1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat je de hele tijd mensen krijgt die met je willen vechten.

2. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Onlin opties kan je het uitzetten. dus ga naar xboxlive battle en druk rb.

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ok thanks. Ik heb net Seth gemolt op easiet, puur omdat ik gewoon die andere vechters erbij wil hebben. Maar was het zo kort omdat ik op easiest speelde? Kort qua...dat ik helemaal niet hoefde te vechten tegen Chun Li, Viper...etc..heel veel vechters werden gewoon overgeslagen.

4. Porchmonkey

Porchmonkey Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Elke x krijg je weer andere characters... speel gewoon meer.

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Over dat unlocke van Akuma....ik moet toch niet perfect en die ultra finishes bij hem krijgen hoop ik he? En hoe doe ik eigenlijk een ultra finish move? :)

6. melvinvdb

melvinvdb Professional

Leuk Bevonden:
    0
    Nee voor akuma moet je gewoon 6 characters unlocken en dan nog een keer spelen dan zal hij je uitdagen en moet je hem gewoon verslaan.

Een ultra finish move weet je toch wel hoe dat moet? Gewoon een ultra move uitvoeren wanneer je tegenstander bijna dood is. Kijk even je combolist op Start hoe je met jouw character een ultra move maakt.

Je kan eventueel ook hier kijken hoe je een ultra move maakt http://www.eventhubs.com/guides/2008/jul/08/street-fighter-4-strategy-guide-hints-and-tips/

Laatst bewerkt: 16 feb 2009
  7. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wacht eens.. moet je met je d-pad vechten? Kan niet met het linker pookje?

8. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
  9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Oooh, nou omdat er in het combolijstje geen ultra move staat,maar iets anders. (kanniet checken. 360 staat uit) ..dan komt dat wel goed dus, aangezien ik die moves steeds doe.
    Dus wat op gamefaqs staat over Akuma klopt niet eens? vaag zeg.

Die controller is echt tof...maar ik hoop dat het draad niet te kort is...ik zit zo'n 4,5 meter van mijn 360 vandaan, die staat praktisch naast de plasma. De kabeltje voor de play&charge kit is echt net te kort.......het zal wel gaan betekenen dat ik mijn bank een stuk naar voren moet schuiven, lol.

Er is zo'n move, en die krijg ik maar niet....hoe zal ik het zeggen, ik krijg die move vrij vaak maar ik die ou precies moet doen, geen idee dus. Nu zit ik nog even in de training mode met Ryu....en nu krijg ik vrij vaak de Tatsumaki maar dan met een gele gloed om Ryu heen...en hij zegt ook iets heel vaags....de move is echt behoorlijk beschadigend. Ik doe de move overigens met heavy kick...met de andere kicks lukt het me neit.

10. nindo

nindo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is heel goed in deze game. Hij speelt net als de oude Street Fighter delen, alleen dan met nog meer combos (hij had al zoveel)

Gouken speelt echt anders als shoto's. Sagat ook mwa. Ze zijn allemaal apart op hun eigen manier, eerlijk. Maar Gouken zou je bijna geen shoto kunnen noemen.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Shoto's?

Een ultra move is bijvooorbeeld zeker die gigantische hadoken?

12. nindo

nindo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://en.wikipedia.org/wiki/Shotokan

Vechtstijl van Ryu en Ken.

Personal Action = Taunt. Doe je door HP + HK te drukken.

Ultra is een net iets krachtigere versie van een Super. Het bijzondere aan Ultra is dat je Ultra meter opbouwt (en snel) naarmate je meer geraakt word. Kans voor comebacks dus.

13. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    dan doe je de roll te laat.

GELIJK na de hardpunch de hadouken invoeren, echt GELIJK.
    blanka is veel beter in dit spel dan in ST/HDR.

14. Stantana

Stantana Wanna play rough?

Leuk Bevonden:
    15
    nou eindelijk gelukt..
    seth verslagen!

Cammy unlocked :thumbs:
    op naar de volgende..

15. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Begin me langzaam af te vragen als deze game wel speelbaar is met een gewone standaardcontroller?

16. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.443
    Is dat niet het geval dan? Had begrepen dat het allemaal best meevalt (naast dan de hele hype om een extra stick te halen bij deze game).

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hype wil ik het niet noemen, ik dacht zelf ook eerst dat het allemaal zou meevallen maar ik merk gewoon nu maar al te vaak dat die dpad gewoon niet echt fijn werkt. Als je hadoken wilt uitvoeren moet je niet een shoryuken krijgen..wat ik dus wel vrij vaak heb als ik echt snel speel. In die videoreview over die controller..daar liet die gast echt zien hoe gemakkelijk en soepel je nu die shit kan uitvoeren....niks hype ;)

18. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.443
    Echt wel hype. Die sticks zijn speciaal voor dit soort spellen gemaakt en bestaan al tientallen jaren. Dus waarom het nu ineens zo belangrijk is? Vandaar dat ik het hype noem. Maar zo'n stick geeft zeker een voordeel. Alleen omdat ik zoveel soorten genres speel vind ik het een beetje ver gaan speciaal voor SFIV eentje te kopen.

Eurogamer review. Netjes, je kunt zelfs de gesproken taal (Engels of Japans) per karakter instellen. :thumbs:

19. Ravebeast

Ravebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb maar 1 karakter unlocked en gisteren moest ik ook tegen Akuma vechten, maar kreeg er geen Akuma bij =(

Van Seth gewonnen met een perfect en ultra finish 21 hit B)

20. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Kareem, je staat niet meer in mijn lijst man kom ik net achter. Dat chainen lukt nu wel, maar die combo's niet. Need some advice dus voeg me aub toe :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina