Street Fighter IV [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dark Miracle, 29 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 25 jan 2009
  2. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    En als je geen dure stick wilt is het enige alternatief die 6 knoppen madcatz dingen? Of is daar nog variatie in?
     
  5. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    ja of de Hori EX2.
     
  6. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Hori heeft ook arcadesticks of een VSHG (Sega)

    Anders kan je ook costum sticks kopen(kost wel meer maar zijn wel goed)
     
  7. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    VSHG is voor de PS3 en gaat nu voor $300 op ebay lol. Custom is overkill als je net begint.

    Als je geen dure stick wil dan zou ik standaard madcatz stick halen, of die pad.
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2009
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Zie hier veel gedebate over de kwaliteit van al die sticks.

    Als julie moesten kiezen tussen die (Hori EX2 of Madkatz arcade fighting stick) "goedkope" stick(s) of een Street Fighter IV Madkatz pad waar zou julie voorkeur liggen.

    Kwaliteitwise altijd bij een stick of zeg je of een dure stick of een gamepad?
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2009
  9. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    vergeet die ex2. of die madcatz standard stick, of die pad.

    licht aan hoe je wilt spelen, pad of stick. Ik zeg altijd stick maatja moet je er voor over hebben.
     
  10. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga hetvolgende voor jezelf na: "toen ik vroeger tekken 3 kocht (wat iedereen wss wel gehad heeft), speelde ik toen altijd met eddie en ramde ik er gewoon wat op alle knopjes?" Als je antwoord hierop ja is, dan zou ik de pad pakken, want de kans is groot dat je het snel gaat beu worden :). Ik wil hier niemand bevooroordelen, maar als je zo iemand bent, dan kan je beter jezelf de kosten besparen want het zeker niet een gemakkelijk spel om in te komen, laat staan het te kennen.
     
  11. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    shagoe, ik was PRECIES zo'n persoon. sterker nog, ik stelde alle knopjes in als shotcuts zodat ik alleen maar vette breakdance moves deed. hahaha. Maarja we zijn allemaal tikje ouder toch?
     
  12. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Ik heb de TE besteld, ook al heb ik totaal geen ervaring met arcade sticks. Wil gewoon meteen starten met de beste.
     
  13. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb nog nooit een Street Fighter gespeeld, maar ik ben wel van plan deze te kopen.
    Is zo'n fight stick nou echt nodig ? Of kan het ook goed gaan met een controller ? Ik heb niet zo veel ervaring met fighters behalve een paar Tekken delen en Soul Calibur IV.
    Zou ik dan die stick kopen of gewoon met de controller spelen ???
     
  14. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zal niet onspeelbaar zijn met controller. Maar het is nu eenmaal een gegeven dat een stick beter is voor fighters.
     
  15. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Een stick is niet noodzakelijk. Gewoon pakken wat jou het beste lijkt. Het is alleen wel zo dat bijna alle pro's gebruik maken van een stick.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 jan 2009
  16. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ja oké ik zie het wel. Als Operation Flashpoint 2 uitgesteld word denk ik wel dat ik er eentje koop ^^
    Ik heb echt zin in Street Fighter, 20 februari toch ?
     
  17. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Kareem, misbruiker! :D Je kon gewoon de hele tijd kruisje-vierkant--bolletje-driehoek deed, dan bleef je gewoon gaan, niets aan. Gelukkig kon je er goed doorbeuken met brian en paul :p

    Nukem 007: het gaat met de 360 controller, maar het verpest het spel als het ware. Ik gebruik momenteel de LS van de controller want deze gaat voor mij beter dan die dpad (misschien nog een gewoonte van op de PS2, de plaatsing van de dpad daar is echt beter). Het is veel geld MAAR niet zoveel als die mensen die het volledige rockband pakket hebben gekocht :>.
    En als het nu over een gelimiteerde voorraad gaat (wat ik betwijfel want nu kan madcatz EINDELIJK nog eens wat verkopen), dan kan je ze later nog verkopen voor een pak meer ;).
     
  18. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Waarschijnlijk kun je 'm al een paar dagen eerder krijgen, aangezien het geen super release is, zoals Gears of War of GTA IV.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 jan 2009
  19. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat gebeurt er eigelijk als je een spel te vroeg kunt kopen? Ik ken wel een paar winkels ze er niet moeilijk om zouden doen, maar komt het dan niet op je gamertag? Ik weet nog dat er zoveel drama was bij de FRS hier in belgië die Halo3 een week te vroeg zat te verkopen :lol:.
     
  20. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Als je 'm echt weken te vroeg hebt kunnen er problemen ontstaan. Heb je 'm één of twee dagen voor de release dan gebeurt er niks.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina