1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dark Miracle, 29 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel goed komen (hoop ik) Anders dan kunnen ze hem mischien nog met een patch uit online play bannen mocht hij te sterk zijn.
     
  2. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Idd wel te hopen dat het goed komt maar neem aan dat Capcom er wel rekening mee gehouden heeft.
     
  3. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
  4. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270




    ze hebben nu een bericht op hun site gezet..

    Street Fighter IV Fight Pad
     
  5. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Akuma? Akuma is mid tier in SF4.

    Of Seth broken is moet nog maar gezien worden. Lijkt er wel op maar hij schijnt geen damage te doen en damage te nemen als een bitch.
     
  6. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Tof dat de fans van sagat ook nog een andere optie krijgen :+
     
  7. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270

    dat kan wel zo zijn maar persoonlijk vind ik hem te overpowerd.
     
  8. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
  9. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
  10. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    echt he...

    :{
     
  11. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ;)

    Street Fighter IV Community Interview

    [GT]44722[/GT]
     
  12. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is nog niet uit, niemand hier kan persoonlijke meningen hebben over deze dingen. Daarnaast is Akuma simpelweg ver van overpowered, met alles wat nu bekend is van het spel is het ene gemiddelde character die het niet bijzonder moeilijk maakt voor de rest van de cast.

    Vergelijk hem niet met HDremix Akuma.

    Ik ben eerlijk gezegt wel benieuwd waarom je dit vind trouwens. Kan je je mening toelichten?
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2009
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Heb inmiddels ook SF IV LE + de "budget" stick van Madcatz besteld en door al die filmpjes begint het wel te kriebelen.

    Op de SNES bij een vriend deden we altijd deeltje 2. Op de PS had ik zelf Marvel Super Heroes vs. Street Fighter, maar daar hoor je hier niemand over. Ik vond het destijds echt een top game. Ik had laatst wel gezien dat hij op gamerankings als gemiddelde de 8 niet eens haalde volgens mij, maar ik vond hem in mijn beleving beter dan SF2. Al die supers vond ik ook zo gruwelijk in die game. Wolverine was geweldig. Iemand hier die die game gespeeld heeft?
     
  14. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270

    sorry kareem,.
    ik had het over Akuma van de vorige games.:9
     
  15. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    ah ok, kijk das een ander verhaal lol. Maarja hoe hij het in andere spellen deed betekend niet veel, in sf3 3rd strike was hij ook gewoon mid tier. terwijl hij in super turbo veel en veels te goed was. Wat telt is niet de type moves, maar de properties van z'n moves. En die veranderen van spel tot spel.

    Btw, ik had het fout. Akuma is hoger dan mid tier. Top 5, of top 6 ofzo (van de 16 characters in de arcade). Maarja als je kijkt naar z'n matchups zijn ze nergens eenzijdig.

    En pascal, de VS series zijn gruwelijk. Marvel vs Capcom 2 was jarenlang DE publiekstrekker in amerika.
     
  16. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm als ik zo lees dat die pads bij Xboxhome pas gekomen op of na de release, ga ik er tog eentje bestellen bij Bol.com.
    Wel jammer, net als SF4 uitkomt, ben ik op skivakantie:p
    Maarja dan wel een leuke thuiskomer. Een pad op de mat, en SF4 in het verschiet
     
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    huh maar je verwacht je pad op de mat als je thuis komt? Dan maakt het toch niet uit dat je de pad na release krijgt als je op vakantie bent?


    En over Seth: Hij lijkt mij overpowered omdat hij teveel moves heft die erg goed lijken.

    Hierdoor heeft hij meer gereedschap tot zijn beschikking voor elke situatie.

    Zijn Sonic Boom is bijvoorbeeld sneller dan Guile omdat het geen charge heeft, hij heeft DP voor anti air en SPD voor dichtbij en hij is snel.

    Normaal hebben snelle poppetjes niet snel een special zoals SPD. Ook hebben grapplers nooit projectiles.

    Daarnaast heeft hij ook de lange benen van Dhalsim dus is hij goed van veraf, goed van mid range en van dichtbij. Hij heeft voor welke situatie iets.

    Waar Zangief van veraf weinig kan, of Dhalsim van dichtbij niets kan.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    [GT]44750[/GT]
     
  19. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Seth krijgt vast wel de tourney ban. Ben meer benieuwd naar Gouken, of hij echt broken is. Aan de ene kant zie ik wat dingen wat wel te goed is (gestoorde damage, goede attack/defense -demon flips, air hadouken, parry ala dead or alive 4-) maar aan de andere kant compenseert het wel met die upwaardse tatsumaki die helemaal niet zo goed is. (nog minder safe als een shoryuken)
     
  20. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er hier belgen die al bij gcshop iets besteld hebben?
    Ik vraag me af of GCshop ook in België een plek hebben, anders worden de verzendkosten wat duur vrees ik. Ofwel moet ik naar gametown gaan, maar ik weet niet juist wat ik daarvan moet denken, ze beantwoorden mijn mails nogeens niet. Iemand ervaringen bij deze shops, of misschien andere voorstellen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina