1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dark Miracle, 29 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Beetje offtopic,

Maar bij SF HD remix voor XBLA how the hell voer je die super moves uit?
    Er staat dan bijv (charge.<,>,<,>,P) Maar wat ik ook doe niks lukt!?
    Hoe charge je dan?

Mvg,

Michael

2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    charge wil zeggen dat je de eerste input: in dit geval <-- (achter) ingedrukt houdt voor ongeveer 2 seconde. Zelfde als met Guile zijn flashkick of Honda zijn headbutt.

Dan in plaats naar voren te drukken en punch doe je dan nog een keer extra naar achter en weer naar voren drukken.

Dus 2 seconde links in houden en dan snel rechts, links, rechts.

op moment dat je laatste keer rechts drukt druk je gelijk punch

3. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IMO onmogenlijk met pad.

Haal die Madcatz pad wel in de winkel want 45 vind ik nog best veel geld, kan vast wel ergens goedkoper.

4. Xboxgamernr1

Xboxgamernr1 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb toch wel gemerkt nu ik ook weer een paar potjes SFII HD remix heb gedaan dat ik voor SFIV toch ECHT een gamepad moet gaan kopen. Sommige moves gaan gewoon zoooo moeilijk. Bijvoorbeeld de super moves, die moet ik eerst 10x indrukken en de 11e keer lukt het pas.

5. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Gewone xbox pads waren bij launch ook 45 euro en nu nog steeds 40

6. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    precies, en aangezien deze bedoeld zijn als een upgrade is die 5 euro extra niet zo gek.

Al is het wel duur, klootzakken hebben een gewoon het dollarteken veranderen voor een euro teken. Maarja, Europa maakt alles te duur.

Trouwens, SF2 is over het algemeen één van de strengste games als het gaat om inputs dus je bent niet de enige, samen met mij, als je moeite hebt met bepaalde dingen.

Laatst bewerkt: 11 jan 2009
  7. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    En het zijn ook collector's items dus dan mag het ook wel iets meer kosten imo.

Maarja gewoon importeren is ook een optie en scheelt je euro's ;)

8. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na dit allemaal een beetje gelezen te hebben begin ik ook wel te denken aan zo een pad. Moet er alleen nog even tegenaan kijken.

9. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    De ps3 kost bij http://www.foregames.nl 99 euro. Een beetje teveel van het goeie voor mij als Streetfighter fan van het eerste uur.

10. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben in principe tegen CE's/LE's. Ik haal gewoon de normale versie.
    shipping en invoerbelasting is een bitch.

11. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Jij wilt niet weten hoeveel ik al uit het buitenland heb gehaald en echt hoogstens 5x douane moeten betalen.

Shipping is misschien de enige drempel maar met een beetje goed zoeken kom je zeker onder de 45 euro inc shipping.

12. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ik bestel ook vaak uit het buitenland maar zon grote doos en een waarde van $150, weet niet hoe makkelijk dat door de douane komt. Dat is natuurlijk als ik het heb over de TE stick, de enige die voor mij interessant is.

Ik heb mischien een hele goede deal voor iemand hier die geinterreseert is in een stick van dezelfde kwaliteit van de TE stick maar goedkoper, en werkt voor 360 en ps3.

13. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    PM me ff voor meer info *)

15. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg bericht van Bol.com aangaande de padjes:

Nou, wat ik hieruit opmaak is dat Bol.com beweert goedkoper te zijn. Dus worden ze misschien €49 in de winkel?

Ik denk persoonlijk van niet, maar je weet maar nooit.

Maar dat "goedkoper aanbieden" geloof ik niet.

@Kareem: dat dollar teken omzetten naar een euro teken klopt niet helemaal. De amerikaanse prijzen zijn niet incl. btw. Uiteindelijk betalen ze wel minder ja.

16. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet er nog even over nadenken. Mijn verjaardag komt er aan en ik vraag mischien die tournament edition stick. Als ik dat doe verkoop ik mijn huidige stick, maar weet nog niet zeker of ik dat ga vragen dus.

Dit is mijn stick. De paarse knopjes (zelfde merk+type wel) zitten erin zodat ik mijn stick kon onderscheiden van anderen op tourneys. Zelfde joystick en knopjes als in de tournament edition stick van SF4.

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Wat is beter? Een Hori EX2 stick van 70 euro of een Street Fighter Arcade stick van MadCatz van 80 euro?

18. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    madcatz voor 80, zonder twijfel

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Okay goed. Ik heb net mijn bestelling voor de Hori EX2 stick geannuleerd. In plaats daarvan de madcatz stick besteld van 80 euro. Hij ziet er ook nog een stukje vetter uit dan de Hori stick, dus dat is een pluspunt. Die Tournament stick ziet er helemaal tof uit, maar die is voor mij echt te duur.

20. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat die Madcatz pads of budget stick collector items zijn (een term die je veel te vaak ziet tegenwoordig) De tourney wel maar die pads liggen straks waarschijnlijk gewoon in elke MM\o/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina