1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dark Miracle, 29 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    omg dit is echt belachelijke timing van mijn xbox om kapot te zijn. Bij alle releases die me niet boeien werkt dat kreng en juist nu houd ie er mee op!!!!!!:mad:
     
  2. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Dus? what's your point?

    De CE komt uit canada dus die heb ik pas volgende week ofzo wat normaal de planning ook was.

    Erger me nu al aan mensen die hem nu al spelen :+
     
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Bij consoleshop is ie op vooraad. Ik ga denk men order bij GH cancelen. Ik koop dan gewoon in de winkel ofzo.
     
  4. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga morgen dus om 9 uur op en ga even langs de stad hiero. Ben benieuwd of ze hem hebben, anders bel ik de mediamarkt en de winkels in Zwolle even op. Hoop het. Kan ik nog even spelen voordat ik naar London ga voor werk het weekend, anders pik ik hem daar wel op.

    Heb ook eigenlijk meer zin in de Arcade Stick dan in de game, begin eigenlijk liever schoon met een Arcade Stick dan met een controller. Maar wil hem gewoon spelen nu. Ghehe.
     
  5. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de Belgen op dit forum (meer bepaald de limburgers), ik ga morgen even langs bij bart smit en media markt in Hasselt, ik laat jullie weten of ik de verkopers kan overhalen :p.
     
  6. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Bij de E-Plaza hier in Eindhoven werkt m'n maat Mo, dus ik ga er vanuit dat ik 'm morgen gewoon heb. Ik laat het jullie in ieder geval weten.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 feb 2009
  7. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
  8. bleisboi

    bleisboi Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game ga ik zeker halen.
    Helemaal grijs spelen met Mr.Bison!!
     
  9. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand misschien een idee wat nou het verschil is tussen de TE stick en de normale stick? Wat ik lees is het enige verschil dat de knoppen iets anders zitten. Maar zit er dus verder geen verschil in de beide sticks? Bijvoorbeeld in het pookje of iets dergelijks? Ik wil namelijk zo een stick bestellen maar heb geen zin om 150 euro voor de TE stick neer te leggen terwijl de normale stick 80 euro is en het verschil nihil.

    Deze twee sticks bedoel ik:
    Normale stick
    TE stick
     
  10. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    De TE is gewoon beter. Zie Zer0ch@0s' post. :+
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 feb 2009
  11. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan het inderdaad op google vinden en om de 3 pagina's is het hier volgens mij wel besproken inderdaad. De TE stick is groter, zwaarder en heeft Sanwa onderdelen, de SE niet(gewoon Madcatz Japan onderdelen) en is kleiner en dus lichter. De TE stick is echter nu niet direct leverbaar meer, de 2de batch wordt rond maart verwacht.
     
  12. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Ga je ook bij de media markt in Ehv langs? Morgen avond naar PSV en dan gelijk voor n lcd kijken en de game mee nemen. Iemand enig idee of de 5 serie van samsung n beetje goed zijn?
     
  13. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Vandaag ook meer eens kijken als ik uit school kom. Helaas hebben we hier maar een winkel die games verkoopt: De Intertoys, maarja in zo'n klein dorpje in Limburg kunnen ze hem toch wel eerder meegeven :+
     
  14. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Jongens, jongens de game komt de 20e pas uit.....

    Een week eerder ga je m echt niet in de winkels vinden hoor!
     
  15. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop niet dat het enkel webshops zijn die hem nu al verkopen. Ga zo even om 9 uur naar de mediamarkt bellen en langs de FRS/Dixons/Intertoys in de stad. Ik hoop het, post wel als ik hem heb.

    Heb geloof ik nog nooit zoveel zin gehad in een game.
     
  17. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem nu halen in de Bart smit :).
     
  18. Master BAZZ

    Master BAZZ Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ligt de game al gegarandeerd?
     
  19. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gebeld en ze zeiden dat ze vanaf vandaag begonnen met de verkoop. Het was een dame aan de telefoon, dus daar moet je geluk mee hebben. Als zij een doos zien die pas is binnengekomen, dan gaan zij er meestal vanuit dat ze al direct moeten verkopen :+.
    Het is wel in België.
     
  20. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    dat verklaard het :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina