cool spel..maar kopen...denk het niet. Ik ben bang dat het toch snel eentonig gaat worden. is moeilijk te zeggen aan de hand van alleen de demo. maar misschien dat de multiplayer genoeg variatie brengt.
Sadist. Ik schiet ze met liefde in het hoofd. Die zoomfunctie is inderdaad vet. Verder is het schieten, schieten en nog eens schieten. De lineaire levels zijn wat jammer. Een richting, rennen en knallen. Dat viel mij een beetje tegen. Max Payne kwadraat.
je hebt maar een gedeelte van een level kunnen spelen, en je spreekt nu al van lineaire levels.......
oh je bedoelt het zo, toen ik lineare levels las, dacht ik dat je bedoelde dat ze eentonig zouden worden en saai,
Verwacht ook dat het een erg lineaire scripter shooter wordt. Hoop elementen uit eerdere games (zoals precision ed) en misschien ietwat te chaotisch/eentonig op den duur. Wacht iig nog wel even de reviews af.
Ik denk niet dat het spel gaat vervelen, want ik ik heb de demo net voor de 27ste keer opnieuw gespeeld en ik blijf het tof vinden.
Inderdaad, heb hem nu ook al heel veel keer gespeeld. Hangt er ook van af hoe je speelt, en dan die Multiplayer ziet er ook vet uit.
Nep dat je niet kan Reloaden??? Dan moet je toch echt eens ff die films gaan kijken die je net opnoemt. Niet reloaden is juist iets wat veel voorkomt in de Woo films. Dat is juist hartstikke dik gedaan. En die spin move. Prachtig met de Woo duiven. Hahahah i like this demo,. Ga hem zeker bij asia bestellen.
Ja gast, ik weet hoe het werkt in z'n films, dat betekend toch niet dat ik het "cool" moet vinden als het in de game ook zo gaat? Ik irriteer me mateloos aan zo'n dingen in zowel games als films. Daarnaast zitten in z'n films vaak zat momenten waar de schutter niet te zien is zodat men toch de "illusie" krijg dat er enig reloaden bij komt kijken. In de game is dat helemaal niet, en dat is gewoon nep, klaar.
Dan zal dit vast en zeker ook al eens gezegd zijn, maar ik 100% zekerheid: Bij de gegevens van Stranglehold staat dit: Release Date Aug, 2007 Genre Action Version Asia Nu geloof ik best dat ie regiovrij is, maar is het niet zo dat de boekjes / schermteksten / dialogen allemaal in het Japans zullen zijn (aangezien er bij Version Asia staat)
Als je van Hong Kong actiefilms houd, dan houd je hier zeker wel van. De actie en de shootouts zijn zo vet gedaan in deze game. Dit is zoals een actiegame moet zijn.
Lijkt wel een Jacky Chan game. Over die tafels en springen etc. Jammer dat je niet Close combat kan doen. Je kunt wel met je pistooltje meppen maar ik bedoel dan echt vechten.
Nee, heb al tig 'Asia' versie games, allemaal gewoon in het Engels. Soms heeft het hoesje wat japans erop, maar spel zelf is gewoon engels. Denk dat veel mensen ook de Asia versie van Crackdown hebben, ik ook en is ook gewoon allemaal Engels.