Ga hem wel downloaden als ie op Marketplace staat Hopelijk niet meer dan een GB, want dat duurt jaren met m'n 40KB / Per seconde Internet xD
Ik denk dat deze game mij weer een beetje die vibe geeft die max payne vroeger op mij had . idd erg weinig berichten voor deze game .. word wel een topper ben ik van overtuigd
Ben ook van mening dat dit een erg goed spel gaat worden.Verbaas me dan ook dat er zo weinig aandacht voor is. Wat ik begrepen heb zou hij 6aug. al uitkomen.
Waar heb je dat dan ergens gelezen.Ik heb zonet nog even op IGN gekeken.Helaas staat de datum nu op 20 aug.Afwachten dus maar.
PS3-versie van Stranglehold is niet regiovrij Een moderator heeft op de officiƫle Midway forums bevestigd dat de PS3-versie van Stranglehold niet regiovrij zal zijn, wat betekend dat als je de game zou importeren uit Amerika, deze niet afspeelbaar is op een Europese PS3. Het heeft te maken met de film Hard Boiled, die in de special edition wordt meegeleverd. Blu-ray films kampen namelijk met licenties, wat tevens de reden is dat andere Blu-ray films ook niet regiovrij zijn. Desondanks zal de standaard editie, welke niet de film Hard Boiled bevat, ook regio gebonden zijn. Hier is echter nog geen verklaring voor gegeven. De Xbox 360-versie van Stranglehold zal wel gewoon regiovrij zijn. Dus hop, deze kan je dus dadelijk voor 35,- halen bij play-asia.com \o/
Mhm, had al verwacht dat tie zo groot zou zijn. Pff heb nog maar 4.8 GB over welke demo moet ik nou straks verwijderen ;( Download hem vanmiddag weg, ben dan toch niet thuis.
Wat een spel! Alles vliegt je om de oren en het speelt makkelijk en erg soepel! Dat precision aiming is erg vet, Top spel!