1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dark Miracle, 29 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha dat is gewoon een EX2, nee dat maakt verschil:p
    Ik verander egt niet van gedachte om nou ineens een Hori SFIV stick te kopen, ipv mn Madcatz
    Btw komen die sticks en pads morgen hier al uit?? Zo ja, dan verkeer ik een zeer heugelijke staat:D:D
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2009
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    inderdaad en ook nog eens schandalig duur. De gewone Ex2 zonder SF print is 60 euro.
     
  3. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Serieus? Damn, dan ben je wel echt een mongool als je die "nieuwe" koopt. 8)
     
  4. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik vroeg me af, waarom Hori bijvoorbeeld niet Sanwa buttons en sticks op die EX2 doet. Gooi de retail prijs €30,- omhoog en je hebt een perfecte concurrent voor de TE van MadCatz voor €90,- in totaal.
     
  5. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ikzelf producent zou zijn, zou ik meer iets hebben van: "ok, nu is het te laat, iedereen is gehyped over die mad catz sticks, maak zo weinig kosten op de huidige budget stick en wacht een paar maanden af".

    Trouwens, met de TE stick kunnen ze perfect concurreren: [​IMG]
     
  6. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    jawel hoor. De HRAPs blijven ongelovelijk populair.

    Ypuh, Hori's voornamelijke markt is japan. waar geen hond een 360 heeft, dus waarom dan ongelovelijk dure sticks maken voor een relatief kleine markt. Nu de 360 wat populairder wordt hebben ze wel een HRAP gemaakt voor 360 ^^^ maar ook in kleine nummers. Hun PS2 en 3 sticks hebben wel sanwa sticks en sanwa buttons kan je er zo inzetten.

    (oh en in de ex2 passen geen sanwa/seimitsu stick of buttons.
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2009
  7. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Die zwarte Hori stick ziet er wel dik uit.
     
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Mensen kunnen me toevoegen als ze dat willen. Ik zuig momenteel redelijk. Hopen dat dat met die stick gaat veranderen. Heb overigens net m'n nick veranderd omdat het uitspreken van de naam Villainous NL voor veel (Amerikanen) nogal moeilijk is blijkbaar:emo: En dan spreek je Engels...
     
  9. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Alleen is de TE Europees gereleased en de HRAP niet. Anders was ik toch eerder voor de HRAP gegaan gok ik.
     
  10. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Mja heb het over de EX2 vs de Madcatz stick.
    Denk eerder dat mensen de madcatz kopen ipv de EX2.

    En de HRAP is hier niet te koop meen ik?
     
  11. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    [gtuser]304977[/gtuser]
     
  12. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Vanavond maar eens Super Street Fighter II Turbo: HD Remix binnengeslurpt via Xbox Live. Maar men, wat zuig ik. Vind de xbox controller niet fijn spelen, dus vandaar meteen maar een pad gepreordered, hopen dat hij nog geleverd kan worden.

    Kan iemand mij vertellen hoe je een beetje redelijk een 'Super' eruit gooit met bijvoorbeeld Guille? En wat je moet doen als er voor een move(op de character move list) "charge" voor een move staat. Lukt me namelijk met niet één character een beetje redelijke move eruit te gooien. Ken en Ryu zijn dan nog wel makkelijk.

    Ik voel me een n00b.
     
  13. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    bv charge back, naar voren punch.

    hou je eerst achter ongeveer een seconde lang vast, daarna naar voren en punch.
     
  14. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Sorry, maar als je pijltje achter (charge back) induwt loopt je char toch naar achter? Of is dit de bedoeling? Vervolgens druk ik heel snel naar voren en dan Y(P) maar dan schiet hij niet zo'n schijf af.

    Madcats Budget Stick maar bestelt trouwens en de pad geannuleerd. Ik wil dit echt leren, haha.
     
  15. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dan loop je naar achteren ja. je kan chargen terwijl je alles doet, terijl je in de luchthangt, op de grond word gegooid. maar als je staat loop je idd naar achteren maar je charged gewoon.

    als je downback charged dan charge te trouwens onder EN achter. maar je wilt niet altijd bukken.

    als je live hebt kan ik je wel ff laten zien.
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2009
  16. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Ah, nu snap ik het opzich wel ja. Even goed door oefenen dus voordat Street Fighter IV uitkomt. Met een Arcade Stick lijkt het me trouwens wel 10x makkelijker en soepeler om allemaal uit te voeren. Mijn duim wil nog al eens van de D-pad van de Xbox360 controller afglijden namelijk. Irritant.
     
  17. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Misschien lukt het met de linker analoge stick beter. ;)
     
  18. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Die van Madcatz heeft ook en rubber laagje op de d-pad zodat dat ook niet kan gebeuren ;)
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb de ex 2 SCIV editie en ben er nog steeds erg blij mee, alle kwart en halve moons lukken nu met gemak, echter die charge moves blijven drama
     
  20. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 10 feb 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina