1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja, dat vind ik ook. Ik ga daarom ook alleen maar met de motion characters aan de slag. Ik vind dat chargen echt niet lekker werken als je het vergelijkt met de motion characters.

2. Mr. Dekkers

Mr. Dekkers Guest

Volgens mij doe ik gewoon iets verkeerd. Die moves zijn focking makkelijk, maar telkens als ik een Heavy Kick doe werkt die Focus Attack niet.

3. melvinvdb

melvinvdb Professional

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, echt niet normaal het verschil van Seth tegenover de tegenstanderd die je ervoor krijgt. Wanneer je Seth 1 keer dood maakt dan gaat zijn niveau volgens mij 5x omhoog ofzo. Hij wordt echt onmogelijk.

De challenges zijn wel leuk vooral de survival.

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik ga het aantal rondes gewoon op 1 zetten.
    Dan moet Seth toch ook wel te doen zijn lijkt me.

5. Mr. Dekkers

Mr. Dekkers Guest

Trial Level 3 nu klaar. Zaten wel een paar wazige trials tussen, zeg.

Level 4 is ook wel kut. Ben nu bij de tweede.

Edit: Nu begin ik ze te begrijpen. :)

Laatst bewerkt door een moderator: 14 feb 2009
  6. Yaron

Yaron <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Als je mij wilt verlichten... Ik zit ergens bij level 4 vast, iets van jumping kick, standing hard kick, EX, super, iets in die trant. Ik snap de timing echt niet van die super. Zal straks nog even kijken wat het precies is, m'n maat is ff aan het spelen.

7. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    862
    Inderdaad, mij lukt het echt niet om een super move te doen. Daar is de d-pad te kut voor :+.

8. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Focus attacks zijn toch 3x kick of 3xpunch, niet?
    Voor mensen met een controller kan dit dus wel een probleem zijn. Dan moet je bv. X + Y + RB doen wat moeilijk kan zijn als het snel moet gaan. Het zal wel wennen na een tijd, maar zo makkelijk als bij een stick zal het nooit zijn vrees ik.

9. Mr. Dekkers

Mr. Dekkers Guest

Nee, bij een Focus Attack met je Y + B ingedrukt houden.

10. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Je kan ook gewoon een knop toewijzen aan Focus Attack word het al een stuk makkelijker ;)

11. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat was 3x kick dan? taunt ofzo?

12. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg crouch H punch --> shoryuken niet gelinked in de trial:mad:

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wat een fun zeg, dus de hele tijd hadoken en dan gewoon steeds ontwijken. Ik vind gewoon op elkaar afgaan en schoppen,meppen en special moves veel vetter. Ik heb het ook met mijn kameraden erover gehad...en die doen SF sinds SF2 en alle delen erna hebben ze allemaal gespeeld..weten vrijwel al die moves uit hun kopen en die zeggen dat het zware onzin is. En dat ze het lame vinden...ik dus ook.

Moeten ze dan zelf weten, ik snap echt niet wat de fun eraan is, maar goed..zou je hetzelfde zeggen van iemand die keer op keer alleen maar één character kiest(Viper) en echt telkens één move? Het zal allemaal wel bij SF horen volges jullie dan...het is niet mijn manier van vechten ;).

Ik vind het onzin dat iets op een bepaalde manier gespeelt 'hoort' te worden, ik heb mijn kameraden bezig gezien op XBLA met SF HD en dat ging er echt zooooooo anders aan toe. EN, genoeg lui op Live vandaag ook die gewoon vochten en niet nonstop hadoken etc....

Precies, niet superveel combos, gewoon genoeg, Tekken/DOA/SC hebben mij al helemaal niet kunnen boeien, tenminste nooit lang. Dit vind ik gewoon zoveel toffer.

Maar goed, ik begin steeds beter te worden...altans dat denk ik.
    Die gast die alleen maar Viper de hele tijd koos, en constant won omdat ie gewoon echt alleen maar één move deed, heb ik toch verslagen na een tijdje en dat voelde zeer goed. Ik had zeg maar de "Ken" of whoop-ass op hem geopend!!! En daarna ook echt meerdere keren achter elkaar...

De hele avond bij broer gespeeld en ik begin die special moves steeds beter onder de knie te krijgen. Ik zou dolgraag die extra 9 vechters unlocken, doe je dat alleen door de game uit te spelen met bepaalde vechters of op een bepaalde difficulty?

14. melvinvdb

melvinvdb Professional

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk de post van DraiMeister http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=3166851&postcount=176 Kan allemaal op makkelijkste niveau met 1 ronde.

Laatst bewerkt: 15 feb 2009
  15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nice nice. Iets voor morgen denk ik dan. Nu nog even wat aan die challenge mode doen. Ik begrijp echter iets niet in die mode...er staat bijvoorbeeld nu dat ik deze move moet doen

--> Heavy kick

--> EX Focus Attack

Ik begrijp niet helemaal wat ik moet doen...heavy kick is RT...als ik die uitvoer, word het stukje tekst 'heavy kick' ook rood, dus die doe ik goed...maar hoe doe ik dan die EXC FOcus Attack? Als ik op BACK druk zie ik een duidelijkere uitleg..maar nog steeds niet genoeg. Er staat EX m (vuisticoontje) (schopicoontje) attack. Ik neem aan dat die 'm' voor medium punch staat...maar dan nog...deze move lukt mij niet.Ik doe iets fout...maar wat?

16. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    862
    Ik heb heavy kick op RT en Focus Attack op LB, dus eerst RT drukken en dan heel snel LB toen had ik hem ;). Die volgende lukt me niet ---> Heavy Punch ---> Hadouken.

17. Porchmonkey

Porchmonkey Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Hoe doe je HK > Hadoken dan? Daar zat ik namelijk vast, HK > ex focus lukt me wel

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dan ga ik dat ook maar eens gauw veranderen want dat klinkt al VEEL beter, één knop voor de focus attack.

19. melvinvdb

melvinvdb Professional

Leuk Bevonden:
    0
    Over het unlocken van een(de een na laatste) character:
    DraiMeister zei dit:
    Gouken
    To Unlock Gouken you must satisfy the following Criteria.
    1. Have the six normal unlocked characters.
    2. Beat the game with Akuma.
    3. Achieve a Perfect round in a match during your run.
    4. Achieve two Ultra finishes during your run.
    5. Continue the arcade run and beat Seth all without continuing.
    6. Gouken will then challenge you, once you beat him he is unlocked.

Maar dit klopt niet helemaal. Je moet namelijk 2 perfects en 3 ultra finishes hebben. Teminste volgens gamefaq, ik kreeg namelijk Gouken niet aan het einde van arcade terwijl ik wel een perfect had en 2 ultra's. Daarna ging ik zoeken op het internet hoe het wel moest en kwam ik op dit uit.
    Edit: Hmm vaag ik heb meer dan 2 perfects en meer dan 3 ultra finishes gedaan met Akuma en krijg nog steeds geen uitdaging tegen Gouken.
    Edit2: Ik heb hem eindelijk, ik zat een beetje te switchen tussen Ryu en Akuma en zoveel mogelijk ultra's en perfects en toen ineens moest ik tegen Gouken toen ik gespeeld had met Akuma.

Laatst bewerkt: 15 feb 2009
  20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb alle 'normal' challenges voor Ryu gehad nu. Het mooiste zou zijn wanneer ik morgen nou weer tegen mijn broer ga vechten of anderen, dat ik gewoon die moves nog weet...maar ik weet nu al zeker dat ik er heel veel al van vergeten zal zijn. Vooral die wat lastige EX moves, maar die juist wel heeeeel wat schade aanrichten. Ik ben niet zo heel thuis in vechtgames..maar na veel oefenen komen die moves zeker uiteindelijk gewoon in je kop te zitten? Net zoals waarschijnlijk het geval bij mijn vrienden is? :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina