1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dark Miracle, 29 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ze komen naar europa. Heb ik een paar paginas eerder verteld.
    ga een paar paginas terug.
     
  2. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch maar even eentje halen.

    Die budget stick he, kon je die nou net zo makkelijk modden als de tourney editon? Dus dat je er gewoon Sanwa buttons in kan gooien zonder te solderen.
     
  4. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    als het goed is wel ja. Maar ik ben aant wachten op een foto/filmpje van de insides van die stick om te zien of het zon zelfde universal mounting plate heeft voor de joystick.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2009
  5. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Anime INTRO van Ryu op de 360. Ik denk dat dat wel wat anders is of niet? Wel vet btw :thumbs:
     
  6. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat het me even weten als je het weet.

    Ik snap die hele turbo button niet. Hoe werkt dat? Kan je dan b.v instellen dat een knop 3K is en als je die indruk dat hij dan de hele tijd heel snel achter elkaar 3K doet? (Dus b.v. Zangief's Lariat?)

    Edit: @ FFC The Ledgend: Sorry voor de EPIC FAIL
     
  7. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    vergeet turbos in dit spel. hele snelle manier om iedereen zn respect te verliezen lol.
     
  8. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach beetje in training mode kutten kan toch geen kwaat? Of laten zien hoe snel ik kan schieten in Call of Duty 4 :p

    Dus als iemand het kan uitleggen, graag.
     
  9. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    in training mode mag alles :p

    Turbo is inderdaad gewoon dat die knop constant "ingedrukt" wordt. Rapidfire. Dus Jab jab jab jab jab enz. Of welke knop dan ook (dus ook 3K). Je kan hier hele vieze dingen mee doen, maar zoals ik zei is het nogal een no-no.

    Het is dan wel weer handig voor Shmups enzo waar turbo settings ok zijn en soms zelfs nodig.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2009
  10. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil het ook graag kopen...:)

    Alleen zo als ik het hier hoor/lees is het eigenlijk gewoon kut met de 360 controller? ik heb geen ervaring met controller of stick ... Ik twijfel nog:{
     
  11. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    het kan wel hoor. maar denk een beetje aan FPS games en keyboard/muis vs controller maar dan nog ietsje erger.
     
  12. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus het is wat moeilijker om te leren. Als je het zo vergelijkt idegeval. CoD4 met controller is niet kut als je het kan. Muis/toetsenbord is wel beter maar controller is ook oke, als je het maar kan. Kwestie van leren / oefenen denk ik dan...;)
     
  13. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nog nooit met een andere d-pad gespeeld hebt, dan gaat het minder moeilijk zijn om het jezelf aan te leren. Als je daarentegen de luxe van een betere d-pad of een arcade stick hebt gekend, dan is het een ware marteling ;)
     
  14. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
  15. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    werkt ie als in werken die amerikaanse producten op europese consoles? Dan ja, geen regio protectie op controllers enzo.

    Zo'n gast is naar CES in vegas, hij zei dat hij meer info zou hebben als hij terug is.
     
  16. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Old Skool toch?

    Zit hij ook op xbw?

    Edit: Hier kun je de Madcatz pad bestellen voor ongeveer 30 euro. Vlgens mij versturen ze naar Nederland.

    Edit2: En bol.com verkoopt de Madcatz producten (inclusief de Tourney edition :) ) ook. Dit is denk ik wel confirmation voor Nederland.
    Budget stick voor 80
    Tourney voor 150
    De pads voor 45
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2009
  17. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice! Verrotte is wel dat je niet kan kiezen welke je kan nemen (pads). Je krijgt ze dus willekeurig :confused:

    Ik zei toch dat ze ook hier kwamen :p Heel de MM ligt er straks mee vol (bij wijze van)
     
  18. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Bedankt Karmeem en Speurneus. Besteld bij bol.com 2-3 weken wachtijd 8)

    @ FFC The Legend; Je kan wel kiezen welke pad je krijgt. Geef het gewoon even door aan de lever.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2009
  19. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    De streetfighter 4 CE bij amazon.co.uk kost nog geen 60 pond. Dit komt dus neer op ongeveer 66 euro. De prijs daarvan valt dus heel erg mee. Ook die Mad Cats controllers zijn daar erg goedkoop maar dat stond hierboven al.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina