger dan 20. :eek:
     
  6. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    heb dat level echt 20.000x gespeeld, omdat ik de demo had en neit de game 8) dat stukje is wel hard idd, maar snap niet waarom hij niet dat de railing op sprong, dan had hij nog meer sterren...
    Heb de game laatst gehaald, vind toch dat er iets meer afwisseling in mocht zitten, dan was het echt een topgame geweest! (zijn er nog cheats of zo die je kunt unlocken?).
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Echt? Op Hard was mijn hoogste 38/41 sterren (bij de laatste eindbaas).
    Maar in mijn eerste poging om 50 of meer sterren te halen had ik gewoon 54 sterren (dezelfde locatie als het filmpje).
    Het is echt niet zo moeilijk hoor. :b:
     
  8. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik had het toen ook daar gedaan ja..
    is niet echt heel moeilijk...
    gewoon casual doen en dat stuk nemen als in het filmpje..
    je moet wel snel zijn want als je ff niemand neer schiet gaat je combo meter weer naar beneden..
    en dulle. ga je nog aan hard boiled beginne?;)
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zat er aan te denken om straks een beginnetje te maken... :9
    Ik hoop gewoon dat HB niet véél moeilijker is dan Hard. Het moet wel leuk blijven. :+
     
  10. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    is wel wat moeilijker dan hard..
    maar het gaat voroal om de eindbazen..
    die zijn het kutst
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Alsof die nog niet vervelend genoeg waren. :+
     
  12. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Weet iemand hier of deze game nog steeds 15 euro kost? Of was dat een tijdelijke aanbieding? En zo ja, waar precies dan (woon in Haarlem)? Alvast bedankt!
     
  13. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb mijn 360 terug dus ben meteen verder gegaan met Stranglehold. \o/ Ik krijg echter die achievement van 'barrage move with every weapon' of iets in die richting niet. :confused: Heb elk wapen gebruikt, behalve de rocketlauncher, moet het ook met dat wapen? 8)
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Yep. ;)
     
  15. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ondertussen al. Vond in dat verwoeste dorpje, of wat het ook is, een rocket launcher en kreeg toen de achievement. :thumbs: Heb hem ook uitgespeeld net. :) Die laatste level was wel irritant trouwens, bleven mannetjes komen. |:- Helaas kun je geen ondertitels inschakelen, want de helft van het verhaal kon ik niet verstaan. :+
    Nu misschien nog een keer uitspelen voor de laatste paar achievements. Heb nu 440/1000.
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2008
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik snap er ook geen bal van hoor. Enigste wat ik weet is dat Teqilla met die chick had, maar der vader was Wong en die wou niet dat ze met elkaar omgaan en toen werd ze weggehaald. Paar jaar later worden ze door Russen gekidnapped en wilt Wong de hulp van jou. Echt, hatelijk dat ze bij dit soort games geen ondertiteling hebben.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Tja, na een paar chapters kon het verhaal me al geen bal schelen. Nog twee achievements halen (van dat je alles hebt geunlocked in de shop) en dan de bazaar op. Toch is het een erg vermakelijke game, zeker als het in de budgetbak ligt.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Net gelezen in een geruchten rubriekje:
    Stranglehold 2... :D
     
  19. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Woei, hopelijk is die wel wat langer. :) Ben benieuwd wat het verhaal nu is...8)
     
  20. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    simpel , chinees raakt dochter (of nieuw liefje) kwijt door boos aardige boef , chinees schiet veel , deelt klapjes uit , verslaat de grote baas en leeft weer lang en gelukkig samen met dochter = stranglehold 2 8)
     

Deel Deze Pagina