1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met de oude xbox heb ik vaak halo lannetjes thuis gehad met 16 man. Toen kon je nog makkelijk mensen overhalen omdat er geen online was. Tegenwoordig is het veel lastiger mensen te vinden die inzien dat het veel gezelliger is om te meeten. Houd de community veel levendiger.

2. Porchmonkey

Porchmonkey Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Het spel is echt supervet, maar ik krijg op normal Seth niet kapot ;(. Met Chun Li niet, met Viper niet, en met Bison of Sakura ook niet :confused:.

Hij doet elke keer van die cheape grabs, en dan als ik hem soms bijna heb doet die nog ff die unbeatable ultra van hem. Echt kut is dit..het is nu gewoon niet leuk om arcade mode door te lopen. Vergeleken met alle andere characters die je voor Seth krijgt, want die kan ik makkelijk beaten, is Seth echt een fucking flikker.

3. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 15 feb 2009
  4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Belachelijk toch dat je als je die stick hebt, nog onderdelen ervoor moet halen?
    Te gek voor woorden man. Maar wat ik uit deze video begreep was dat hij die onderdelen zelf maakte?
    In elk geval dat die 'stick' bleef steken en waardoor Ken dus de hele tijd bukte of sprong...

5. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Nee, hij wou de button layout anders, dus heeft de knoppen gemoved. Daarvan was 1 afgebroken. Ook bleef zijn stick hangen en ging hij stroef (Waarschijnlijk al binnen een week!!!), dus heeft hij maar besloten Sanwa/Happ parts te kopen (Jappen zeggen dat Sanwa de beste is, Amerikanen vinden Happ de beste), wat heb ongeveer $50 kostte.

Voor dat geld kon hij net zo goed een hele stick zelf maken (Van een verstevigd sigaren doosje o.i.d. :p).

Ik heb nu eerst een EX2 cheap gekocht, wacht toch maar ff de MadCatz spullekes af. MadCatz had al niet zo'n goede naam en €160,- voor een controller betaal ik alleen als ik he-le-maal weg ben van SF4. (Overiges betaal ik met korting en een Irischeque nog maar €95 voor de TE :D).

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Als ik het goed begrepen heb ging het pas mis met de stick toen hij de arcade stick open deed om dingen te wijzigen. Dat ga ik toch niet doen, dus zie niet zoveel reden om mijn stick te annuleren. En dat het ene ding van zijn stick krom staat heeft hij ook zelf gedaan. Blijkbaar is het toch niet zo eenvoudig om dingen te vervangen/wijzigen.

7. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus die zijn er nog? Lukky vertelde me juist dat madcatz een deel van de voorraad van Europa gebruikt voor Amerika :confused:

/edit iMark, dat van zijn stick gebeurde van zelf, hij heeft gewoon de button layout veranderd, de stick heeft hij eerst niet aangeraakt voordat het gebeurde :).

8. Porchmonkey

Porchmonkey Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Wat is nou de beste manier om Seth te verslaan? Ik heb geen zin om door arcade heen te lopen als ik gewoon de andere characters niet kan unlocken.

9. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ja, maar dan moet je wel premium ;).

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Heh shit zeg..had ik net zo'n spannende match...ik had El fuerte(wat is die ziek snel trouwens) en ineens leek er nog kans voor mij in te zitten...en ineens connection lost. BAH!

Maar ja...net tegen een nederlander gespeeld en die nam hele tijd Ryu en ik ken en vaak was ging het echt gelijk op, gewoon keihard vechten, gewoon fucking bruut.

Maar over die stick nog even.....kan je in de controls van de game niet zelf alles aanpassen dan? Want voor de controller kan je dat allemaal doen, zeer nice.

En is die SFIV theme het waard?

11. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook die Sf4 theme , en ik vind hem erg mooi

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Heb je ook van die soort stukken uit de game maar dan in 3D? Zoals die Gears 2 theme? Echt vet vond ik dat. Die van Tomb Raider had dat niet...tenzij ik de verkeerde had

13. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik uitte mijn vermoeden en gezien niemand nog iets heeft van bijv. bol.com (iemand zei toch 9 februari? En ook dat ze pas in maart komen (das de releasedate van de 2e batch) zou ik best wel eens gelijk kunnen hebben :)

Ook denk ik dat Madcatz behoorlijk in hun broek aan het schijten is. "Madcatz is aiming for more quality"-mijn bips.

14. Roc A Dilla AW

Roc A Dilla AW Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Lukky NL, ik kom je ook overal tegen he. Hier insidegamer, PSN en Xbox Live. Jij speelt al lekker SF 4 he. Als het goed is heb ik uhm morgen. Ik ga naar de dimensionplus in doetenchem staan om 1 uur.

jeeeeuh

15. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Easyist en een ronde. Dan heb je ze allemaal zo.

16. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Hoeveel kost ie daar dan?

17. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook goed, ik dacht dat je het zeker wist :).

Ik ga toch die stick proberen. _0/
    http://www.tekkenzaibatsu.com/forums/showthread.php?postid=3660850#post3660850

Ook zei markman dat er (misschien) nog een betere stick dan de TE stick uitkomt bij de release van tekken 6. Niet echt een moment om mensen te hypen vind ik :+

18. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    35 euro ofzo.

19. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    bij die SE stick kan je de joystick vervangen en is t verholpen, bij ie van hori gaan de buttons er aan en kan je ze niet zomaar vervangen.
    van gamefaqs

20. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    36.99

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina