1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dark Miracle, 29 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ok dan, beter. Kijken waar ik de stick voor een relaxt prijsje kan regelen.
     
  2. DaanNL

    DaanNL Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde nog even toevoegen dat er zeker weten SF4 toernooien gaan komen georiganiseerd via drakenslag.com ... De oude SF garde (top van sf2 en 3rd strike van NL) is nog steeds actief en zal ook met SF4 weer van de partij zijn.. Daarom raad ik aan dat iedereen die serieus met SF4 bezig wilt gaan zijn even lid word!
     
  3. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hb even bij xboxhome gevraagt of ze die pads nog krijgen:
    Client: kan ik hier toevallig ook die Fight pad bestellen

    Client:

    Client: ik zie namelijk alleen de sticks hier staan

    Art: Deze is nog niet beschikbaar hoorde ik mijn collega vanmiddag zeggen. Zodra deze beschikbaar wordt zal deze direct op de website verschijnen.

    Client: ok bedankt:)


    Ik bn Client, Art hielp mij
    Zo te zien komen ze(miss) nog.
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik zou voor 20 euro meer die mad catz stick nemen. Die is wat steviger volgenbs mij en meer opties
     
  5. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    de dagen gaan zooo langzaam als je weet wanneer het spel uitkomt waarop je wacht:)
     
  6. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Hopelijk heb ik m'n Tournament Edition snel binnen. Kan je 'm trouwens ook aansluiten op de computer?
     
  7. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep. Ik voeg je even toe want tegen een Street Fighter Legend wil ik wel spelen :9
     
  8. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu zit ik te twijfelen of ik hem wel bij de release koop. Zit namelijk weer helemaal in de ryhtm game verslaving ook al is me xbox kapot.
     
  9. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is meer een kwestie of je eraan kan komen. De Mad Catz sticks staan op bol.com though. Ik bedoel alleen zonder moeilijk te doen, eentje die je overal kunt krijgen, gewoon mee te spelen is, niet te duur, etc.

    Ik en een paar top gasten uit NL (waaronder Ferdi en AQH) kunnen prima spelen met een Hori stick. Punt is, je skills gaan niet sky high als je de beste van het beste hebt. Kwa opties zijn de Mad Catz sticks zeer nice, maar voor 25 euro extra (dan bedoel je deze neem ik aan) weet je niet eens zeker of de arcade parts zo stabiel zijn. (Er zitten geen echte arcade parts in, etc) Hori is toch echt 1 van de beste in kwaliteit sticks maken, en dat is algemeen bekend. Maarja misschien gaat die Tournament Stick van Mad Catz daar een stokje voor steken. (Die is vast 100% zeker goed, in vergelijking met hun helft-van-de-prijs stick) Ik hoop het ook wel, want Hori is zo'n beetje de enige echte sticksupplier.

    Wie is een Street Fighter Legend O_O
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2009
  10. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat je rockband2 hebt, als je daar ook de drum/bass/gitaar en mic voor hebt, dan zou ik zeggen: stop je spendingspree nu het nog kan! ;)

    OT
    @ nindo: Zo op zich is de Hori misschien beter, maar je kan (volgens de reviews) alles makkelijk vervangen, wat minder makkelijk is bij de hori.
     
  11. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar met Street Fighter ga ik dan toch geld uitgeven aan controllers etc. :p
    Maar ik ga toch maar Street Fighter Pre-Orderen
     
  12. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je kan het vervangen, maar ben je uiteindelijk toch duurder uit. Anyway, hij heeft opzich gelijk dat het steviger is. Een Hori stick kan wat minder makkelijk in de handen zitten (voor mensen met grote handen bijvoorbeeld) en de bouw is niet zo zwaar. Maarja, wie ben ik om te vertellen dat jullie misschien niet het geld erin willen steken... alleen alles hoeft niet meteen goed, als je maar kan spelen ;)
     
  13. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Nindo, die hori knoppen willen het nogal vaak begeven na een tijd van gebruik. Vervangen is een BITCH. In die van madcatz is het gewoon een kwestie van nieuwe knop erin klikken. Dat alleen is de 20 euro al waard imho. Daarnaast is het ook nog een betere stick dan de ex2, serieus.

    *edit*

    nindo jij hebt die doa versie, die is beter dan de ex2/vf/soul calibur whatever stick.

    BTW BigSyke, het is een stuk mooier in persoon, ik was verbaast toen ik het speelde.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2009
  14. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Oops, my bad. En ok, en de prijs van een ex2 is 70 euro, ik dacht 40. Ga maar voor de Mad Catz stick boys. \o/
     
  15. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ik ben alleen bang dat het snel saai word wat kan ik doen zodat het leuk blijft?
     
  16. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    leren en beter worden, daar zit de lol.
     
  17. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je tegen een betere speler speelt, is het nooit saai. Tenminste, als je het niet leuk vind om te verliezen. Als je niet wilt verliezen, dan ga je ervoor werken, en hoeveel je ervoor gaat werken, is hetzelfde als dat je terug krijgt. Fighting games kunnen high rewarding zijn. O-)
     
  18. Mystic2010

    Mystic2010 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ze toevallig dit weekend gemailed en vandaag antwoord ontvangen:
    Ze gaan alle (die in Europa uitkomen althans) controllers aanbieden, 42 ex verzending. Vind het wel prijzig :x.
     
  19. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    42 prijzig? wat kost een officiële controller dan. onthou dit is een UPGRADE van de officiële pad.
     
  20. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    normale kost 45 euro dacht ik, nouja ik ga em gewoon halen. Dan maar wat meer werken komende tijd. Die game moet gewoon lekker te spelen zijn
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina