1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Stream libe game play online via laptop???

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Patrick1102, 10 jul 2013.

  1. Patrick1102

    Patrick1102 Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Stream live game play online via laptop???

    Goedemorgen allemaal,

    Is het mogelijk om van je Xbox live game play online te streamen via je laptop? Natuurlijk is dit mogelijk maar ik bedoel zonder een Avermedia of Elgato te kopen.
    Het liefste download ik gratis software op me laptop om te streamen.

    Ben gisteravond met Twitch.tv bezig geweest maar dit loopt niet vloeiend.
    Me xbox gelinked aan twitch dus was zonder laptop aan het streamen.

    Mocht je een idee hebben laat het me dan even weten.

    Groet Patrick.

    P.s. Weet niet of ik hier moet zijn of aan de pc kant :)
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2013
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Het antwoord op je vraag heb ik niet, voor mij te technisch haha. Mijn eerste ingeving is dat een soort tv-capture card de makkelijkste oplossing zou zijn..

    Ik denk dat je inderdaad meer kans maakt in het PC Algemeen, Internet & Mobile-topic. In dit gedeelte hebben we het eigenlijk puur over samen online gamen;) Succes:b:

    EDIT:
    Zou het misschien mogelijk zijn om een eventuele VGA/HDMI poort in je laptop niet als uitgang te gebruiken (zoals gebruikelijk) maar als ingang? Dus dat de laptop deels degradeert tot slechts een monitor die wordt aangesloten op je xbox (ipv dat je je tv erop aansluit)? Wanneer je xbox direct de beelden zendt naar je laptop (ipv je tv) ben je misschien al een hele stap in de goede richting.
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2013

Deel Deze Pagina