Street Fighter IV [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dark Miracle, 29 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind Guile altijd wel cool, maar die heeft niet zulke goede moves (als je het bijvoorbeeld vergelijkt met Ken en Ryu). Ik heb nog geen idee met welke characters ik ga spelen. Ik moet nog even bekijken wat ik lekkerder vind spelen, de oplaad characters of de characters waarbij je moves doet met de halve draaitjes met je stick. Misschien dat ik begin met Cammy ofzow, Kylie Minogue speelde dat character in die uberslechte Street Fighter film. Die film heeft echt de characters van Ken, Ryu en Blanka verkracht. Die film is zo slecht dat die stiekum toch een beetje leuk is.

2. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    http://forums.shoryuken.com/showthread.php?t=165678&page=45

spit dit topic door. van vf had ik echt 50 dedicated vf channels in mn youtube account staan. Maar ben lui geworden en heb dat niet met SF.

*edit* dat kanaal van min0ra wordt regelmatig geupdate trouwens.

Laatst bewerkt: 16 jan 2009
  3. dubbelstinkkk

dubbelstinkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    De Gcshop is goedkoper ;)

5. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik wil een keer een fighting game hebben waar je veel combo's moet uitvoeren etc. en dat je echt je best moet doen om ze te leren. Is dit dan een goede? En is het ook handig om zo'n fighting stick of zo'n pad te hebben? Wou laatst wel de trial van het arcade spelletje spelen maar net die avond ging me xbox kapot dus....
    EDIT:
    Ik kan nu wel een fighting game uittesten ( Soul Calibur 3 op de PS2) maar is dit een beetje te vergelijken met SFIV

7. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Ja nugget leg, dit is een goede. maar begrijp het is niet alleen combos, het is ook veel spacing, mindgames en proberen die opening te vinden/maken om die combo te landen. Het is geen button masher dus je moet je best doen. En ja, zon stick of pad is een grote upgrade van de normale 360 pad (voor fighting games en old school games dan).

Ik zou nog confirmen;

De budget versie heeft dezelfde modability als de TE stick. Dus je kan zonder te zonderen of casemodden de stick en buttons swappen voor sanwa of seimitsu parts.

8. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik snap best dat het niet alleen combo is ;)
    Komt er misschien een demo van dit spel?? Wil het namelijk het liefst even uittesten voordat ik op koop overga.

9. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
  10. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    En welke (opkomende?)games kun je nog allemaal meer spelen met die pads ? Want ik als ik al zo'n ding koop wil ik niet dat ik maar met 1 spel kan gebruiken.

EDIT:

Denk btw. dat ik eerst het spel los koop. En als het dan leuk is ga sparen voor zo'n stick of pad.

11. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Alle fighters die je maar kan verzinnen. XBLA games zijn beter met een goede d-pad of stick, denk aan Megaman 9, streets of rage en dat soort dingen.

Ze werken ook op de pc dus ze zijn handig voor emulators. Denk aan nes/snes/genesis/arcade. Die spelen allemaal beter met een goede d-pad of stick. Grote online community voor fighters ook via emulators.

12. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Al deze info is al meerdere keren in dit topic gepost. Kom op gasten even lezen is ook geen ramp.

13. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry heb niet echt zin om 29 paginas door te lezen. Maar me vragen zijn nu toch op :p

14. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    kan ook de zoek functie gebruiken

15. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Owja vergeten -.-
    Ik ga deze game heel waarschijnlijk halen en daarna nog zo'n speciale controller.

16. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Heb zelf dan de hori ex2 stick.
    Maar begin toch te twijfelen om zo een madcatz pad erbij te halen van 40,- euro.

Maar het lijkt mij dat de stick toch beter speelt i.p.v een "betere aangepaste fighting" pad?

17. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand je vraagt wat hij moet kopen: de standard arcade stick van mad catz of de Hori, welke zouden jullie hem dan aanbevelen? Ikzelf zou de pad zeggen, maar bon.

Ik las zojuist hetvolgende
    bron: http://kotaku.com/5128370/ces-09-hands-on-with-mad-catzs-sfiv-fightstick--fightpad

jullie mening?

edit/ smokey, zeker doen, altijd gezellig als je wat vrienden thuis hebt, dan kunnen ze tenminste op een degelijke pad spelen :)

18. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Madcatz Tournament edition Fightstick > Madcatz Standard Fightstick > Hori EX2. En pad als je pad speler bent.

19. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het ook ligt aan voorkeur en gewenning. Als je meer de arcade gewend bent is zo'n stick een must, maar ben je van de snes generatie dan ligt de pad je misschien beter.

20. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Wat maakt de madcatz stick beter dan de hori ex2?
    Mja..

Ben 23 maar nooit echt een arcade speler geweest en toch vind ik die stick lekkerder spelen dan met de pad.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina