1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dark Miracle, 29 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    praktisch iedereen is zeer positief over het spel (het uit in japan).
     
  2. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Deze lijkt me inderdaad zeer tof om lekker ouderwets te knokken tegen je vervelende broertje of je allerbeste maat eens flink ervan langs te geven:)
    Maar dan met de Next Gen uitstraling,en toch nog herkenbaar aan wat het was echt super gedaan.
     
  3. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ziet er heel erg tof uit! Mooie visuele stijl en de gameplay ziet er weer Street Fighter's goed uit! Mijn favoriete fightinggame die er aan gaat komen.
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb gisteren de nieuwe trailer en de gameplay footage eens gedownload op XBL. Wow! Game ziet er echt waanzinnig tof uit. Het is zo'n mooi grafisch stijltje en dan die gameplay! :thumbs: Check deze beelden even op XBL als je ze nog niet gezien hebt, echt de moeite waard.
     
  6. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    _O__O_Street Fighter IV Bleed Trailer_O__O_

    [gt]37491[/gt]
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hoe zit het nou met dit spel? Wanneer is de releasedate en wordt het nu idd een fullgame?
     
  8. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    geen id ee nog waneer die uitkomt..


    Akuma zit er nu ook in:)
    [​IMG]

    Ken vs Akuma
    [yt]4DOM788zOMI[/yt]
     
  9. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Capcom is ook aanwezig met Streetfigher IV dacht ik. En ik meen ergens gelezen te hebben, dat ie het eerste kwartaal van 2009 uitkomt.
    Nog lang wachten :'-(
     
  10. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben over anderhalve week in New York en Chinatown Fir (de arcade daar) heeft SF4 :). NY wordt Te gruwelijk!
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Gameplay!

    [GT]39104[/GT]
     
  13. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Geen exclusieve personages in Street Fighter IV op de 360 en PS3 (X360, PS3 )
    Nieuws | 27 augustus 2008 - Volgens Yoshinori Ono, producer van Street Fighter IV, zullen er geen exclusieve personages in de verschillende versies van de vechtgame zitten. Ono vindt het niet eerlijk en daarom zullen ook de downloadable personages zowel op de Xbox 360 als PlayStation 3 hetzelfde zijn.

    dat is wel beter vind ik
     
  14. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    youtube zit vol met gameplay. het spel is al lang uit en de gameplay uit de arcades is 1000 x beter.
     
  15. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    http://forums.shoryuken.com/showthread.php?t=162653

    nieuwe pads en sticks voor sf4 (maar eigenlijk elke game natuurlijk)

    de premium sticks hebben dezelfde onderdelen als in de SF4 arcade cabinetten. En je kan de art waarschijnlijk zelf vervangen voor whatever. \
     
  16. Thunderscream

    Thunderscream Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    3
    Ben net terug uit Japan (Tokio) en heb daar Streetfighter IV kunnen spelen in de arcade. Vette game, speelde lekker snel en soepel. Grafische stijl kon ik ook wel waarderen. Helaas werd ik daar een paar keer flink ingemaakt door Japanners in ´n linked match. Was ik meteen m´n 100 yen kwijt.... :'-(
     
  17. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Op vakantie naar Tokyo dat zou ik ook wel willen. Vooral voor de goodies en alle hifi apparatuur wat we hier niet kennen.
     
  18. Thunderscream

    Thunderscream Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    3
    Aan goodies geen gebrek daar! Vooral in de wijk Akihabara heb je veel winkels met allerlei action figures etc. Héél veel gundam / grote robots en anime figuren. En dat over meerdere verdiepingen!

    Wat betreft hifi apparatuur kun je het wel vergelijken met NL. Alleen in de Sony building wel wat apparaten gezien die nog uit moeten gaan komen, waaronder een hippe stereo/jukebox voor thuis met kleurenschermpje. Verder zijn de meeste wc's daar wel hi-tech, compleet met verwarmde bril en wordt je aars automatisch schoon gespoten na het schijten.

    Verder is het er overal superschoon en zijn de mensen zeer vriendelijk. Ook in de winkels. Daar kunnen ze hier in NL nog wat van leren.
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    ???
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    hij bedoelt dat het spel bijna hetzelfde is als op de arcade en dat er heel veel gameplay materiaal is op youtube van de arcade versie.

    Ook vindt hij de controls veel beter op de arcade, vandaar die 1000x keer beter.

    Maar op de controls na zal SF 4 niet zo veel verschillen op de 360 verwacht ik
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina