1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dark Miracle, 29 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    hey Fulaani, ken je miss wat van die goede Guile spelers? Guile is de man, en zou graag wat van zn shit zien:)
    Btw. Pad word tog beter beoordeeld van de stick, hmm...
     
  3. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    *edit* van sf4. geen idee man. Gilley is een amerikaanse guile. das alles wat ik weet lol.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2009
  4. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn ik kijk egt mn ogen uit op die sticks afdeling van Shoryuken.com
    Zou zo'n ding ook wel willen(maken)
     
  6. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan doe je dat toch gewoon, ken je een schrijnwerkerij? Plexi glas, daar kom je makkelijk aan. Maar je bent er lang mee bezig, wat mij spijtig genoeg niet kan boeien.

    Trouwens, die amerikaan die Kareem bedoelde heeft vroeger wat combo filmpjes gemaakt en hij heeft er nu een nieuwe gemaakt voor SF4, misschien dat deze je dan kan bekoren :thumbs:.



    http://www.youtube.com/watch?v=lato8FmMoIQ

    /edit, die super naar ultra is best wel nice ^^.

    /edit 2, dit kan je toch niet menen, wat een aasgieren zijn de belgische shops toch: http://www.consoleshop.be/product/6...ighter-iv-arcade-fighting-stick-xbox-360.html

    Ik kan voor dat geld beter naar me grootvader gaan vragen ofdat ik niet even mag gaan knutselen in de schrijnwerkerij :confused:. Maar hier kan ik dan wel weer lekker onder rembours betalen en een combi SF4+stick voor 140 euro, mmm, twijfel twijfel.
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2009
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    zou ik niet doen. De levens duur van Hori sticks is niet echt lang. Bovendien heb je grote kans dat in maart de Madcatz stick niet meer leverbaar is. Ik haat ook spelen met 360 controller op dit moment maar wacht toch 3 weekjes tot mijn mad catz stick binnenkomt
     
  8. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    weet niet of anderen Kareem zijn post mis interpreteerden? Maar hij bedoelt niet dat vanuit het perspectief van de reviewer deze stick een Joe Average oftewel een middelmatige stick is. (dit dacht ik eerst zelf)

    Hij bedoelt dat de reviewer zichzelf als een joe average (casual speler) ziet die niet 100+ dollar wil uitgeven voor een stick maar wel iets goedkopers wil kopen wat de moeite waard is.

    Verder wel goede review vind ik.
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2009
  10. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei het idd mischien een beetje onduidelijk haha.

    Maarja ik vond het echt een hele goede review, het is niet de beste stick, maar het is wel de beste stick voor het geld. Die je daarnaast nog zou kunnen upgraden naar een stick die je wel "de beste" kunt noemen als je dat ooit zou willen.
     
  11. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de hori ex2 geannulleerd , ik moet maar gewoon ff geduld hebben en dan haal ik die madcatz stick wel, vind die eigenlijk ook veel mooier
     
  12. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Prachtige review, maar wat ik me afvraag, die blubber aan die schroeven (in dit geval rode blubber), wat is dat eigelijk? Om speling van de schroeven te voorkomen?

    En ze mochten voor mij toch wel wat meer speling maken voor die kabel die naar de USB gaat, die ziet er toch wel erg aangespannen uit.

    [​IMG]

    Hoe zit het trouwens met het aansluiten van je headset? Ik zie een headphone jack, maar krijg je een tussenstukje ofzo erbij?
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2009
  13. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat rode spul is om te voorkomen dat ze los trillen of losgemaakt kunnen worden.
    Soort security seal cq locktite.

    En je krijgt er idd een verloopje bij voor de headset als ik het goed begrepen had.
     
  14. rain

    rain Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een paar pagina`s terug een review gezien dat iemand die Madcatz TE arcade stick van onderen openmaakte!Is het niet makkelijker om de bovenkant open te maken?greetz
     
  15. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    normaal gesproken maak je ook de top plate open.
     
  16. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Super review zonder allerlei pro-gezeur, maar gewoon hoe hij speelt en of hij het geld waard is voor een non-hardcore fighting game speler. Ik denk dat ik ook maar voor de stick ga, lijkt me toch erg vet:b:
    En als ik wil, kan ik eindelijk ook zelf modden, zonder te solderen enz.:)
    Trouwens iemand posste laatst zon duitse site voor Sanwa parts etc. zijn er ook nederlandse winkels of is dat de dichtsbijzijnde shop?
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2009
  17. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    De TE is een x aantal dagen uitgesteld. Eerder had ik hier vermeld dat hij 2 feb zou komen. Deze datum vervalt jammer genoeg. Zal nu toch wel rond de 20ste pas worden.
     
  18. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toch de Hori ex2 stick binnne gekregen , en vandaag mee gespeeld , 10 x beter als met d-pad.Ik kreeg namelijk met de 360 controller de super van Chun li er niet uit , en met die stick lukte het me nu in 1 keer.

    Im Ghappy !
     
  19. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik ben van plan als Street Fighter IV bij mij op de mat ligt ook een Hori EX2 stick te kopen. Weet er iemand een ( nederlandse ) site waar ik hem goedkoop kan krijgen ?
     
  20. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    bol.com :) heb hem gisteren besteld vandaag in huis
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina