1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dark Miracle, 29 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga gewoon voor die Madcatz stick, hij beter in qualiteit geschat als de EX2. Mocht er iets kapot gaan, kan je het altijd vervangen. En als je de stick saai vind worden, koop je wat leuk gekleurde knopjes:D

    Trouwens wat is die kaart die men bij beide sticks krijgt(Budget& TE)? Staan daar gewoon moves op ofwat?
     
  2. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
  3. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Vette achievements iig. Wat zijn trouwens die Medals?? en Icons...
    Deze is maf:
    Sunny Daze - 40 - Perform 365 flashy background finishes.
     
  4. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    De achievements zijn al een hele tijd bekend, hoor. :)
     
  5. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Niet.....dat waren PS3 trophy's maar ze zijn precies hetzelfde :p
     
  6. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik denk dat ik hem neem met een abbo op de PU.. :D
     
  7. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    De Power Unlimited zuigt. Als ik jou was zou ik Street Fighter IV gewoon in de winkel kopen en dat schijtblad lekker laten liggen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 feb 2009
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Tot je 16e is het blad leuk, daarna is het gewoon een kinderachtig blad. En als je gebruik maakt van de actie, dan moet je minimaal 2 maanden wachten op je spel. Dus je krijgt hem pas ver na de release binnen.
     
  9. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Bestel hem dan gewoon bij Gamehubs en speel hem een week na de release.
     
  10. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ja idd, op ander forum hadden mensen ook al gezegd dat hem heel laat binnen krijgt..
    Maar ik wil hem natuurlijk op de release hebben..
    Misschien toch maar op de ouderwetse manier naar de winkel fietsen :D
     
  11. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Kon je niet eerder zeggen dat het een schijt blad was?! Heb ik voor niks zo n abbo met sf4 gepakt. Als jullie ook zeggen dat de donald duck slecht is dan zeg ik die dan ook wel op. Misschien moet ik toch maar eens gaan beginnen aan de playboy en FHM op mn 26ste wat ben ik toch slecht bezig.

    Maarja voor 57 euro nog wat krijg je wel zo n kutblad thuis (12 x per jaar) oftwel gratis.

    @ Sharky

    Kan de meningen van JJ, Steven en Jan toch meestal wel waarderen. Jammer dat de oudjes er niet meer bij zitten zoals Rogier.
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2009
  12. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Bwhahaha als je gamekings heb gezien weet je toch genoeg ;)
     
  13. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik ga gewoon maar wachten op de MadCatz stick. Tegen de tijd dat de HRAP binnen zou zijn, is de MadCatz al uit. Ook maken de verzendkosten de HRAP duurder als de tournament, dus is die optie maar uit mijn hoofd gezet (Tenzij iemand een Nederlands adresje weet natuurlijk).

    De EX2 lijkt me niet een slechte stick, maar mensen die iets serieuzer tegen fighters aan kijken, importen al snel voor een paar tientjes de Sanwa JLF stick en buttons. Misschien dat ik dat na een aantal maanden/slijtage sympthonen ook doe. De tournament edition is imo wel waar voor je geld en ik zou hem ook 'makkelijk' betalen kunnen. Maar ik vind het toch nog iets teveel geld voor een controller. Echter is ligt het formaat van de TE me wel weer denk ik.

    Weet iemand of de Mad Catz stick op 12 Februari of op 20 Februari gereleased word?
     
  14. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Dat weet nog nog niemand aangezien ie is uit gesteld. Maar ga er maar vanuit pas rond de 20ste.
     
  15. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ah, ke. Jammer. Ik ben nu bezig met MK vs DC Universe en deze lijkt me zelfs al met een stuk een stuk beter te spelen, want het D-pad op de Microsoft controller is echt belachelijk. Of weet iemand misschien een aftermarket controller die een "PS3" D-pad heeft? Ik geloof dat er 1 op Play Asia staat, waar de stick een D-pad is en de D-pad een stick. Echter weet ik niet of de functies dan ook veranderd zijn.
     
  16. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Ik speel Super Street Fighter II Turbo HD Remix met m'n linker analoge stick, werkt veel beter dan die klote D-pad.
     
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Tjah, maar die stick werkt ook weer zo goed niet i.m.o. Ik zie het dus als overleven, tot ik op de Arcade overstap :p.
     
  18. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik speel ook met dat linker stickje. Speelt wel aardig maar een fight stick lijkt me toch een stuk beter werken. FF sparen dus...
     
  19. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is deze iets voor je:

    [​IMG]

    http://store.videogamecentral.com/ps2-to-xbox360-controller-adapter.html
     
  20. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina